سال 1398 بر شما مبارک …

12
۴,۵۴۵

سال 1397 برای سونی و علاقه مندان به آن، در بردارنده اتفاقات تلخی بود. اما این سال با تمام خوبی ها و بدی های خود به پایان رسید. در سالی که گذشت، تلخ ترین و بزرگترین حادثه برای سونی، خروج واحد موبایل از منطقه خاورمیانه بود که سبب شد، گوشی های هوشمند سونی در ایران به انزوای کامل کشیده شوند.

اکسپریان، 7 سال قبل در حالی پایه ریزی شد که سونی موبایل به عنوان یکی از برندهای فعال در ایران حضوری موفق داشت. اما اوضاع به کام سونی نبود و رفته رفته این برند ژاپنی در کشورمان جای خود را به نام های جدید داد. با این حال، خروج سونی موبایل از ایران، پایان راه نبود و اکسپریان همچنان به فعالیت خود ادامه داد.

در هفته های اخیر، فعالیت اکسپریان به مراتب نسبت به گذشته با افول همراه بود، اما اکسپریان چراغیست که هرگز خاموش نخواهد شد. در تمام این مدت تلاش ما بر این بود تا مقدمات ایجاد یک تغییر اساسی در سایت را فراهم کنیم. به زودی اکسپریان را با تغییرات عمده و شکل و شمایلی جدید خواهید دید. در این لحظات زیبا، تیم مدیریتی سایت اکسپریان شروع سال جدید را به شما تبریک گفته و آرزوی سالی سرشار از موفقیت را برای تک تک هموطنان خود دارد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

12 دیدگاه ها

  1. اقای معراجی
    Dxo به دوربین XZ3 امتیاز ۷۹ داده حتی با وجود imx400 امتیازش از XZp پایین تر هست

    پاسخ

    nimaxp گفته:
    ۰۲ فروردین ۱۳۹۸ - ساعت: ۱۴:۴۲

    امتیاز دهیش کیلویی شده و هیچ اهمیتی نداره

    پاسخ

    nimaxp گفته:
    ۰۲ فروردین ۱۳۹۸ - ساعت: ۱۴:۴۳

    امتیاز دهیش هیچ اهمیتی نداره
    چون پیشرفت نسبت به قبل تو تستای سایتای معتبر هستش

    پاسخ

  2. سال نو بر همه عاشقان سونی و همه ایرونیا مبارک ، امیدوارم امسال بتونم یه گوشی سونی بخرم بتونم zr رو عوض کنم البته اگه یه سری تو مملکت بذارن

    پاسخ

  3. بنده هم فرا رسیدن سال۹۸ را به جنابعالی و تمامی همکاران دست اندر کار سایت اکسپرین و کاربران سایت اکسپریان تبریک و شادباش عرض نموده انشا…امسال سال فروش خوب سونی موبایل باشه و انشا…امسال سونی موبایل به خاورمیانه برگرده عید نو مبارک

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here