رندرهای جدید و زیبا از گوشی اکسپریا XZ2 Compact در چند رنگ منتشر شد.

15
۸,۷۱۲


پس از درز اولین تصویر از گوشی اکسپریا XZ2 Compact که چند روز قبل اتفاق افتاد، این فرصت پدید آمد تا بر پایه این تصویر رندرهای متنوع ایجاد شوند که بتوانند ما را با شکل و شمایل ظاهری نسخه کامپکت پرچمدار جدید سونی که به زودی معرفی میشوند آشنا کنند.

چند روز قبل اولین رندرهای گوشی اکسپریا XZ2 Compact منتشر شد و حالا پس از چند روز دوباره شاهد انتشار چند رندر جدید از یک طراح دیگر هستیم. این رندر تمامی مشخصات و ظواهر رندر قبلی را بدون کم و کاست دارا میباشد با این تفاوت که در چند رنگ زیبا ایجاد شده است.

همانطور که مشاهده میکنید حاشیه ها در بالا و پایین کاهش پیدا کرده تا سونی در این ابعاد یک صفحه نمایش 5.0 اینچی را بگنجاند. لبه های دستگاه نیز گرد شده تا طراحی متفاوتی را از یک گوشی سونی شاهد باشیم. شاید نکته منفی این دو طرح ضخامت بیش از اندازه دستگاه باشد که باید تا رونمایی از نسخه نهایی و مشاهده طرح قطعی دستگاه صبر کنیم.

همانطور که در بالا ذکر کردیم، این رندر بر مبنای تصویری که چند روز قبل پخش شده بود ساخته شده و ظواهر آن به صورت کامل با نسخه نهایی تطبیق نخواهد داشت. مواردی مانند ابعاد، دوربین دوگانه سلفی یا اسپیکر استریو ممکن است در نسخه نهایی به گونه ای دیگر باشند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

15 دیدگاه ها

  1. امیدوارم طراحی پرچمدار و Compact، هر دو به مراتب زیبا و بهتر از این رندرهای اخیر باشه.
    به شخصه امیدوارم طرح اصلی این نباشه، که اگر طراحی SONY به این شکل بود، با اینکه یکی از هواداران این برند هستم و دو سال برای پرچمدار جدید صبر کردم، به هیچ وجه چنین گوشی رو نخواهم گرفت.
    اگرچه شاید سلیقه دیگران متفاوت باشه.

    پاسخ

  2. واقعا ساختن گوشی سبک، نازک، خوش دست انقد سخته؟؟؟؟ اپل هر سال داره این کارو میکنه، s8 چقد ظریف و سبک بود، حتی هواوی…

    پاسخ

    __Amir__aj__ گفته:
    ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۷:۲۹

    یکی نیست این سوالو از سونی بپرسه…

    پاسخ

  3. فکر کنم این قوس پشتی تو طرح نهایی هم باشه و فکر کنم سونی علاقه خاصی به آجر داره بابا این ضخامت کوفتی رو کمش کن لعنتی تا سه روز دیگه داغونمون نکن عکس این پرچمدارتو بده بیرون یکم شادمون کن

    پاسخ

  4. به عنوان کامپکت طراحی خوب و جم و جوری داره چون معمولا کسایی طرفدار گوشی های کامپکت هستن که باسایز و بد دستی گوشی های معمولی مشکل دارن
    لبه های گرد هم باعث خوش دستیش شده امیدوارم سخت افزاری هم مثل همیشه مارو شگفت زده کنه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here