دعوت به همکاری از شما جهت نویسندگی در سایت تخصصی اکسپریا

0
۲۱,۴۷۱

dnoj-writer

با آغاز فصل تابستان و افزایش اوقات فراغت کاربران، سایت تخصصی اکسپریا قصد دارد تا با افزایش تیم مدیریتی و نویسندگی خود لحظات خوشی را برای شما عزیزان رقم بزند. سعی ما همواره بر این بوده تا به روزترین اخبار و حواشی سونی و اسمارت فون های اکسپریا را پوشش دهیم حالا نیز با گسترده تر شدن فعالیت سایت و افزایش کاربران و مصرف کنندگان اسمارت فون های سونی در کشور عزیزمان پوشش تمامی اخبار و حواشی سونی نیز دشوارتر گشته و از این رو برای ادامه حیات این سایت نیازمند همکاری شما دوستان در این مسیر سخت هستیم.

دوستانی که تمایل به همکاری با سایت تخصصی اکسپریا در جهت نویسندگی در سایت را دارند میتواند از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشند.

شرایط و بند های قرار داد با سایت :
1- قرار داد با نویسندگان به صورت 3 ماهه خواهد بود و نویسنده پس از آغاز همکاری متعد است تا 3 ماه در سایت تخصصی اکسپریا فعالیت کند.
2- نویسندگان باید تمامی مطالب خود را از منابع خبری غیر فارسی برداشت کرده و خود اقدام به ترجمه کنند. لذا در صورت مشاهده ارسال مطالب کپی شده از سایت های ایرانی، سایت تخصصی اکسپریا حق هرگونه برخورد را خواهد داشت.
3- اخبار در حوزه های مختلف دسته بندی شده اند. حوزه اصلی فعالیت سایت ، اخبار اکسپریا است و در کنار آن اخبار عمومی اندروید نیز قرار میگیرد. نویسندگان در بخش اخبار اندروید تنها حق ارسال اخبار عمومی این حوزه را خواهند داشت و خبرهای اختصاصی دیگر برند ها پذیرفته نخواهد شد.
4- نویسندگان باید مطالب را ترجمه و سپس با رعایت دستور زبان فارسی به زبان فارسی قرار دهند. کمک کردن جزئی از ابزارهای ترجمه همچون گوگل ترنسلت مانعی ندارد اما نباید ترجمه متن به طور برگرفته از این سرویس باشد.
5- هر خبر باید حداقل از 8 خط تشکیل شده باشد. خبرهایی که توضیحات کاملتری دارند لازم است به طور کامل ترجمه شوند.
6- کاربر باید آشنایی کامل با اصطلاحات مختلف اندروید و اکسپریا و همچنین موارد لازم جهت کار با پنل نویسندگی وردپرس را داشته باشد.
7- مطلب ارسالی باید فاقد ایرادات دستوری و غلط املایی باشد. لذا در صورت مشاهده اینگونه اشتباهات سایت حق کسر از دستمزد نویسنده را خواهد داشت.
8- دستمزد های نویسندگان به محض مطالبه پرداخت خواهد شد. البته برای عدم افزایش بیش از حد پرداخت ها کف مبلغ و همچنین حداقل فاصله زمانی نیز بین پرداخت ها در نظر گرفته خواهد شد.
9- نویسندگان در ارسال مطلب تنها ملزم به آپلود عکس ها هستند. لذا نیازی نیست کاربر هیچگونه فایلی را آپلود کند.
10- در این مرحله سایت تخصصی اکسپریا به 3 نفر از پذیرفته شدگان دسترسی های لازم را جهت نویسندگی اعطا خواهد کرد.

لطفا در قسمت زیر شرابط خود را برای همکاری با ما در میان بگذارید ؟
– روزانه چند ساعت در فضای مجازی به سر میبرید ؟
– در کدام شاخه تخصص بیشتری دارید ؟ ( اخبار اکسپریا، اخبار اندروید و…)
– آیا سابقه نویسندگی دارید ؟
– میزان دستمزد مورد نظر شما به ازای هر مطلب چقدر است ؟
– و دیگر شرایط کاری خود را برای ما بیان کنید …

همچنین در این فرم به منظور آشنایی با نگارش و توانایی کاربر به انتخاب خود یکی از مقالات موجود در وبسایت های موبایل انگلیسی زبان (همچون Gsmarena – Phonearena ) را ترجمه کرده و در فرم زیر به همراه شرایط خود برای ما ارسال کنید.

مدیریت سایت ، پس از بررسی شرایط تمامی کاربران ، در صورت پذیرفته شدن با شما تماس خواهد گرفت.

[contact-form-7 id=”14433″ title=”فرم تماس 1″]

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]