در دنیایِ نور و خیال: بررسی تخصصی پروژکتور قابل حمل MP-CD1 سونی.

4
۱۹,۱۳۴

سونی یکی از کمپانی هایِ خلاق در عرصه فناوری هایِ صوتی و تصویری میباشد. این کمپانی ژاپنی اصیل همانطور که همگان میدانند ید طولایی در زمینه ساخت تلویزیون دارد و میتوانیم بگوییم در عرصه تلویزیون ها، سونی حرف هایِ زیادی برایِ گفتن دارد. اما این تنها عرصه سونی در زمینه فعالیت هایِ صوتی و تصویری نیست.

سونی سالیان متمادی است که بر رویِ پروژکتورهایِ حرفه ای در حال کار میباشد. این کمپانی تا به امروز پروژکتورهایِ زیادی را ( بیش از 10 پروژکتور حرفه ای ) معرفی کرده است، که نشان از تخصص سونی در زمینه فناوری هایِ بصری دارد. اگر از پروژکتورهایِ حرفه ای 4K سونی بگذریم، که در واقع کاربرد آن بیشتر صنعتی میباشد، سونی در سال های اَخیر دست به معرفی چند مدل پروژکتور جیبی زده است.

سال 2015 میلادی بود که سونی اولین نسخه از پروژکتور جیبی خود را با نام MP-CL1 معرفی کرد. 2 سال بعد سونی پس از انتقادهایِ شدید دست به معرفی نسخه ای جدید و بروزرسانی شده از این پروژکتور با نام MP-CL1A زد و در نمایشگاه CES 2018 شرکت سونی یک پروژکتور جیبی جدید با نام MP-CD1 را به همگان معرفی نمود.

این پروژکتور در واقع سومین نسل از پروژکتورهایِ جیبی سونی است، که سر و صدایِ زیادی در دنیا به پا کرده است و با قیمت بسیار مناسب و رقابتی خود در کنار قابلیت هایِ بسیار خوبی که ارائه میدهد، یکی از بهترین هایِ دنیا در این زمینه میباشد.

شرکت ایران رهجو به عنوان تنها نماینده رسمی محصولات سونی در ایران این پروژکتور را وارد کشور عزیزمان ایران کرده است و برایِ نقد و بررسی در اختیار سایت تخصصی اکسپریا قرار داده است. در این مقاله سعی داریم به بررسی تخصصی پروژکتور جیبی MP-CD1 سونی بپردازیم. با ما همراه باشید…

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here