دستیار شخصی گوگل هوشمندتر میشود: خبرها را در لحظه دنبال کنید.

1
۳,۸۷۹

google-now-home1

گوگل پیوسته در حال کار بر رویِ دستیار شخصی خود میباشد. غول جستجویِ دنیا، به تازگی و با عرضه بروزرسانی جدیدی برایِ Google App، دستیار شخصی خود را بیش از پیش هوشمندتر کرده است. در بروزرسانی جدید برنامه Google App، گوگل بخش هایِ مربوط به فیدهایِ خبری کاربران را به دو دسته تقسیم کرده است.

یک سربرگ مخصوص فیدهایِ خبری شماست، موضوعاتی که پیش از این انتخاب کرده اید در خوراک هایِ خبـری به شمـا نمـایش داده میشوند؛ مثـل نتـایج بـازی تیـم محبوبتـان، نرخ ارز، وضعیت بـازار بـورس و وضعیت جوی. سربرگ دیگر نیز که اَکنون « Upcoming » نامیده میشود، حاوی اطلاعاتی شخصی درباره قرارهایِ ملاقات شما، ساعت پروازی که از پیش تعیین کرده اید و مسایلی از این دست میباشد.

google-update

هنوز هم برنامه Google App به جمع آوری اطلاعات از سرویس هایِ جی میل، تقویم و سایر منابع میپردازد، اما اطلاعات شخصی شما در ربرگی به نام « Upcoming » نمایش داده خـواهد شد. در حالت عادی نیز همانطور که اشاره شد، شما خوراک هایِ خبری مد نظر خود من جمله آخرین خبرهایِ داغ دنیا، اشخاصی که به آنها علاقه مند هستید، گروه هایِ موسیقی مورد علاقه تان و اطلاعات مربوط به تیم مورد علاقه تان به شما نمایش داده خواهد شد.

گوگل تأکید میکند که برنامه Google App هوشمندتر از پیش شده است و هر آن چیزی که خودتان به آن علاقه نشان دهید به شما نمایش داده خواهد شد و بر اساس انتخاب هایِ روزمره شما، سبک زندگی و عادات روزمره و شیوه مرور مطالب را به مرور زمان از رویِ رفتار شما خواهد فهمید و بر اساس علایق شما رفتار خواهد کرد.

در مجموع این حرکت گوگل را باید ستایش کرد، چرا که هر چه به پیش میرویم، دل مشغولی هایِ کاربران بیشتر میشود و روز به روز با اضافه شدن حتی یک منبع خبری به منابع خبری کاربر، شاید سردرگمی هایِ زیادی در دستیار هوشمند شخصی گوگل برایِ کاربران پیش بیاید، که با این حرکت ارزشمند گوگل دیگر چنین موضوعی برایِ کاربران پیش نخواهد آمد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here