سری جدیدی از دوربین های CMOS به وسیله سونی معرفی شد.

3
۶,۶۵۴

سونی به تازگی از ماژول های دوربین جدید SXGA رونمایی کرده است که امکان تغییر سنسور CCD به سنسورهای CMOS را در اختیار کاربران قرار می دهد. اولین دوربینی که در این سری موجود خواهد بود، دوربین XCG-CG160 است که در حالت های رنگی و تک رنگ موجود می باشد و از سنسور IMX273 با سایز 1/3 اینچ استفاده می کند. سنسوری که سونی اعلام کرده است می تواند جایگزین مناسبی برای سنسور  ICX445 CCD باشد.

سنسور IMX273 دارای 1.6 میلیون پیکسل است که امکان دستیابی به فریم ریت 75 فریم بر ثانیه را با استفاده از رابط GigE در اختیار کاربران قرار می دهد. دوربین های C-Mount از قابلیت defect-pixel correction یا تصحیح نقص های پیکسل و shading correction یا تصحیح سایه بهره می برد. این ماژول همچنین از نرم افزار نسخه ی 1.1 سونی که به وسیله ی Cognex VisionPro و GigE Version 2.0  تایید شده اند، پشتیبانی می کند.

مدل سیاه و سفید از این سنسور به سرعت عرضه خواهند شد اما علاقه مندان به خرید مدل رنگی آن باید تا ماه دسامبر سال جاری منتظر بمانند. این در حالی است که مدل های بهره مند از نسل سوم USB سونی در سه ماهه ی اول سال 2018 عرضه خواهند شد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

3 دیدگاه ها

  1. سلام
    اقای معراجی از گوشی پرچم دار ۲۰۱۸ سونی خبر بزارین ، واقعا دوس دارم بدونم سونی دقیقا رو چه گوشی پرچم داری مشغوله ؟ ایا حاشیه رو حذف میکنه ….
    البته میدونما سونی مخفی کاری زیاد میکنه و اجازه درز خبرهارو نمیده
    همش به امید این خبر جدید میام سایت ….
    سونییییییی دقیقا رو چی مشغولی امروزا …
    خیلی نامردی سونی ، که نمیگی

    پاسخ

  2. این سنسور ها برای موبایل هستن یا دوربین های حرفه ای؟

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۴:۵۸

    دوست عزیز اگه برای موبایل باشه که به هیچ وجه نیست دیگر کمپانی ها باید قسمت دوربین را از روی گوشی های خودشان حذف کنند واقعا اگه روزی ذره ای از این کیفیت و تکنولوژی دوربین های حرفه ای بیاد روی دوربین گوشی های موبایل به این کار میگن نوآوری و انقلاب در صنعت موبایل به این امکانات مسخره که کمپانی های معروف تولید گوشی میذارن روی گوشی های خودشان نمیگن نوآوری

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here