دسته ای از عناوین انحصاری هدست واقعیت مجازی PlayStation VR سونی تأیید شدند !

8
۳,۸۱۳

driveclub-wallpaper1

سونی پیش از این حدود 13 بازی از 50 بازی انحصاری و اختصاصی هدست واقعیت مجازی خود را برایِ روز انتشار PlayStation VR تأیید کرده بود و حالا باید یکی دیگر از عناوین بسیار محبوب در سبک Racing را نیز به لیست بلند بالایِ بازی هایِ اختصاصی هدست واقعیت مجازی ارائه شده توسط سونی اضافه کنیم.

پیش از این بازی هایِ My Genesis VR، The Occasional Encounter، Unearthing Mars، Mortal Blitz VR، The School: Swan Song، Ace Banana، Mixip، Kill X VR، Weeping Doll، Pixel Gear، Dying Reborn، و Phantom World برایِ روز عرضه هدست واقعیت مجازی PlayStation VR به تأیید رسیده بودند و ساعاتی پیش عنوان محبوب DriveClub VR نیز برایِ این هدست واقعیت مجازی به تأیید رسید.

اگر از عاشقان سبک Racing و مخصوصاً یکی از صاحبان کنسول PS4 از آغازین روزهایِ عرضه این کنسول باشید، حتماً در جریان هستید که سونی قرار بود عنوان انحصاری و بسیار محبوب DriveClub را در همان روزهایِ ابتدایی عرضه کنسول PS4 برایِ این کنسول عرضه کند؛ اما این چنین نشد و پس از تأخیرهایِ بسیار زیاد، عنوان مذکور در سالگرد یک سالگی عرضه پلی استیشن 4 برایِ این کنسول محبوب عرضه شد.

حال، سونی قول داده است در روز عرضه هدست واقعیت مجازی PlayStation VR، نسخه اختصاصی این بازی بسیار محبوب برایِ هدست مذکور عرضه شود. سونی تأکید میکند که تیم سازنده بازی اصلی بر رویِ نسخه هدست واقعیت مجازی PlayStation VR کار میکنند و بازی بدون هیچ گونه تأخیری در روز 13 اُکتبر 2016 میلادی برایِ کاربران این هدست عرضه خواهد شد.

سازندگان قول داده اند که این بازی از گرافیکی همچون نسل قبل بهره ببرد و علاوه بر ویژگی هایِ گرافیکی خوب، با خود مسابقات جدیدی را نیز به نسخه اختصاصی هدست واقعیت مجازی سونی بیاورد. همچنین، سازندگان اشاره میکنند که کاربران میتوانند در این نسخه مسابقه خود را از هر جهتی که دوست دارند دنبال کنند و هیچگونه محدودیتی برایِ تنظیم دوربین در این نسخه وجود ندارد.

همانطور که در جریان هستید، هدست واقعیت مجازی PlayStation VR سونی در تاریخ 13 اُکتبر 2016 میلادی ابتدا در کشور پهناور چین و سپس در کُل دنیا عرضه خواهد شد. تا به امروز 14 عنوان انحصاری و اختصاصی برایِ این هدست به تأیید سونی رسیده اند، که احتمالاً تعداد آنها در روزهایِ آتی و تا قبل از عرضه این هدست محبوب بیشتر و بیشتر نیز خواهد شد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

8 دیدگاه ها

  1. دوستان یه سوال .
    این عکس ماشینی که برای این خبر هست بالای صفحه ، داخل بازی هم به همین کیفیت هست یا این برا تبلیغه انقدر با کیفیته ؟

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۲۹

    بله دقیقا با این کیفیت و حتی بیشتر از این کیفیت هم هست داخل بازی

    پاسخ

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۴۲

    دقیقاً به همین شکله دوست عزیز …
    بازی بسیار جذابی هست .

    پاسخ

    SONY ROSE گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۴۹

    سلام راد عزیز خوبی
    ممنونم برا جواب هاتون
    ممنون آقای پایدار

    پاسخ

  2. با سلام و صبح بخیر به جناب پایدار عزیز ببخشید تاریخ عرضه به ایران کی مشخص میشه {وی ار} رو میگم

    پاسخ

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۴۳

    سلام مهران جان …
    بعد از عرضه جهانی در ایران هم موجود میشه انشاءالله .
    زمان زیادی نباید طول بکشه تا موجود شدنش بعد از عرضه جهانی ؛
    مثل پلی استیشن ؛
    ولی خب قیمت بسیار بالایی خواهد داشت در عرضه اولیه .

    پاسخ

    مهران شاه قدیم طهران گفته:
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۳۶

    مرسی داداش

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here