دوربین Sony VENICE به صورت پیش فرض از Full Frame Image Capture بهره مند خواهد شد.

4
۵,۱۶۰


کمپانی سونی در ماه سپتامبر سال جاری اعلام کرد که دوربین جدید این کمپانی بدون بهره مندی از قابلیت ضبط فول فریم عرضه خواهد شد. به سبب همین بیانیه، بسیاری از فیلم سازان از دوربین جدید سونی ناامید شدند.

حالا به نظر می رسد که سونی به انتقادهای دریافت شده پاسخ داده است و نظر خود را در این زمینه به کلی تغییر داده است. به تازگی اخباری منتشر شده است که بر اساس اعلام رسمی سونی، از زمان عرضه ی اولیه ی این دوربین، شاهد وجود قابلیت ضبط فول فریم در آن خواهیم بود.

بیانیه ای در این زمینه با مضمون زیر منتشر شده است:

پس از یک آغاز موفق به وسیله ی دوربین VENICE، سونی به درخواست های گسترده ی کاربران خود برای بکارگیری از قابلیت ثبت فول فریم پاسخ مثبت داده است و از ماه فبریه ی سال 2018 شاهد این قابلیت در این دوربین خوایم بود.

با وجود این قابلیت، فیلم سازان می توانند به ضبط 24x36mm با رزولوشن 6K دست یابند. علاوه بر استفاده از قابلیت فول فریم، سونی قصد دارد تا در آینده بروزرسانی های نرم افزاری متفاوتی را برای بهبود عملکرد این دوربین عرضه کند.

 

همچنین مدیر بخش Technical Sales, Broadcast & Cinematography, Sony Professional Solutions Europe اعلام کرده است که:

فرآیند توسعه ی دوربین VENICE نشان دهنده ی تعهد سونی برای عملکرد مناسب در زمینه های اصلی شامل رنج دینامیکی، تفسیر رنگ و قابلیت های گسترده در زمینه ی فرمت و نسبت تصویر می باشد. این دوربین همچنین، نشان دهنده ی تعهد ما به توسعه ی ابزارها برای کارگردان ها و سینماگران می باشد.

بر اساس اعلام قبلی، دوربین جدید سونی از ماه فبریه ی سال آینده ی میلادی عرضه خواهد شد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

4 دیدگاه ها

  1. دوربین این بذار رو گوشی Xperia X1 خخخخخخ که گوشی Xperia X عوض کنم

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۱۶

    اینکه بدرد نمیخوره باید سنسور الفا ۹ یا ۷ رو بزاره وسط موبایل بعد تو بتونی بهش لنز بزنی گوشیت بشه الفا ۹ یا ۷، نمیدونم چرا عقلش نمیرسه؟، واقعا جای تأسف آوره 🙂

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here