دوربین سلفی پاپ آپ OnePlus 7 Pro وزن تخته سنگ 22 کیلوگرمی را تحمل میکند!

1
۴,۳۵۳

کمپانی وان پلاس به تازگی از پرچمدار قدر قدرت خود با نام OnePlus 7 Pro رونمایی کرده است. این گوشی هوشمند مجموعه ای از بهترین مشخصات سخت افزاری را در اختیار دارد، که از جمله آنها میتوان به نمایشگر عالی، دوربین سه گانه و چیپست قدرتمند اشاره کرد.

گوشی OnePlus 7 Pro اولین محصول این کمپانی است که به یک قطعه ی مکانیکی بالا جهنده یا اصطلاحا پاپ آپ برای دوربین سلفی مجهز شده است. قطعا خیلی از کاربران بابت میزان دوام و ماندگاری این قطعه ابراز نگرانی خواهند کرد، اما وان پلاس میگوید این قطعه میتواند تا حداقل 300 هزار بار بدون مشکل کار کند. حال نکته ای که کاملا واضح است این است که زمانی که این قطعه خارج از بدنه است بسیار شکننده به نظر میرسد.

کمپانی وان پلاس نیز برای خاتمه دادن به این ابهامات دست به انجام یک شیرین کاری زده است. وان پلاس با انتشار یک ویدیو که در آن یک تخته سنگ سیمانی با وزن 22 کیلوگرم از دوربین سلفی گوشی آویزان شده است، دوام و ماندگاری محصول جدید خود را تضمین میکند.

قطعا هیچ کاربری در تمام طول زندگی خود از گوشی هوشمندش برای بلند کردن اجسام به خصوص تخته سنگ استفاده نخواهد کرد. اما پیام اصلی این ویدیو این است که اگر قصد خرید پرچمدار جدید وان پلاس را دارید، خیالتان از بابت دوام و پایداری این محصول راحت باشد و لازم نیست نگران مقاومت مکانیسم پاپ آپ دستگاه باشید. ویدئوی تحمل وزن 22 کیلوگرمی یک سنگ توسط دوربین سلفی وان پلاس 7 پرو را از لینک زیر حتما تماشا کنید.

ویدئو قدرت دوربین سلفی پاپ آپ وان پلاس 7 پرو

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here