روش جالب سونی برای تبلیغ پروژکتور اکسپریا تاچ در کشور آلمان

5
۷,۵۷۸


اکسپریا پروژکتور یکی از طرح های مفهومی سونی در سال 2016 بود که با گذشت یک سال، در نهایت با نام اکسپریا تاچ معرفی شد. این محصول که یکی از جذاب ترین محصولات سونی به شمار میرود، یک پروژکتور اندرویدی است که توانایی ایجاد تصاویر تا ابعاد 23 اینچ را داراست.

مهمترین خاصیت اکسپریا تاچ که این محصول را از سایر پروژکتورها متمایز میکند، امکان لمس صفحه های ایجاد شده توسط آن است. در واقع اکسپریا تاچ یک پروژکتور لمسی است که شما میتوانید کنترل آن را همانند یک تبلت با صفحه نمایش غول پیکر بر عهده بگیرید.

اکسپریا تاچ مدتی است که در کشورهای مختلف عرضه شده و سونی نیز توجه زیادی به آن دارد. در همین باب، اقدام جالبی از سوی سونی صورت گرفته تا این محصول شگرف را به سبک متفاوت نمایش دهد. سونی با همکاری چند هتل بزرگ در کشور آلمان، این محصول را در لابی هتل ها قرار داده تا ضمن تبلیغ آن، راهنمایی هم برای مسافران باشد.

در چند هتل معتبر در آلمان از جمله هتل وستین گرند برلین، اکسپریا تاچ مورد استفاده قرار گرفته که مسافران میتوانند از طریق آن اقدامات متفاوتی از جمله جستجو در هتل، رزرو بلیط، اطلاعات سفر و … انجام دهند. از آنجایی که اکسپریا تاچ، یک پروژکتور مبتنی بر سیستم عامل اندروید است، کار کردن با آن برای اغلب افراد بسیار ساده است و این اقدام سونی میتواند ضمن راهنمایی مسافران، شیوه ای متفاوت از معرفی این محصول جذاب نیز باشد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

5 دیدگاه ها

  1. سونی در بخش موبایلش بازار محور نیست بر عکس بقیه که محصول محورن
    برای همین دنبال منطقه بیشتر تا رضایت مشتری و به مرور و با صبر و حوصله تکنولوژیشو پیش میبره
    الان جو حاشیه کم راه افتاده و برندهای دیگه اغراق آمیزش کردن ولی سونی قطعا با یک حاشیه خوب و مناسب برمیگرده. منطقی مثل اینکه محتوای ۱۸:۹ نیست و مجبوری با مشکی بپوشونیش یا کراپ کنی که خراب میشه.
    نوت ۸ رو نگاه چقدر از منحنی و کروهای نسلهای قبلیش زده شده شبیه طراحی صاف و تخت سونی شده.
    سونی حاشیه چپ و راست صفر کنه و از بالا پایین کمی کم کنه که کارش شبیه برندهای دیگه نشن که دیگه تفکیکشون از هم سخت شده خوب میشه

    پاسخ

  2. این محصولات بی نظیر سونی را برند های به درد نخور و جعلی حتی دانش کپی برداری از آن را ندارند ولی مناسفمتاسفانه بازهم این اپل و غیره هست، که با تولید یک گوشی در حد اکسپریا زد۲ سونی اونو به راحتی آب خوردن قالب میکنه

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۰۸

    حالا در حد Z2 که دیگه نه جناب راد، نمیشه گفت کدوم برند در حد چی کی زد، چون کلا برندها ی فرقهایی دارن اما چیزی که معلومه اینه که اپل آیفون X خیلی چیز عجیبی نیست و واقعا تبلیغات رو چیزای بیخودی داره میکنه ولی مردم فقط تبلیغ رو میبینن.

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۳۳

    احسنت جناب راد، کاملا درست میگید! متاسفانه سامسونگ و اپل دانش هرچی رو نداشته باشند دانش فریب مشتری رو به خوبی دارند.

    پاسخ

  3. سلام به همه عزیزان، امروز رفته بودم علاءالدین و با نوت۸ و دوباره با s8+ و البته با xzp و xz1 کار کردم الحق سامسونگ بجز اندکی، خدایی بجز اندکی زیبایی در طراحی هیچ حرف خاصی نداشت، و واقعا گوشیهای سونی بجز کمی ضعف در طراحی اونم فقط در حاشیه اونم نه زیاد فوق العاده بودن، میگن تعصب دارین، ولی به خدا چندتا غریبه که خیلیم از گوشی سر در نمی آوردن کشیدم تو غرفه واقعا از سونی لذت برده بودن، فروشنده ها داشتن با تعجب نگاه میکردن که من دیوانه شدم ……
    حالا قبول دارم که انتقاداتی به سونی وارده و در این راستا ای کاش از این پرژکتور بتونه هرچه زودتر در گوشیهاش استفاده کنه، انقلابی به پا میشه اعجاب انگیز
    J.S

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here