رکوردشکنی اکسپریا Z، قدیمی ترین بازمانده اندروید 4.1 که طعم آب نبات چوبی را چشیده است!

110
۱۵,۶۲۷

xperia-z-2
شاید آنهایی که در روزهای اولیه ورود اکسپریا Z به بازار این دستگاه را خریداری کرده بودند، هیچگاه تصور نمیکردند که بعد از نزدیک به سه سال همچنان در صف دریافت به روزرسانی نرم افزاری قرار خواهند گرفت. اکسپریا Z در اولین روزهای سال 2013 معرفی و به بازار عرضه شد و هم اکنون با گذشت 30 ماه از معرفی، سونی همچنان خود را برای ارائه به روزرسانی های بزرگ برای این دستگاه آماده میکند.

اکسپریا Z در بدو ورود به بازار اندروید 4.1 را با خود به همراه داشت که در این مدت، با دریافت آپدیت های متعدد باعث شد رکوردهای زیادی را در این زمینه به خود اختصاص دهد. در واقع اکسپریا Z حال آن پیرمرد مسن را دارد که تمام دوستان دوران کودکی آن مرده اند و او تنها باقی مانده نسل خود بوده که همچنان در قید حیات است.

اکسپریا Z در بین گوشی های هوشمند موجود در بازار، قدیمی ترین اسمارت فونی است که با اندروید 4.1 به بازار عرضه شده و همچنان نیز در حال دریافت آپدیت است. سامسونگ روز گذشته اعلام کرد که گلکسی نوت 2 به اندروید لالی پاپ آپدیت نخواهد شد تا به این وسیله اکسپریا Z قدیمی ترین بازمانده اندروید 4.1 باشد که طعم اندروید آب نبات چوبی را چشیده است. در بین دستگاه هایی که با اندروید 4.1 عرضه شده بودند تنها تبلت نکسوس است که پیش از اکسپریا Z عرضه شده و اندروید آب نبات چوبی را نیز دریافت کرده که البته این دستگاه در رده تبلت ها قرار میگیرد.

اگر نکسوس 4 را که دو ماه زودتر از اکسپریا Z معرفی شده به حساب نیاوریم، پدر خانواده Z، قدیمی ترین گوشی هوشمند موجود در بازار است که پشتیبانی از آن قطع نشده و همچنان در حال دریافت به روزرسانی های جدید است. این دستگاه تا به امروز 5 نسخه مختلف از اندروید را تجربه کرده و به زودی نیز ششمین آن را دریافت خواهد کرد.

اکسپریا Z در کنار HTC One تنها گوشی های هوشمند بازمانده از اندروید 4.1 محسوب میشوند. با اینکه اکسپریا Z حدود دو ماه زودتر از رقیب خود به بازار عرضه شد اما سونی آن را در صف به روزرسانی اندروید 5.1 نیز قرار داده ولی HTC چنین تصمیمی را در خصوص One M7 نگرفته تا به این وسیله اکسپریا Z تنها بازمانده اندروید 4.1 در بین گوشی های هوشمند باشد که به اندروید 5.1 ارتقا خواهد یافت.

عملکرد سونی در ارائه به روزرسانی های متعدد برای اکسپریا Z واقعا تحسین برانگیز است که جای هیچگونه انتقادی را باقی نمیگذارد. در واقع اکسپریا Z پا به پای نکسوس هم دوره خود پیش رفته و در دریافت آپدیت های متعدد بی نظیر عمل کرده است. اکسپریا Z از لحظه معرفی تا به امروز 22 به روزرسانی نرم افزاری کوچک و بزرگ را دریافت کرده که این نیز در نوع خود رقمی بسیار بالا محسوب میشود. هر چند که از این نظر اکسپریا Z در زیر سایه برخی مدل های دیگر از سونی نظیر اکسپریا Z1 قرار گرفته است.

آپدیت های متعدد برای اکسپریا Z نشان از توجه ویژه سونی به این دستگاه دارد. البته در کنار اکسپریا Z، اکسپریا ZL نیز به همین روال در به روزرسانی ها عمل کرده ولی در زیر سایه اکسپریا Z قرار گرفته است. در مجموع اگر بخواهیم برای اکسپریا Z لقبی انتخاب کنیم، عنوان اسمارت فون تمام نشدنی سونی بهترین واژه برای وصف این اسمارت فون با سابقه است. اسمارت فونی که در بین گوشی های هوشمند اندرویدی از نظر دریافت آپدیت رکورددار است.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

110 دیدگاه ها

  1. بابا راجبه اين پيرمرد زياد حرف نزنين خجالت ميكشه بعد سه سال خواستم زد تري بخرم دلم نيومد زدمو بفروشم دادم دست خانمم هنوزم با اينكه زد تري دارم اين پيرمردو تو دست ميگيرم حال ميكنم سلطانيه واسه خودش

    پاسخ

  2. اکسپریا زد ……
    با این که بعد از یک سال و نیم از خریدش میگذره و قیمتش تقریبا نصف شده ولی هنوز که هنوزه ازش راضیم و هیچوقت پشیمون نشدم..

    پاسخ

  3. تومقایسه رابط کاربری این دوگوشی که دوسیستم عامل متفاوت هستند قیاس کردن درست نیست اماهردوگوشی ازبهترینهای گوشیهای هوشمندند وهردوبرتریهایی نسبت به هم دارند

    پاسخ

  4. Iphone 6 plus? مگه داریم؟ خب برادر من می خوای بلوف بزنی حد اقل ببین خودت خودتو ظایع نکنی دوما iPhone 6 چیش بهتر از z3 هست؟ رابط کاربری دست و پا بسته و پرلگ،دوربینش که مال سونیه خوبه ولی z3 بهتره،نبودن امکاناتی از جمله بلوتوث و انتقال فایل ها بین گوشی و pc، محیط شلوغ ui و…………

    پاسخ

    Moto گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۲۲

    رابط کاربری پر لگ:-S خدا شفات بده

    پاسخ

    hessam گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۱۴

    بله بله درست میفرمایید D:
    ما مشکلی با سونی نداریم به سایتو اینام کاری نداریم و بنچمارکو اینا
    جفت گوشیا دستمه باهاشونم کار کردم
    6 پلاس از Z3 بهتره
    ولی Z3 هم عالیه.جفتشون خیلی خوووبن

    پاسخ

    mahdi1292 گفته:
    ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۴:۳۰

    حاجی خدا تورو شفا بده !
    ینی واقعا اسم ایفون سیکس پلاس به گوشت نخورده ؟
    من به خوبی یا بدیش کار ندارم ولی واقعا داری وجود این مدل از ایفون رو منکر میشی ؟

    پاسخ

  5. سلام دوستان,یسوال داشتم خدمتتون..
    میخوام انشاالله z3 بگیرم طی چندروز آینده..
    ۱ – آیا اندروید 5 روش نصبه؟
    ۲ – آیا هندزفری داخلش معمولی هست یا ازینایی که داخل گوش کیپ میشه؟
    ممنون میشم جوابمو بدید.

    پاسخ

    Shahin گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۲۴

    اندروید کیت کت روشه که معمولا با اولین اتصال به اینترنت یه آپدیت تقریبا 500-600 مگابایتی برات میاد
    هندزفریم یه هندزفریه عادیه… نویز کنسلینگ نیس… ولی بازم هندزفری خوبیه

    پاسخ

    محمدجواد گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۱۰

    خیلی ممنونم ازت شاهین جان.
    مرسی داری عزیز

    پاسخ

  6. نمی‌دونم چه طور سامسونگ با تبلیغات ال سی دی های زردش (به نطر s6 فاقد رنگ سفیده) رو حتی به امریکایی‌ها هم غالب کرده و سونی نمی‌تونه؟!!!

    پاسخ

    آرش گفته:
    ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۰۳

    تبلیغاااااااات

    پاسخ

  7. اگر اکسپریا Z1000 هم بیاد بازهم خاطرات اکسپریا Z فراموش نشدنیه و Z یکی از بهترین هاست.
    من یکی دارم و بعدش اولترا و Z2 رو خریدم هنوز نمیفروشم

    پاسخ

  8. من به لالی پاپ اپ کردمولی از اونجایی که هم xposed دقیق کار نمیکرد و هم صدای هنزفری کاهش پیدا کرده بود ترجیح دادک به 4.4.4 بازگردم به نظر من بهترین اندروید برای من 4.4.4. است

    پاسخ

  9. sp شاید همرده یا بالاتر از این ظ بود چرا پشتیبانیش نکرد

    بخاتر همین کارش از سونی متنفر شدم

    پاسخ

    Soheil Xperia Z گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۶:۲۷

    کی گفته sp بالاتر از Z بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    يه دلیل بیار…
    sp حتی همرده Z هم نیست چه برسه به بالااااتر!!!

    پاسخ

    milad گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۲۸

    نمیخوام توهین کنم ولی سرویس شدیم دیگه اس پی مس پی اخه کجای اس پی از زد قوی تره مومن

    پاسخ

    mehrshad tagizadeh گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۴۷

    واقعا اخه sp کجاش از z بهتر بود؟ sp یه میان رده بود که 2 سال پیش تموم شد العان می تونی یه دلیل بهتری sp نسبت به z بیاری؟

  10. دوستانی ک T2 u دارن،چجورکیاس این فبلت،صفحه،صدا،دوربین،قدرت سخت افزاریش چطوره؟
    لطفا دوستانی ک این فبلتو دارن راهنمایی کنن.ممنون

    پاسخ

    M....j....s گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۰۶

    من رفیقم داشت.دوربینش خوب نیس ولی سرعت و باطری و کیفیت صفحه اش خوب بود.صداشم بد نیس

    پاسخ

    سعید گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۲۲

    فبلت خوبیه. پسر خالم داذه خیلی راضیه.
    صفحه و.دوربین خوبه
    صداشم خوبه.در حد نیازه
    سخت افزارشم خوبه. سرعتش بالاست

    پاسخ

    shahabresa گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۳۵

    سلام داداش من t2 دارم، باید بگم که عالیه، الان قیمتش شده ۷۵۰ تومن که اصلا مفته، حتما توصیه میکنم بگیر چه سفید چه مشکی عالین، من مشکی گرفتم چون حاشیه ها با صفحه یکی میشه وقتی خاموشه، نازکه، خوشگله، پشتش فقط خش برمیداره که توصیه میکنم گارد بگیری یدونه روکش گلس هم مث من نصب کن حالشو ببر، الان اپدیت ۵ هم هست برای من و بزودی ۵.۱ هم براش میاد، از نظر منو و گرافیکی رابط کاربری عالیه، حاشیه هاش کمه، شاید فک کنی بزرگه اما باهاش کار کنی انقد برات شیرین میشه که ديگه با گوشی های ديگه نمیتونی، اینیستاگرام بازی فیلم همه توش مزه میده و صفحه نمایش عالی دارع، من یکی انتظار همچین کیفیتی رو نداشتم ازش، نسبت به قیمتش واقعا کیفیتش عالیه زاویه دید عالیه و رنگ سفید و مخصوصا نيت و نور صفحه نمایش حتی اندکی از z2 بیشتره و زیر افتاب قابل قبوله، باطری که نگم برات تو جدول بالاتر از z2 و z3 قرار داره و با ۳۰۰۰ میلی آمپر باطری عالیه اصلا تموم نمیشه و تو تست فون آرنا عدد ۹۶ ساعت رو آورده که جز بهترین های باطریه که با استامنیا بهترم میشه، صداهم اولش بد بود تو اندروید ۴.۴ و گوش میزد و جیغ اما اپدیت ۵ که کنی کیفیت صدا نمیدونم چجوری شده دوبرابر صدا و بیس داره شده و کاملا راضی کنندست و جدیدترین برنامه هارو روش نصب کردم موزیک و البوم و اینا و حافظه داخلیش ۸ هست که ۴ بت میده یکم ازار دهندست اما من یه ۱۶ انداختم روش راحتم و app to sd داره خودش و نرمافزارهارو انتقال میدم کارت حافظه، بنچمارکش ۲۲۰۰۰ میاد تو انتوتو اما از پس هربازی بهت قول ميدم برمياد، کاملا روونه، خیلی نرم رابطش، اگه ویروس نگیره عالیه سعی کن مدیریت کنی وگرنه لگ میاره هنگام کار، دوربینشم عالیه، شاید ۱۳ تمام عیار نباشه اما از ۱۳ اکسپریا z که داشتم بهتره یکم و باید بلد باشی من خودم عکس هایی باهاش گرفتم ببینی حال میکنی، توصیه میکنم بیا پیجم اینیستاگرام shahabresa رو بزن بیا عکسهایی باهاش گرفتم گذاشتم تگ کردم گوشی رو، رو دوربین جلوش حساب باز نکن اما تو روز بد نیست، اما واقعا بهت پيشنهاد خرید میکنم من بین اینو دیزایر ۸۲۰ و گرند موندم فهمیدم چند سروگردن این بهتره حتی از c3و t3 ارزش خرید بیشتری داره، من خریدم کلا شد ۸۳۰ تومن الان z1 هم ۸۳۰ تومنه اگه قرار باشه دوباره گوشی بگیرم دوباره ۸۳۰ میدم t2 ور میدارم جای z1, دراصل قرار بود برای چندماه موقت t2 بگیرم تا پرچمدار جدید سونی بیاد اما بنظرم همه کار باهاش میکنم و بیشتر نگهش میدارم تا زمانی که سونی یه فبلت پرچمدار بده با امکانات بالا اون موقع عوض میکنمش، واقعا سونی فبلتهاش عالیه، از طراحی zultra هم نتونستم بگذرم اما خیلی بزرگه و دوربینش پایینه اما cpu قوی تری داره اما t2 هم خیلی خوشگله، خلاصه داداش از روزی که گوشیو گرفتم هرکی دید باهاش حال کرد حتی رفیق سامسونگی هام، به هرکی گفتم ۸۰۰ گرفتم گفت دست دو؟ گفتم نه نو، گفت نو 😐 چجوری با این امکانات نو؟ خیلی هم مجاب به خرید شدن اما با سایزش حال نکردم اما دست من بزرگه راحتم واصلا هم برام بزرگ نیست، حتما توصیه میکنم بخر، مطمئنم پشیمون نمیشی تو اون قیمت، مرسی ؛)

    پاسخ

    mostafa kamali گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۶:۵۱

    شل نشدی دادا

    پاسخ

    Mr.MJ گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۹:۰۷

    خیلی خیلی ممنون دادا

    پاسخ

    Mr.MJ گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۹:۰۸

    خیلی ممنون از همه دوستان

    پاسخ

  11. سلام گوشیم را میخوام روت کنم با خود گوشی انرویدش هم 5هستش میشه لینگ دانلود kingo root زو بزارید از خودسایت نمی تونم دانلود کنم با تشکر گوشیم اکسپریا زد هستش

    پاسخ

    mehrshad tagizadeh گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۴۲

    بیلد چندی دادا اگه 5 باشی به مشکل بر می خوری پس از این تایپیک استفاده کن
    http://xperian.ir/forum/thread9311-13.html

    پاسخ

  12. سونی واقعا حرف نداره
    منم اکسپریا زد دارم
    اینو هم با خودم عهد بستم که اگه هر زمانی خواستم گوشی بخرم به غیر از سونی به هیچ برند دیگه ای فکر نکنم
    سونی واقعا در همه چیز از جمله اپدیت بی نظیره

    پاسخ

  13. سلام دوستان … یه سوال
    اکسپریا زد 1 یا هواوی پی 8 لایت ؟؟؟
    نظرتونو بقا دلیل بگین مرسی …

    پاسخ

    Enrique Iglesias گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۱۵

    اگه کیفیت و امکانات اختصاصی و… واست مهمه وهمینطورم مثل تیتر خبر پشتیبانی بی شک سونی ولی اگه علاقه به مهدکودک بودن گوشی دارین (شلوغ پلوغ) هواوی بردارین که ماه بعد پشیمون تون میکنه . چون هیچ برندی مثل سونی ساده و باطن ندارن . از الجی تا سامی همه ظاهر شون درسته ولی باطن نداره

    تنها مشکل Z1 صحفه نمایشش هستش که یکم بی کیفیته و زاویه دیدش خوب نیست ولی z1 Compact عالیه (ولی 4.7 اینچه)

    پاسخ

    آرش گفته:
    ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۰۱

    زد1 کامپکت 4.3 اینچه دوست عزیز اون زد3 کامپکته

    پاسخ

  14. من که گوشیم xperia zr رو از اندروید پنج برگردوندم به 4.4.4 تا وقتی که سونی اپدیت رفع باگشو بده !!!!

    پاسخ

    Enrique Iglesias گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۰۰

    معمولا کسانی که دانگرید میکنن میگن مشکل پیدا میکنه گوشیمون شما چه طوری دانگرید کردی بدون مشکل به 4.4.4 . درضمن 4.4.4 که بیشتر مشکل باتری داشت . گرچه که اینا همش تقصیر گوگله که از روی گشادی اندروید 4.4.4 و 5.0.2 رو با یک برنامه و یک روش ساخت

    پاسخ

    z2 گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۴۶

    منم دانگرید کردم بدون مشکل از 5.0.2 به 4.4.2 گوشی هم z2 یه انتقادی هم میکنم از لینک های سایت که همه کم سرعت اند و لینک رام ها هم کلا داغونه مخصوصا z2

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۹:۴۷

    کی گفته دانگرید مشکل زاست؟

    پاسخ

    Enrique Iglesias گفته:
    ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۹:۳۸

    سایت های مثل زومیت و … مقاله داده بودن واسش که مشکل ساز میشه در هر حال حیف نیست رابط کاربری جدید سونی رو به قدیمیش ترجیح بده ادم . 😐

  15. واقعا سونی با این گوشی معنی پشتیبانی و کیفیت رو به برند های حریصی مانند ال جی و سامی و …. نشون داد که یک گوشی همانند یک پرچم دار هنوزم قدرتمند هستش . جانم سونی بهترینه توی دنیا و بی رقیبه

    پاسخ

  16. ماشاءالله اکسپریا Z
    Zیکی از بهترین گوشی هایی هست که سونی ساخت.هنوزم یک پرچم دار بسیار خوبه و پرورش ترینه…
    امیدوارم آندروید M و آندرویدهای بعدیش هم بگیره…….
    راستی يه سوال:
    آندروید M همون 5.1 هست؟؟؟یا بالاتره؟؟؟

    پاسخ

    Enrique Iglesias گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۵۷

    نه بالا تره میشه اندروید 6 اگه بیاد که چی میشه ولی فکر نکنم چون سنسور اثر انگشت نداره Z ولی خدا کنه بیاد و با یک اپدیت کامل و بدون مشکل باتری و لگ و… (البته اگه گوگل تر نزنه مثل 5.0.2) واسه کاربران Z عرضه کنه . اگه بیاد رکورد میزنه سونی 10 نسخه اندروید واسه Xperia Z واو

    پاسخ

    Enrique Iglesias گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۵۸

    ولی احتمالش 60% هستش چون Z3 Z2 Z3+ هم حثگر اثر انگشت ندارن اینو یادم رفت بگم . 😀

    پاسخ

    ارشیا گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۵۱

    چه ربطی داره الان فایو و فایو سی اثرانگشت ندارنه ولی ای او اس نه هم میگیره

    پاسخ

    Enrique Iglesias گفته:
    ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۳۳

    ios رو با اندروید مقایسه میکنی ؟! داداش حالت خوشه ؟ 😐

  17. دوستان شرمنده بی ربطه و خواهشن راهنمایی ام کنین
    می خوام این این هدفون رو بخرم به نظرتون می ارزه از دوستان کسی داشته نا راضی باشه؟ آگه نقاط قوت و ضعفش رو می دونین میشه،بم بگید ممنون
    مال سونی هم هست
    Sony Headphone MDR-Q38LWB

    پاسخ

    ALI Z2 گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۳۴

    دیرین دیرین…

    پاسخ

    ALI Z2 گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۴۲

    حداقل دوستان نقطه چین بزارین

    پاسخ

  18. باید به ‘ تی ایکس ‘ هم 5 رو بده!!
    بهههله

    پاسخ

    شایان گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۱۹

    اره بخدا.بابا اقلا به ما تی ایکسی ها 4.4 بدن.دلم سوخت از بس 4.3 داشتم.خدایی امادگی اندروید 5 رو تی ایکس داره.ولی حیــــــــــف!
    یه زمانی میگفتن T پرچمدار بوده،ولی TX هم از پرچمداره بهتر بوده.باو ما هم گناه داریم!!!!!
    :دی

    پاسخ

  19. انشاالله اندروید m به همراه سنسور اثر انگشت هم براش میاد

    پاسخ

    nfs گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۴۰

    چیز دیگه ای نمیخواید؟

    پاسخ

    Enrique Iglesias گفته:
    ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۹:۳۶

    چرا میخوایم اندروید Z هم واسش بیاد . به تو چه کی چی میخواد . 😐

    پاسخ

  20. سلام
    من تبلت اکسپریا زد دارم ولی آپدیت آبنبات چوبی واسم نیومده!
    آیا فقط واسه من نیومده یا کلا واسه همه نیومده؟

    پاسخ

    امین گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۴۱

    رفیق من تبلت Z داره لالیپاپ براش اومده اگه عجله داری تبلتت را فلش کن.

    پاسخ

    Enrique Iglesias گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۵۵

    همه حدود دو ماه هست گرفتن اپدیت ها رو شما نگرفتین ؟! مگه رام تون واسه کجاست ؟ 😀

    رام امریکا رو فلش کنید سریع اپدیت ها رو بگیرید

    پاسخ

  21. حرف مفت نزن.من خودم زد2 دارم.سونی باید تمام گوشیهاشو با هم ارتقاء بده مخصوصا پرچمداراهاش

    پاسخ

    xperia z5 گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۳۵

    خسته نباشی دلاور
    چیزی به اسم« احترام »به گوشت خورده

    پاسخ

    ALI Z2 گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۵۰

    لایک

    پاسخ

    Enrique Iglesias گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۳۱

    نه باو پلاستیکی ها مگه چیزی به اسم احترام به گوششون میخوره دارن از اونجا میسوزن نمیفهمن چی تایپ میکنن . بهش باید بگم بدبخت پلاستیک پرست راهتو بکش برو هر وقت به پشتیبانی سونی رسیدین که 8 نسخه اندروید اپدیت کرد پرچمدار 5 ش رو بیاد غد غد کنید

    پاسخ

    محسن گفته:
    ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۶:۲۳

    چی میگی تو؟ چه ربطی به سامسونگ داره، اصلا یه کلمه مربوط به سامسونگ زد که میگی، شما ها دیگه فوبی سامسونگ گرفتین، چه وضعشه

    Enrique Iglesias گفته:
    ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۹:۳۳

    تو با منی ؟ من حرفی از سامی نزدم پسر جان حالت خوشه ؟ یا خواستی جک بگی ؟

  22. لیست آپدیت هایی که تا حالا گرفتم رو میذارم خودتون قضاوت کنین.
    در زمان تحویل 4.1
    4.1.2
    4.2
    4.2.2
    4.3
    4.4
    4.4.4
    5.0.2
    و در آینده هم 5.1

    پاسخ

    nsr گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۳۶

    حالا sp. در زمان تحویل ۴.۱. ۴.۳. این عادلانس؟

    پاسخ

    mehrdad گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۰۱

    فرق پرچم دار رو با میان رده میدونی؟

    پاسخ

    mehrshad tagizadeh گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۳۴

    اقا sp یه میان رده بود من t2 و z یه پرچمدار بود مثل z3 حالا به نظر شما هر اپی که به z3 میده باید هم به t2 بده پس فرق پرچمدار و میان رده چی ميشه هرچند t2 هم گوشی عالیی هست و به عنوان مثال گفتم و قصد تعنه به t2 نداشتم

    محسن گفته:
    ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۶:۲۲

    بله

    پاسخ

  23. Z رو دو سال بیشتره که خریدم تو این دو سال بازی یا برنامه ای نبوده که زد نتونسته باشه از پس اجراش بربیاد هیچ کندی و لگ و تاخییری ازش ندیدم توی ظاهر و طراحی ام که همین قدر میتونم بگم که هنوزن بعد از دو سال وقتی بهش نگاه میکنم از طراحی ظاهریش لذت میبرم واقعا طراحی اکسپریا زد چند سال جلو تر از زمان خودش بود….

    پاسخ

    امین گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۳۷

    تمام چیزی که درباره Z گفتید صحیح است ولی با جمله آخرتون به شدت موافقم

    پاسخ

    amir one گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۵۳

    اتفاقا من اکسپریا زد رو خیلی بهتر از اس 5 از نظر طراحی میدونم

    پاسخ

    داش جورجیو گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۲۰

    واقعا طراحیش جوریه که هیچ وقت خسته نمیشی ازش ….

    mahdi1292 گفته:
    ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۰۳

    دقیقا همینطوره من قبلا اکسپریا زد داشتم و الان زدتو ولی هروقت زد رو که دست داداشمه میبینم ازش لذت میبرم واقعا یک نوع طراحی خاص و سبکی مخصوص به خودشو داره .

  24. به نظر من يكي از دلايل فروش كم سوني همينه وقتي اين گوشي قديمي هنوزم آپديت ميشه كي مياد گوشياي جديدتر رو ميگيره:(

    پاسخ

    xperia z5 گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۳۱

    اپدیت نمیده میگن علت اصلی ضرر سونی عدم پشتیبانی بلند مدت هست
    اپدیت میده میگن علت اصلی ضرر سونی پشتیبانی بلند مدت هست
    تو این گیر و دار همه شدن کارشناس امور بین املل سونی
    استاد کارشناس خب اگه گوشی قدیمی سونی رو بگیرن پولش به جیب کی میره؟ سامسونگ؟
    بعد ملاک اصلی برای خرید گوشی فقط اپدیت هست؟
    اگه اپدیت نمیداد خود شما نمیگفتی «رفتیم خیر سرمون پرچم دار گرفتیم که آپدیت بشه پس چرا نمیشه؟»؟

    پاسخ

    EBHAM گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۱۸

    من نگفتم كه آپديت نده آپديت باس كمتر بده كه گوشياي جديدشم بيشتر فروش بره

    پاسخ

    امین گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۳۴

    با وجود اینکه خودم Z دارم ولی حق با شماست یکی از دلایل فروش کم سونی موبایل اینه بی خود نیست که سامسونگ نوت دو را آپدیت نکرده با وجود اینکه سیستم خیلی خوبی داره

    پاسخ

    xperia z5 گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۳۹

    پس من برم به اپل بگم دیگه پشتیبانی رو ولش کنه تا فروشش بیشتر بشه
    اپدیت کمتر فروش بیشتر

    پاسخ

    سبحان گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۰۳

    ن داداش میخای بعد از ماه رمضون برو اذیت نشی D:

    میثم گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۳۷

    همه چیز که آپدیت نیست
    یعنی اونایی که مدلای جدید سونی رو نگرفتن فقط به خاطر اینه که به گوشی خودشون هنوز داره آپدیت میاد؟!؟!؟!

    پاسخ

    Enrique Iglesias گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۲۹

    داداشا بی خیال این پلاستیکی ها بشید اینا بچه ان حالیشون نیست چی میگن

    میخوان جو سایت رو خراب کنن . پلاستیکی هستن و بچه سن شون به سونی قد نمیده که چی غولیه سونی

    اپدیت برعکس باعث محبوبیت یک برند میشه که همه دل خوش به خریدش میشن و چندین و چند نسخه اپدیت میگیرن .
    همین Z که خودم دارم الان 8 نسخه اندروید گرفته اگه M هم بیاد واسش میشه 9 نسخه نکنسوس گوگل خیلی اپدیت بگیره 6 نسخه هستش سونی از اونم پا فراتر گذاشته .

    پاسخ

  25. من میگم اندروید m هم بهش میده

    پاسخ

    Hamed گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۱۶

    خدا از دهنت بشنوه خخخخخخ

    پاسخ

    Ehsan گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۳۱

    جدا از شوخی ممکنه،چون گوگل اخیراً در سایتش دو آپدیت با اسم رمز های متفاوت برای نکسوس چهار و تبلت هفت اینچیش گذاشته که به احتمال زیاد میده،البته فعلا داره روشون امتحان میکنه،برای من که مهم نیست چون تا الان هم عالی عمکرده.

    پاسخ

  26. بهش افتخاااار میکنم واقعا عالی و بی نقص عمل کرده

    (عملکرد سونی در ارائه به روزرسانی های متعدد برای اکسپریا Z واقعا تحسین برانگیز است که جای هیچگونه انتقادی را باقی نمیگذارد) قطعا همینطوره!!!!

    پاسخ

  27. دیجیاتو: می گویند Z5 می خواهد یک بار دیگر نام سونی را سر زبان ها انداخته و همانند نمونه های قبلی، محصولی صرفا تکامل یافته نیست، بلکه از همه سو رشد نموده. سونی می خواهد از اسنپدراگون ۸۲۰ در آن بهره گیرد در حالی که آن را به ۴ گیگابایت رم نیز مجهز کرده است. از طرفی این موبایل از سنسور اثر انگشت نیز برخوردار بوده و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری را در خود جای داده است و از حسگر اثر انگشت نیز پشتیبانی میکنید.

    پاسخ

    محمد گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۰۳

    یک پرچمدار به معنای واقعی. هنوز هم میخوامت Xperia Z

    پاسخ

    mahdi-rko گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۰۰

    خدا وکیلی سونی حرف نداره شما z2 رو با s5 مقایسه کنید انقدر میگن s5_s5
    توی رم سرعت ضد آب بودن جنس ساخت دوربین
    اصن سامسونگ در برابر سونی پوچه

    پاسخ

    black r گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۳۳

    ولی با این حال همه متاسفانه اس فایل میگیرن

    milad z2 گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۵۹

    Z دارا پرچمتون بالا
    دمتونم گرم
    هر کی سونی خریده دمش گرم افرین

    پاسخ

    M!LADJ گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۶:۵۳
    کیان گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۱۶

    اسمارت فون تمام نشدنی من!

    پاسخ

    حامد آذری گفته:
    ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۹:۳۷

    میخواستم از زحمات نویسنده های سایت به خصوص مدیر سایت جناب آقای معراجی تشکر ویژه کنم
    ممنون به خاطر زحماتی که میکشید . التماس دعا

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here