رسمی: رنگ صورتی اکسپریا XZ در چه کشورهایی عرضه خواهد شد؟

7
۴,۶۲۶

deep-pink-xperia-xz-o2_4
شب گذشته، برای اولین بار رنگ صورتی اکسپریا XZ توسط اپراتور O2 انگلستان برای فروش گذاشته شد تا ما بعد از گذشت یک ماه با چهارمین رنگ پرچمدار جدید سونی دیدار داشته باشیم. این رنگ با عنوان Deep Pink شناخته میشود که میتوان از آن به عنوان رنگ صورتی پر رنگ یاد کرد.

پیشتر گفته شده بود که رنگ صورتی برای بازارهای خاص در نظر گرفته شده و قرار نیست به صورت گسترده در بازارهای جهانی عرضه شود. یکی از کشورها طبیعتا انگلستان است که اپراتور O2 آن را برای فروش قرار داده اما سوالی که اینجا مطرح میشود این است که چه کشورهایی علاوه بر انگلستان میزبان رنگ صورتی اکسپریا XZ هستند؟

شاید بسیاری منتظر عرضه رنگ صورتی در ایران باشند اما همانطوری که شب گذشته نیز اعلام کردیم رنگ صورتی وارد ایران نخواهد شد تا بر این اساس آبی جنگلی، پلاتینی و مشکی معدنی سه رنگ حاضر در ایران باشند.

اما برای برخی ممکن است جالب باشد که بدانند این رنگ در چه مناطقی عرضه خواهد شد؟ بر اساس اطلاعات بدست آمده از منابع رسمی سونی موبایل رنگ صورتی پر رنگ اکسپریا XZ را تنها در کشورهای انگلستان، فرانسه، چین و ژاپن عرضه میکند. با این حساب به سونی حق میدهیم که کمتر در مورد رنگ صورتی اکسپریا XZ سخن بگوید، چرا که این رنگ در مناطق بسیار معدودی از جهان در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

7 دیدگاه ها

  1. خدا کنه سونی مدل پلاس این گوشی رو تو ces معرفی بکنه میتونه خیلی حرکت خوبی باشه ولی سونی از این کارا نمیکنه

    پاسخ

    sony z3 plus گفته:
    ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۰:۴۶

    xz plus اصلا اسمش خوب در نمیاد.

    پاسخ

    afshinxp گفته:
    ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۳۲

    انصافا بهتر از پیکسل ایکس ال هست هر کی سه بار سریع پشت سر هم بگه جایزه داره

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here