رسمی: فیلم بازی محبوب و انحصاری سری آنچارتد در حال ساخت است.

4
۵,۲۷۴

در مقطعی در سال 2015 اعلام شده بود که ساخت فیلم آنچارتد شروع شده است و سپس در سال 2016 اعلام شد که این پروژه شکست خورده و به زودی متوقف خواهد شد، اما حالا خبرهایی به گوش میرسد که نشان میدهد همه چیز دوباره روبراه شده است و ساخت این فیلم با قدرت تمام آغاز شده است.

خبرها حاکی از آن هستند که سونی کارگردان معروف و حرفه ای مجموعه هایِ شبکه Netflix، آقایِ Shawn Levy را برایِ ساخت این فیلم انتخاب کرده است. این کارگردان که در عرصه تهیه کنندگی و بازیگری نیز فعالیت دیرینه ای دارد، بخاطر مجموعه هایی چون سری Night At The Museum و The Intership و Real Steel و The Spectacular Now از وجهه بسیار خوبی در دنیایِ فیلمسازی و کارگردانی برخوردار است.

همانطور که میدانید، مالکیت و حق معنوی سری بازی هایِ آنچارتد در دستان کمپانی اَصیل سونی میباشد و از همین رو ساخت فیلم این بازی نیز توسط کمپانی هایِ حرفه ای فیلمسازی و زیرمجموعه سونی صورت خواهد گرفت. سری بازیهایِ آنچارتد در نسخه چهارمش به پایان رسید و اَکنون به نظر میرسد ساخت فیلمی بر اساس کُل این مجموعه حرکت بسیار عاقلانه ای از سویِ سونی است.

درباره زمان اکران این فیلم هنوز سخنی به میان نیامده است، اما بعید به نظر میرسد اکران این فیلم حتی تا پایان سال 2017 میلادی صورت بپذیرد، چون در این صورت فیلم بسیار با عجله ساخته خواهد شد و این موضوع برخلاف اندیشه هایِ فکری سونی است. پس باید انتظار اکران فیلم آنچارتد را تا سال 2018 میلادی داشته باشیم.

همچنین، هنوز تهیه کننده فیلم و بازیگران نیز به درستی مشخص نیستند، ولی به نظر میرسد بازیگران مجموعه بازی هایِ آنچارتد شانس زیادی برایِ بازی در فیلم این مجموعه داشته باشند. نظر شما همراهان همیشگی درباره فیلم آنچارتد چیست؟ آیا از شنیدن خبر ساخت فیلم آنچارتد به وجد آمدید؟ مثل همیشه، از طریق بخش نظرات منتظر نقطه نظرات گرم شما هستیم…

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

4 دیدگاه ها

  1. به نظر من حتماً باید صدای شخصیت های اصلی رو تو نسخه ی انگلیسیش دوبله کنن(حالا بازیگراش هر کی میخان باشن)
    مثلاً تام کروز اگه Nathan باشه،باصدای Nolan North دوبلش کنن
    وگرنه هیچ هیجانی نداره،آخه ما به اون صدا عادت کردیم(من که نمیتونم نِیتن رو با صدایی غیر از نولان نورث تصور کنم،همچنین سالی رو بدون صدای Richard Mcgonagle)

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here