دوربین جدید سونی به نام RX10 IV با ویژگی های قابل توجه معرفی شد.

5
۶,۹۲۱

سونی به تازگی از دوربین جدید خود با نام RX10 IV رونمایی کرده است که این دوربین از قابلیت فوکوس اتوماتیک سریع، ثبت 24 عکس بر ثانیه، آنز 24 تا 600 میلی متری و F2.4-4 پشتیبانی می کند.

Neal Manowits معاون بخش  Digital Imaging سونی می گوید:

مشتریان ما خواستار عرضه ی دوربینی از سری RX10 با آخرین قابلیت های دوربین های سونی بوده اند که ماهم دوربین RX10 IV را برای آن ها طراحی کردیم.

او ادامه داد:

با قابلیت فوکوس سریع بی نظیر این دوربین، عکاسی پی در پی آن، رنج لنز 600 میلی متری و کیفیت فیلم برداری بسیار عالی، RX10 IV دستگاهی با انعطاف پذیری بیشتر در مقایسه با محصولات مشابه موجود در بازار می ابشد. این دوربین ممکن است بیشترین قابلیت های موجود در یک دوربین All in one ساخته شده به وسیله ی سونی را داشته باشد که قابلیت های خلاقانه ای را در اختیار عکاسان و فیلم برداران قرار می دهد.

این دوربین به سیستم فوکوس سریع خودکار مجهز شده است که در مدت 0.03 ثانیه بروی سوژه فوکوس می کند. همچنین، امکان ثبت 24 عکس پی در پی در هر ثانیه به وسیله ی آن وجود دارد. این دوربین از لنز 24 تا 600 میلی متری استفاده می کند که از گشودگی f/2.4 -4 بهره می برد. این دوربین، تلفیقی از سرعت و کیفیت بالا در All in one می باشد.

دوربین RX10 IV به آخرین نسل  Exmore RS CMOS مجهز شده است و از یک سنسور 20.1 مگاپیکسلی استفاده می کند که در این سنسور از حافظه ی DRAM و پردازنده ی قدرتمند تصویری BIONZ X و قابلیت LSI استفاده شده است.

این ویژگی های کلیدی، همگی با سرعت بالایی در اختیار کاربر قرار می گیرد که امکان استفاده از تمامی رنج 24 تا 600 میلی متر لنز را در اختیار کاربر قرار می دهد.

این دوربین از 315 نقطه ی تشخیص فاز برای فوکوس اتوماتیک استفاده می کند و قابلیت contrast-detection AF امکان فوکوس سریع در مدت 3 صدم ثانیه را برای آن فراهم می کند.

دوربین RX10 IV، دوربین مقاوم در برابر گردوخاک و رطوبت می باشد که به قابلیت های Wi-Fi, NFC و Bluetooth مجهز شده است.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

5 دیدگاه ها

  1. قیمتش رو اعلام کردن یا نه؟ کسی میدونه

    پاسخ

    EhsanKF گفته:
    ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۴۷

    ۱۷۰۰ دلار بی رقیب هس این دوربین نسل قبلیش با اقتدار بهترین بود چه برسه به این واقعا دوربین معرکه ای هس

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here