زمان دقیق کنفرانس مطبوعاتی سونی در نمایشگاه CES 2017 اعلام شد.

9
۶,۹۹۶

ces_logo-1
مثل همیشه با نزدیک شدن به کریسمس و شروع سال میلادی جدید، نگاه اهل فناوری به نمایشگاه CES دوخته شده است. این نمایشگاه که هر ساله در اولین روزهای ماه ژانویه یا به عبارتی در اولین روزهای سال میلادی در شهر لاس وگاس برگزار میشود، مکانی مناسب جهت نمایش آخرین دستاوردهای شرکت هاست.

CES در کنار MWC و IFA یکی از سه نمایشگاهی است که سونی آن را جدی گرفته و هر ساله محصولات متنوعی را در آن معرفی میکند. با نزدیک شدن به این رویداد در سال 2017 باز هم این شرکت کهنه کار ژاپنی در صدد برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی مفصل برای نمایشگاه آخرین محصولات خود است.

امسال نیز سونی خیلی زود تاریخ برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود را در این رویداد اعلام کرده تا نشان دهد امسال هم با دست پر به این نمایشگاه وارد خواهد شد. بر اساس اعلام رسمی سونی، کنفرانس مطبوعاتی این شرکت برای معرفی محصولات جدید در روز 4 ژانویه برگزار خواهد شد.

کنفرانس مطبوعاتی سونی از ساعت 17 روز 4 ژانویه به وقت محلی برگزار میشود که با توجه به اختلاف ساعت شهر لاس وگاس با ایران، ساعت دقیق این کنفرانس به وقت ایران، 4:30 بامداد روز 5 ژانویه خواهد بود. مثل همیشه سایت تخصصی اکسپریا این رویداد را به صورت زنده پوشش خواهد داد. پس از همین حالا دعوت میکنیم تا روز 5 ژانویه برابر با پنجشنبه 16 دی ساعت 4:30 بامداد برای مشاهده کنفرانس مطبوعاتی سونی سایت اکسپریان را از دست ندهید.

screenshot-63

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

9 دیدگاه ها

  1. دم سونی گرم با محیط کاربری گوشیش، همه چی سردسته، فقط یه مزیت داشت سامی که امروز گرفتم دستم که اونم دو تا نرم افزار کنار هم بازکردن بود تعجب کردم اندروید ۵ اونو دیدم، حالا ما ۷ می گیریمش خخخ

    پاسخ

  2. آیا غول سونی معرفی میشه در این نمایشگاه

    پاسخ

    SinaTK گفته:
    ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۱۲

    فکر نمیکنم،از زمان xperia z که در این کنفرانس رونمایی شد سونی اسمارت فون های پرچمدار رو بجز z3+ در MWC رونمایی میکنه.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here