رسمی: نسخه قرمز رنگ اکسپریا XZ Premium معرفی شد.

12
۱۰,۴۹۱


از محتمل ترین پیش بینی ها در خصوص گوشی های هوشمند سونی در هفته های اخیر، معرفی یک نسخه قرمز رنگ از اکسپریا XZ Premium بود که بالاخره به سرانجام رسید. با آنکه خیلی زودتر از این منتظر معرفی رسمی نسخه قرمز رنگ اکسپریا XZ Premium بودیم، اما این اتفاق چند هفته دیرتر از انتظارات به وقوع پیوست.

سونی موبایل ژاپن امروز به صورت رسمی رنگ قرمز را به لیست رنگ های اصلی اکسپریا XZ Premium اضافه کرد. همانطور که پیش بینی کرده بودیم این رنگ با نام Rosso شناخته خواهد شد که در زبان ایتالیایی به معنای رنگ قرمز است. البته این رنگ تا این لحظه به صورت اختصاصی برای اپراتور NTT docomo ارائه شده اما گفته میشود که در خارج از خاک ژاپن نیز به دست مشتریان خواهد رسید.

بر خلاف شایعات قبلی در خصوص احتمال ارتقای سخت افزاری در نسخه قرمز رنگ اکسپریا XZ Premium، این رنگ هیچ تفاوتی از این حیث با سایر رنگ ها ندارد. رنگ قرمز اکسپریا XZ Premium همانند رنگ های دیگر براق بوده و جذابیت همیشگی بدنه براق را تکرار کرده است.

این رنگ از هفته آینده در کشور ژاپن و برای کاربران اپراتور NTT docomo قابل خرید است. با توجه به تصاویر زیر نظر شما در خصوص رنگ قرمز اکسپریا XZ Premium چیست؟ آیا این رنگ به جذابیت رنگ های دیگر مثل کروم و مشکی اقیانوسی است؟

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

12 دیدگاه ها

  1. اگ یه قرمز مات یا یه قرمز متالیک بود بهتر میشد این قرمزه یجوریه اصن مشخصاتش هم ک فرق نکرده اصن فایده ای نداره لابد گرونتر هم هس

    پاسخ

  2. خیلی تو ذوق میزنه مخصوصا پنل جلو….
    کاش پنل جلو مشکی بود و یکم هم شدت قرمزی کمتر و یا قرمز مات استفاده میکرد مثل Z5 اونطوری قابل تحمل تر بود….
    فقط کرومش عالیه..

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here