سونی : آپدیت جلی بین برای سایر گوشی های سونی در مرحله بعدی

16
۹,۷۸۹

sony

همه شما برنامه به روزرسانی سونی برای آپدیت گوشی های اکسپریا به جلی بین را به یاد میاورید. طبق برنامه تا به اینجا گوشی های xperia t , xperia v , xperia tx , xperia j آپدیت جلی بین را دریافت کردند. البته قرار بود تا پایان ماه مارس گوشی های xperia p , go نیز آپدیت جدید را دریافت کنند که هنوز خبری از این آپدیت برای این دو گوشی نشده است. حالا سونی در صفحه تویتر خود متنی را منتشر کرد که در آن گفته شد سایر گوشی های باقی مانده سونی در مرحله نهایی به روزرسانی میشود. با این خبر دارندگان گوشی های xperia p , go , s , ion , acro s بیشتر از قبل به اندروید 4.1.2 جلی بین نزدیک شدند.

در حالی که تاریخ قبلی عرضه آپدیت برای گوشی های اکسپریا p و go فرارسیده اما خبرهایی نیز به دست رسیده که این دو گوشی خیلی زود آپدیت جدید را دریافت خواهند کرد. با این تفاسیر روزهای آینده روزهای مهمی برای سونی در مسیر به روز رسانی دستگاههای خود به لوبیا ژله ای خواهد بود. در روز های آتی خبرهای جدید و تکمیلی از روند به روزرسانی دستگاههای اکسپریا را از سایت تخصصی اکسپریا دریافت کنید.

xperiablog

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

16 دیدگاه ها

  1. سلام
    من xperia j دارم هما نه از طريق گوشي تونستم آپديت رو دريافت كنم از طريق اتصال به كامپيوتر اصلانم دوست ندارم گوشي رو روت كنم كه با نرم افزارهاي جانبي آپديت كنم.
    خواهشمندم بنده را براي آپديت اين گوشي راهنمايي كنيد.
    متشكرم.

    پاسخ

  2. دوستان احتمالش هست سولا هم آپدیت بشه چون سونی حرفاش روزودی تغییرمیده منم امیدوارم

    پاسخ

    hadi گفته:
    ۰۹ فروردین ۱۳۹۲ - ساعت: ۱۸:۳۷

    نه دیگه برای سولا آپدیت جلی بین نمیاد

    پاسخ

  3. معلوم نیست سونی داره چیکار میکنه. کلا ازش بعید بود کسی که اکسپریا مینی رو به اندروید چهار آپدیت کرد تو دادن آپدیت برای پی، گو و سولا اینقدر تعلل میکنه. تازه شانس ما که حتی شایعه ی آپدیت سولا هم نمیاد. از سونی بعید بود…

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here