سامسونگ پتنت Metal 12 را به ثبت رساند.

0
۲,۰۹۱

سامسونگ پتنت Metal 12 را به ثبت رسانیده است، آلیاژی از جنس منیزیم که در گلکسی S9 و گلکسی S9+ استفاده خواهد شد. در این مرحله، همه چیز که کوچک ترین ربطی به Galaxy S9 و Galaxy S9+ داشته باشد، توسط وبلاگ نویسان و طرفداران انحصاری سامسونگ مورد بررسی دقیق قرار می گیرد، به طوری که حتی مشخصات اولین محصول جدید سامسونگ در سال 2018 نیز مورد بحث قرار می گیرد. حتی کوچک ترین اطلاعاتی که دانش بیش تری در مورد گوشی های گلکسی به ما بدهد از نظر ما پنهان نخواد بود.  اکنون، ما می دانیم که به طور بالقوه آلیاژ فلزی Galaxy S9 و Galaxy S9+ در حال ساخت است. بیایید بیشتر به این موضوع بپردازیم.

سامسونگ فقط در یک نام تجاری ( اداره مالکیت پژوهشی اتحادیه اروپا ) Metal 12 را به ثبت رسانده است، که ظاهرا آلیاژی از جنس آلومینیوم و منیزیم سبک و بسیار مقاوم است که شرکت سامسونگ آن را تولید کرده و در حال حاضر به عنوان مواد اولیه در لپ تاپ جدید Notebook 9 (2018) مورد استفاده قرار داده است.

خبر ها حاکی از این است که این آلیاژ جدید قطعا در سایر دستگاه های سامسونگ مورد استفاده قرار خواهد گرفت، اما تا کنون تقریبا استفاده از این آلیاژ در گلکسی S9 و گلکسی S9+ و به احتمال زیاد دستگاه هایی مانند Gear S4 تایید شده است.

مزایای منیزیم در مقایسه با آلیاژهای آلومینیومی چیست؟ اگرچه چنین دستگاه های بسیار سبکی مانند گوشی های هوشمند، تفاوت چندانی ندارند، اما منیزیم سبک تر از آلومینیوم است و در برخی موارد از نظر حجم حتی مقاوم تر است. این دو ویژگی فوق العاده ی منیزیم، عنصر دوازدهم جدول تناوبی است ( که از این رو به آن فلز 12 می گویند ) که آن را ” فلز آینده” نامیده اند و دلیل آن کاملا هم مشخص است.

همان طور که SamMobile اشاره می کند، شرکت سامسونگ قطعا پیش از این با آلیاژهای منیزیم کار کرده است، و گزارش شده که چند سال پیش نمونه ی اولیه ی گلکسی S7 را با آلیاژ منیزیم تولید کرده اند. این محصول به تولید انبوه نرسید، اما به نظر می رسد که سال 2018 رویایی برای سامسونگ منیزیمی باشد. البته، صرفا ثبت یک علامت تجاری و تولید لپ تاپی که از جنس آلیاژ منیزیم می باشد، بدین معنا نیست که گلکسی S9 و گلکسی S9+  و حتی Note 9 قطعا از این آلیاژ ساخته خواهند شد، اما این امکان وجود دارد و نمی توان آن را کاملا رد کرد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here