دوربین های کامپکت HX99 و HX95 به صورت رسمی توسط سونی معرفی شدند

8
۴,۱۵۵


دوربین های سوپرزوم در بین عکاسان طرفداران زیادی دارد. دوربین های زیادی هستند که در این رده قرار میگیرند که شاید دوربین های جدید سونی یعنی HX99 و HX95 کوچکترین آنها باشد. سونی امروز به صورت رسمی از دو دوربین جدید به نام های HX99 و HX95 رونمایی کرد که در رده دوربین های سوپرزوم قرار میگیرند.

دوربین های جدید سونی، با وجود این که در گروه دوربین های کامپکت قرار دارند، اما به لنزهای 24-720 میلی متری مجهز هستند که این لنز امکان زوم 30 برابری به صورت اپتیکال را فراهم میکنند. این دو دوربین هر دو به سنسورهای 18.2 مگاپیکسلی مجهز هستند اما قابلیت های زیادی مثل تصویربرداری RAW، لرزشگیر اپتیکال، فیلم برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه، عکس برداری پیاپی تا 10 عکس در ثانیه و فوکوس خودکار را در خود جای دادند.

دوربین های HX99 و HX95 تقریباً مشابه هم هستند با این تفاوت که دوربین HX99 به یک حلقه کنترلی مجهز است که این حلقه امکان کنترل دستی نور و نیز چند کنترل دیگر را میسر میکند. این دو دوربین به قابلیت های دیگری نظیر وای فای، بلوتوث، NFC و تشخیص اتوماتیک زاویه برخوردار هستند.

هر دو دوربین، وزنی کمتر از 250 گرم دارند که سونی معتقد است این دو دوربین کوچکترین دوربین های جهان با قدرت زوم 30 برابری و لنز 700 میلی متری است. دوربین های سوپرزوم جدید HX99 و HX95 قرار است از ماه آینده با قیمت های 520 و 610 یورو رد اروپا عرضه شوند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

8 دیدگاه ها

  1. من hx99 رو دارم از المان برام اوردن واقعا بی نظیره درسته سنسورش خیلی کوچیه ولی چون کوهنوردی میکنم واقعا مناسب کارمه ایکاش سنسورش بزرگتر بود

    پاسخ

  2. من hx99 رو دارم از المان برام اوردن واقعا بی نظیره درست سنسورش خیلی کوچیه تو کوهنوردی میکنم واقعا مناسب کارمه ایکاش سنسورش بزرگتر بود

    پاسخ

  3. با درود،چرا بقیه محصولاتی که سونی معرفی کرده پوشش نمیدین،نمایشگاهیم که چندی پیش برگزار شد و سونی محصولات صوتی تصویری معرفی کرد هیچ پوششی ندادین؟!

    پاسخ

  4. تنها ایراد این دوربینا سنسور خیلی کوچیکشون هست که ۱٫۲/۳ اینچ هست

    پاسخ

    EhsanKF گفته:
    ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۲:۵۴

    فکر میکنی داش من یه دوربین ۷ مگاپیکسلی قدیمی از سونی دارم مدل H5 سایز سنسورش خیلی کوچیکه تازه سنسورش CCD هم هست ولی تو شب با فلش یه عکسایی میگیره باورت نمیشه این دوربین ساخت ۲۰۰۶ هس مطمئنم کیفیت عکس این کامپکت ها خیلی خیلی بهتر از گوشیا هست

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here