رپورتاژ: بزرگترین مرکز دانلود مقالات و کتابهای رشته کامپیوتر را از دست ندهید.

1
۵,۵۴۴

سایت آغازه بزرگترین مرکز دانلود مقالات و کتابهای رشته کامپیوتر

با گذشت حدودا 9 سال از فعالیت سایت آغازه که با عنوان بزرگترین مرکز دانلود مقالات و کتابهای رشته کامپیوتر در ایران شناخته شده است کمتر کسی را میتوان یافت که از مجموعه سری های فیلم های آموزشی و کتابهای حوزه برنامه نویسی و شبکه و سایر کتابهای رشته مهندسی نرم افزار سایت آغازه استفاده نکرده باشد.

تحولی شگرف که سایت آغازه در سال 88 تاسیس گردید و در طی چند ساله فعالیت خود به چنان محبوبیتی در بین کاربران ایران دست یافت که در روزنامه ضمیمه کلیک جام جم در شماره 719 به عنوان برترین وب سایت آموزشی رشته مهندس کامپیوتر معرفی گردید و در سال 92 از شبکه چهار صدا سیما در اخبار 8.30 نیز به عنوان کاملترین مرجع مهندسی نرم افزار کامپیوتر شناخته شد.

براستی در آغازه شما می توانید کتابهای رشته مهندسی کامپیوتر را به تفکیک دروس لیسانس و نیز فوق لیسانس بیابید. این سایت با داشتن بیش از 1700 کتاب در حال حاضر کاملترین مرجع فارسی رشته مهندسی نرم افزار در ایران می باشد.
تمام سعی ما بر این بوده که توانیم فیلم های آموزشی بسیاری را به زبان فارسی و انگلیسی در حوزه آموزش برنامه نویسی ؛ شبکه ، طراحی وب ،  و… اشاره کرد. بطور خلاصه می توان ویژگی های سایت آغازه در موارد زیر خلاصه کرد.

  1. دانلود کتاب های رشته مهندسی کامپیوتر به تفکیک دروس مانند آموزش برنامه نویسی ، شبکه ، برنامه نویسی تحت وب ، دروس پایه مانند کتابهای سیستم عامل ، طراحی الگوریتم و…..

  2. وجود فیلم های آموزشی غنی به زبان فارسی در حوزه های برنامه نویسی و شبکه

  3. دانلود رایگان سورس کد و پروژه های برنامه نویسی رایگان به همراه مستندات پروژه

  4. دانلود آموزش های تصویری زبان اصلی رشته کامپیوتر از شرکت های لیندا و….

  5. دانلود نرم افزار های تخصصی رشته مهندسی کامپیوتر

  6. جدیدترنی اخبار فناوری اطلاعات

  7. نمونه سوالات دانشگاه های پیام نور و سوالات آزمون های استخدامی

  8. منابع و رفرنس های کتاب های زبان اصلی رشته کامپیوتر

  9. محصولات آموزشی رشته مهندسی نرم افزار

  10. دانلود رایگان و بدون عضویت در سایت

  11. و…..


بطور کلی هدف از تاسیس سایت آغازه در زیر تشریح شده است. 
رشته مهندسی كامپیوتر با توجه به گرایش های سخت افزار و نرم افزار به طراحی و ساخت اجزای مختلف كامپیوتر و تولید نرم افزارها و سیستم های کاربردی می پردازد و از آنجا که تصور زندگی روزمره بدون حضور کامپیوتر غیر ممکن می باشد اهمیت آن مشهود می باشد. هدف از طراحی سایت فوق تربیت كارشناسانی است كه در زمینه تحلیل، طراحی، ساخت و راه اندازی دستگاه ها و مجموعه های سخت افزاری جدید، بررسی و شناخت مجموعه های سخت افزاری و نرم افزاری موجود، نگهداری، عیب یابی و تعمیر و اصلاح و توسعه فعالیت كنند. طراحی، شبیه سازی، فن آوری، پردازش، سنجش، آموزش و … همه مفاهیمی هستند كه با بالاترین دقت و در كوتاه ترین مدت زمان ممكن در این سایت به آن پرداخته می شود.


فروشگاه اینترنتی سایت آغازه

آیا برای کنکور ارشد خود را آماده میکنید؟ آیا به دنبال یادگیری دروس تخصصی رشته کامپیوتر در منزل هستید؟ سایت آغازه تمامی نیازهای شما را برآورده کرده است. شما میتوانید جدیدترین محصولات تخصصی رشته کامپیوتر را شامل فیلمهای آموزشی تخصصی ، جزوات آمادگی کنکور ، کتابهای الکترونیکی، به زبان فارسی و اصلی را در فروشگاه اینترنتی آغازه بیابید. جدیدترین فیلمهای آموزشی دروس تخصصی کامپیوتر شامل دروس پایگاه داده ها، نظریه زبانها و ماشین ها، مدار منطقی ، ریاضیات گسسته، آمار احتمالات مهندسی، طراحی الگوریتم ، مهندسی نرم افزار و……

جهت ورود به سایت آغازه از لینک زیر استفاده کنید.


سایت آغازه بزرگترین مرکز دانلود مقالات و کتابهای رشته کامپیوتر

گروه فنی
مهندسی سایت Aghazeh.com
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

یک دیدگاه

  1. من زد پنج دو سیمکارتە دارم
    پس از آپدیت چند مشکل پیدا کردەام
    اول . متنی کە می نویسی یا انتخاب می کنی نمی توانی برش دهی و کات نمایی اما قابل کپی می باشد ولی قابل برش نیست، کنار گزینە برش بە گونەای با انتخاب دیگری ترکیب شدە کە قابل انتخاب نیست و بە جای آن بولد و ایتالیک کردن متن را می آورد.
    دوم این کە در لیست تماس ها نمی توان هیچ کدام از تماس های دریافتی و خروجی و پیام های پیامگیر را حذف کرد، دلیت ندارد.

    امیدوارم راە حلی وجود داشتە و آن را انعکاس دهید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here