سامسونگ گلکسی فولد تقریبا آماده ی روانه شدن به بازار است

0
۲۸,۳۴۴

به نظر میرسد که کار بازطراحی گوشی سامسونگ گلکسی فولد تقریبا به پایان رسیده است، این یعنی ما به زودی این تلفن هوشمند تاشو را در مغازه ها خواهیم دید. با این حال کمپانی سامسونگ هنوز هم تاریخ دقیقی را برای عرضه ی مجدد این دستگاه اعلام نکرده است.

این غول تکنولوژی کره ای تمام شایعات مبنی بر عرضه ی گلکسی فولد در ماه جولای را تکذیب کرده است، بنابراین گلکسی فولد یا همزمان با گلکسی نوت 10 که در اوایل آگوست معرفی میشود عرضه خواهد شد، و یا بعد از آن روانه ی بازار خواهد شد.

نایب رئیس بخش سامسونگ دیسپلی، آقای کیم سئونگ چئول در رابطه با ایرادات گلکسی فولد گفته است:

“اکثر نقص ها و مشکلات مرتبط با صفحه نمایش این دستگاه اصلاح شده است، و گلکسی فولد آماده ی روانه شدن به بازار است. زمانی که این گوشی در بازار عرضه شود توجه بسیاری به این گوشی معطوف خواهد شد.”

با این وجود ما همچنان منتظریم که سامسونگ طبق وعده ای که سه هفته پیش داده بود به زودی یک تاریخ عرضه ی دقیق برای این محصول اعلام کند. در ابتدا قرار بود که گلکسی فولد در کنار پرچمداران سری S این کمپانی یعنی گوشی های گلکسی S10 روانه ی بازار شوند، اما این طور که به نظر میرسد سامسونگ اصلا نگران نیست که عرضه ی گلکسی فولد با گلکسی نوت 10 همزمان باشد و گویا هیچ عجله ای برای عرضه ی سریع گلکسی فولد ندارد.

با این تفاصیر، احتمال عرضه ی همزمان گلکسی فولد و گلکسی نوت 10 زیاد است، اما این اتفاق تنها در صورتی امکان پذیر است که واحد سامسونگ دیسپلی ایرادات جزئی باقی مانده مربوط به این گوشی تاشو را برطرف سازد. این کمپانی دقیقا اعلام نکرده است که کدام یک از ایرادات این گوشی اصلاح شده است و چه مواردی هنوز جای کار دارند.

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here