رسمی: سونی با همکاری Seiko از دو ساعت هوشمند جدید رونمایی کرد

11
۹,۹۳۶


سونی از پایه گذاران نسل جدید ساعت های هوشمند است اما چند سالی است که خود را از این بازار خارج کرده و در بازار ساعت های نیمه هوشمند فعالیت میکند. حاصل این کار، ساعت هوشمند یا به عبارتی ساعت نیمه هوشمند Wena است که چند سالی از معرفی و عرضه آن در بازار شرق آسیا میگذرد.

ساعت Wena که یک ساعت کلاسیک با بهره مندی از قابلیت های جدید است، در شرق آسیا به خصوص ژاپن طرفداران زیادی دارد. شاخصه اصلی این ساعت بند هوشمند آن است که بسیاری از اجزای مکانیکی آن در همین قسمت قرار گرفته است. پس از موفقیت در عرضه اولین نسل از ساعت هوشمند Wena، سونی حالا با همکاری یکی از بزرگترین ساعت سازان جهان، نسل جدیدی از این ساعت را هم معرفی کرده است.

نسل جدید ساعت Wena با همکاری کمپانی با سابقه Seiko و تحت نام همین برند معرفی شده است. Seiko دو ساعت جدید را که یکی به صورت دیجیتالی و دیگری عقربه ای است، با همکاری سونی و استفاده از بند ساعت Wena معرفی کرده است. هر دو مدل این ساعت، به باتری لیتیوم یونی با عمر یک هفته ای مجهز شدند که برای شارژ کامل آن 1.5 ساعت زمان لازم است.

ساعت جدید شرکت Seiko که سونی در ساخت آن نقش مهمی داشته است، با انواع گوشی های هوشمند اندرویدی با نسخه 5.0 لالی پاپ و بالاتر سازگاری دارد. سازگاری این ساعت با گوشی های آیفون نیز از iOS ورژن 8.0 و بالاتر است که گروه عمده ای از کاربران آیفون را شامل میشود. نسخه دیجیتالی این ساعت با قیمت تقریبی 530 دلار و نسخه عقربه ای آن با قیمت 800 دلار توسط سونی عرضه خواهند شد.


[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

11 دیدگاه ها

  1. یک کلمه سونی، اکسپریا چیزی یک جاش مینوشتن خیلی خوب بود.

    پاسخ

    AmirAloone گفته:
    ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۰:۳۹

    اکسپریا که برند موبایل
    اما وقتی سونی و ننوشته یعنی سونی تو تولیدش کمترین دخالت و داشته فقط از سود فروش چیزی نصیبش میشه
    مثل لپ تاپ هاش

    پاسخ

  2. ۸۰۰ دلار چه خبره بابا مگه چی ساختی برو قیمت ساعت های دیگه رو ببین حداکثر ۴۰۰ دلار
    عامل بدبختی سونی همین قیمت گذاریش هست یعنی پول یه آیفون جدید xs اگه مدلش اشتباه نگفته باشم بدی این واقعا مسخره اس

    پاسخ

  3. خیلی خیلی خوشگله
    مخصوصا اون ساعت ۸۰۰ دلاری

    آخ آخ دلم رو برده خدایی

    حیف که ایران نمیاد

    بر فرض محال اگرم بیاد گرونه

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ - ساعت: ۲۲:۲۸

    دوست عزیز اگه ایران هم بیاد دیگه مگه ما می توانیم بخریم واقعا در تعجب هستم که چرا بعد از این چند ماه آشفتگی وحشتناک بازار موبایل چرا تا حالا کسی از مسوولین محترم فکری به این افزایش وحشتناک قیمت گوشی های موبایل و پلی استیشن نکرده است
    متاسفانه با اجرای طرح نامفهوم! رجیستری هم بازار موبایل آشفته تر قدرت خرید مردم کمتر از قبل شد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here