رسمی: اندروید 9.0 پای برای اکسپریا XZ2، اکسپریا XZ2 Compact منتشر شد

13
۱۰,۴۸۵


سونی موبایل باز هم نشان داد که وقتی صحبت از به روزرسانی سیستمی باشد، حرف های زیادی برای گفتن دارد. عملیات به روزرسانی اندروید 9.0 پای که طبق وعده قبلی قرار بود از ماه نوامبر توسط سونی آغاز شود، یک ماه زودتر و از امروز با عرضه آپدیت برای پرچمداران 2018 آغاز شد.

سونی هم اکنون در حال به روزرسانی گوشی های اکسپریا XZ2، اکسپریا XZ2 Compact به اندروید 9.0 است. این به روزرسانی در حالی از ماه اکتبر در دسترس کاربران قرار گرفته بود که سونی موبایل پیشتر ماه نوامبر را موعد آپدیت اعلام کرده بود. البته اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 Compact اولین گوشی های دنیا نیستند که این آپدیت را دریافت کردند اما در بین اولین ها قرار دارند.

آپدیت اندروید 9.0 پای برای گوشی های اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 Compact با شماره ساخت 52.0.A.3.27 به صورت OTA در دسترس کاربران این دو گوشی قرار گرفته است. حجم این به روزرسانی حدود 1.05 گیگابایت است که در مناطق مختلف از جمله ایران نیز قابل دریافت است.

البته دریافت این به روزرسانی به منطقه رام شما بستگی دارد نه منطقه ای که شما در آن حضور دارید. شما میتوانید با مراجعه به آپدیت یاب اکسپریان، جزئیات انتشار این به روزرسانی و راهنمای پیدا کردن منطقه رام خود را از طریق لینک زیر دریافت کنید.

ورود به سرویس آپدیت یاب اکسپریان

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

13 دیدگاه ها

  1. آپديتای سونی از جزو سریع تریناس و این نکته مثبتیه
    ولی معمولا چیز خاصی اضافه نمیکنه
    از اندروید پنج تا هشت بگیر واقعا چقد فرق توش هست؟

    پاسخ

    arvin393 گفته:
    ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۳:۱۹

    مگه سامسونگ چقدر تغییر کرده بقیه چی؟ اپل که خودش سیستم عامل میزنه از ورژن ۷ ios تا الان نگاه میکنی چقدر تغییر کرده؟
    اون ورژن ۵ هم گوگل متریال دیزاین رو اورد همه گوشیا رابطشون تغییر کرد، سونی هم خیلی کم لطفیه بگید تغییری نداشته

    پاسخ

    MH19 گفته:
    ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ساعت: ۲۲:۲۷

    وقتی میگی ios چه تغییری کرده نشون میده هرگز یه آیفون دستت نگرفتی که بفهمی چه تغییری کرده

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ساعت: ۰۵:۱۹

    اگه تغییر از نظر عملکرد و ساختار الگوریتم ها مدنظر باشه قطعا هر نسخه اندروید تغییراتی داشته و سونی هم تغییرات گسترده ای داده ، حالا ایفون هم همینطور ولی اصلا اینطور نیست که ای او اس بیشتر، ای او اس صرفا فقط میاد پز میده! ۵ میلیارد فعالیت شبکه عصبی و ۱۰۰۰تا چیز دیگه درحالیکه مورد تمسخر هم بعضا واقع میشه .

    اگه میگی اندروید تغییر نداشته پس چیزی از برنامه نویسی نمیدونین و فکر میکنی که تغییرات فقط و فقط در ظاهر باید رخ بده! بیاد یک چیدمان عوض کنه با ۴ تا تنظیمات براش ۱۰۰۰برابر آسونتره تا مثلا بکارگیری هوش مصنوعی

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here