برای اولین بار: احتمال معرفی سنسور تشخیص چهره سه بعدی در پرچمدار آینده اکسپریا

66
۱۳,۲۷۵

دنیایِ گوشی هایِ هوشمند از باب تکنولوژی هایِ جدید به بن بستی رسیده است که انکار آن غیرقابل قبول است. تمامی گوشی هایِ هوشمند دنیا با امکاناتی همسطح توسعه میابند و تنها از لحاظ شکل ظاهری و برخی امکانات با هم تفاوت دارند. در این بین، تنها موضوع جالبی که شاید در طی سال هایِ اَخیر مطرح شده باشد استفاده از دوربین هایِ دوگانه در گوشی هایِ هوشمند است، که روز به روز در حال همه گیر شدن میباشد.

اما اگر یک کمپانی بخواهد قدمی نوین در بحث نوآوری هایِ مربوط به گوشی هایِ هوشمند بردارد چه باید بکند؟ همه سونی را به عنوان یک کمپانی خلاق در زمینه هایِ مختلف تکنولوژی میشناسند. این کمپانی معمولاً دست به برآورده کردن ایده هایی میزند که شاید برایِ بسیاری غیرممکن و دست نیافتنی باشد. حال به نظر میرسد باز سونی قصد دارم قدمی نوین در حیطه فناوری هایِ مربوط به گوشی هایِ هوشمند بردارد.

بر اساس آخرین شایعاتی که امروز مطرح شده است، کمپانی SoftKinect که یکی از کمپانی هایِ خریداری شده توسط سونی میباشد تا همین هفته و در خلال کنگره جهانی موبایل شانگهای ( که در تاریخ 1 جولای برگزار میشود ) دست به معرفی سنسور بیومتریک جدیدی برایِ گوشی هایِ هوشمند خواهد زد که قطعاً آینده این حیطه را متحول میسازد. این سنسور بیومتریک که گفته میشود در دوربین ثانویه یک گوشی هوشمند اکسپریا از آن استفاده خواهد شد، قابلیت اسکن کردن 3 بعدی اجسام را دارد.

گفته میشود این سنسور برایِ تشخیص چهره به صورت 3 بعدی، علاوه بر سخت افزار معرفی شده توسط کمپانی SoftKinect از یک نرم افزار بسیار قدرتمند نیز بهره میبرد، که با همکاری کمپانی سوئدی KeyLemon توسعه یافته است. گفته میشود این نرم افزار به صورت اختصاصی برایِ یک گوشی اکسپریا توسعه یافته است و قابلیت تشخیص چهره به صورت 3 بعدی را برایِ یک گوشی هوشمند به ارمغان می آورد.

البته بهتر است این نرم افزار را با نرم افزار تشخیص 2 بعدی چهره کمپانی گوگل که آنرا از اَندروید 4.0 دیده ایم اشتباه نگیرید. این فناوری بسیار فراتر از سنسورهایِ موجود همچون سنسور تشخیص چهره در برخی از گوشی هایِ هوشمند است که با یک عکس 2 بُعدی حتی میتوان آنها را گول زد و از سیستم امنیتی گوشی به سادگی گذشت و اطلاعات شخص را به سرقت برد. هدف از طراحی و ساخت چنین سنسوری، اسکن کامل و 3 بعدی چهره شخص و سپس باز کردن قفل گوشی هوشمند میباشد.

بر اساس اطلاعاتی که کمپانی طراحی کننده نرم افزار اختصاصی این سنسور در اختیار خبرنگاران قرار داده است، سنسور بیومتریک به صورت کاملاً 3 بعدی اَبعاد تمام اجزایِ سر و صورت شخص را اسکن میکند و درصد خطایِ آن بسیار پایین میباشد و تقریباً میتوان گفت که هیچوقت نمیتوان آنرا دور زد و قفل گوشی هوشمند را با چیزی جز سر و صورت شخص صاحب گوشی باز کرد.

کارشناسان امنیتی اشاره میکنند که استفاده از سنسورهایِ تشخیص چهره و عنبیه چشم مثل این میماند که شما رمز عبور گوشی هوشمند خود ( Password ) را رمز ( Password ) در نظر بگیرید ( اشاره به ساده بودن گذر از آن )، در حالی که سنسورهایِ بیومتریک هیچگاه نمیتوانند احمق فرض شوند و تقریباً میتوان گفت گذر کردن از آنها غیرممکن است، دقیقاً چیزی که یک کاربر میخواهد.

همچنین، پیش بینی میشود با همه گیر شدن و استفاده از سنسورهایِ بیومتریک در گوشی هایِ هوشمند در آینده ای نزدیک، سنسور اثر انگشت از گوشی هایِ هوشمند رخت بربندد، چون این فناوری حتی در صورت کثیف بودن صورت یا استفاده از عینک و لنز نیز به خوبی میتواند چهره و اَبعاد سر و اجزایِ صورت کاربر را تشخیص دهد و به سادگی قفل گوشی را باز کند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

66 دیدگاه ها

  1. بعضیا یجوری تو کار دیگران دخالت میکنن،انگار در خصوص ارث باباشون دارن نظر میدن
    عزیز من کسی از چیزی که به شما هیچ ارتباطی نداره انتقاد میکنه،خواهشا خودتونو تو اون مبحث دخالت ندید،چون ارتباطی به شما نداره و اون فرد هم از شما انتقاد نکرده

    پاسخ

  2. جالبه كه دي جي كالا دقيقا اعتقاد داره كه جاي سنسور اثر انگشت در گوشيهاي سوني در بدترين جاي ممكنه !!!!!!
    برين نقد و بررسي ايكس زد رو بخونين نوشته : فكر اين كه گوشي رو بتونين با استفاده از سنسور اثر انگشت و با انگشت شصت باز كنيد رو كاملا از سرتون بيرون كنيد!!!!!
    يعني طبق گفته اين پرفسور با انگشت شصت نميشه قفل گوشي رو باز كرد و اين در حاليه كه شما اگه با دست راست گوشي رو دست بگيرين سنسور اثر انگشت دقيقا زير شصت شما قرار ميگيره و ميشه گفت تمامي افرادي كه راست دست هستن گوشي رو با انگشت شصت باز ميكنن.
    بخدا آدم شك ميكنه و ميگه نكنه اينا اصلا گوشي رو نديدن و نديده نقد ميزارن واسش…

    پاسخ

    tohidbig گفته:
    ۰۷ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۰۵

    آقای پایدار لطف کنید تو نظر سنجیاتون انتقاد هایی رو که به گوشی های سونی هست رو هم بزارید چون اینجا یه سایت پرطرفدار برند سونی هست گرچه در عالی بودن شرکت سونی هیچ بحثی نیست ولی یه جاهایی هم ضعف هایی رو داره اینجوری میش تو برطرف کردن این ضعف ها و بهتر شدن برند سونی کمک کرد
    make.believe

    پاسخ

    Sonythebestbutnotinbusine گفته:
    ۰۷ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۵۴

    انتقاد ها گذاشته میشه

    پاسخ

    tohidbig گفته:
    ۰۸ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۰۹

    نظر سنجی یه چیز دیگس اینا دیدگاه

    ashkan_1000 گفته:
    ۰۷ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۳۲

    خلاقیت جای حسگر انگشت اینکه وقتی می خوای از گوشیت استفاده کنی بدون استفاده از دست دیگه بتون قفل گوشیتو باز کنی. که تو ایفون و سامسونگ اینجوری نیست حتما باید از انگشت دست دیگت استفاده کنی.

    پاسخ

  3. سلام دوستان عزیز… این سنسور واقعا میشه گفت بینظیره و تقریبا ضریب نفوذ پذیریش صفره…
    این سنسور فقط به اسکن سه بعدی بسنده نمیکنه و حسگر اثر انگشت هم با اون دخیله و
    میشه گفت که اگر شما یک دوقلو داشته باشین و فیس صورتانها هم یکسان باشد اگرهم یک درصد هم گوشی باز شد… وباتوجه به این که اثرانگشت هیچ کس شبیه به هم نیست حتی دوقلو ها.. این اسکنرسه بعدی درکنار اثرانگشت تقریبا غیر قابله نفوذ خواهد بود…باتشکر
    سونی همیشه پیشگام درعرصه تکنولوژی وهمیشه یک انقلاب در علم و تکنولوژی بپا میکرد

    پاسخ

  4. سونی همیشه یک برند اصیل بوده و هیچ گونه کپی برداری از هیچ برندی نکرده.گوشیهاش خاص هستن از نظر فیزیکی و از نظر نرم افزاریی. بهترین جای حسگر اثر انگشت بی شک فقط در گوشی های سونی میشه پیدا کرد.نه پشت گوشیه نه زیر صفحه نمایش دقیقا همان جایی هست که باید باشه.اگه همه برندها از تجربیات همدیگه برای پیشرفت استفاده میکنن ولی سونی از تجرببات خودش و اصالت خودش بهره میبره.

    پاسخ

  5. سونی شاه تکنولوژی هست،اینا که براش چیزی نیست .بزرگ تر از اینا انجام داده که اگر سونی نبود شاید خیلی از برند ها نبودن یا در این جایگای که هستن نبودن

    البته یک مورد مهم تر این که دزدان عزیز فردا صبح این تکنولوژی رو نزنن به اسم خودشون و گوشی با این تکنولوژی بدن بیرون

    پاسخ

    ali_8892 گفته:
    ۰۷ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۲۷

    شک نکن زودتر از اینکه بزنه
    به شرکتای چینی فروخته

    پاسخ

    Sina09 گفته:
    ۰۷ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۲۸

    عزیز من برای سنسور ۹۶۰fهم همین. حرفا رو بعضی از دوستان میزدن

    پاسخ

  6. سلام.این خوبه ولی اثر انگشت سرعت و حس خاص خودشو داره. البته وقتی ک جای سنسورش مناسب باشه. اگه بره پشت گوشی ناغافل تشخیص چهره برتری پیدامیکنه ولی اگه مثل الان باشه، ازهر قابلیت دیگه ای، بهتر و راحتتره بنظرم

    پاسخ

  7. دوستان سلام
    ی نکته میخواسم عرض کنم درسته که گوشیای سونی خیلی خوبن ولی پرچمدارای اخیر سامسونگ یا اپلم اونقدری بد نیستن که اینجوری بهشون حمله میکنین
    این واسم همیشه سوال بوده که چرا

    پاسخ

    Sonythebestbutnotinbusine گفته:
    ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۲:۲۱

    پرچمدار اخیر اپل نه ولی سامسونگ بد نبوده؟ والا دوتاش ک ترکید، مشکل باد کردن باتری رو که همشون دارن، حسگر عنبیه اس۸ که گند زده، صفحش ک مشکل داره (هنوزم داره)، بلندگوش که قطع میکنه، ری استارت میشه و کلا کلکسیون مشکلات رو زده

    پاسخ

    AmirAloone گفته:
    ۰۷ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۴۸

    اینا واسه ما مشکله وایه اونا عادیه

    پاسخ

  8. منم منتظر همچین چیزی بودم

    سونی وقتی دیر دست به یه کاری میزنه ، دلیلش اینه که میخواد نوآوری داشته باشه مثل

    فیلمبرداری ۲۴۹ فریم در مقابل ۹۶۰ سونی
    صفحه QHD در مقابل ۴K HRD

    پاسخ

    FADAKAR~25 گفته:
    ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۴۷

    کاملا درسته..

    پاسخ

  9. این بود میگفتین انقلاب در فناوری اطلاعات و شکسته شدن امپراطوری شیشه ای بقی برندا!!

    پاسخ

    Sonythebestbutnotinbusine گفته:
    ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۲۶

    اولا مث که شما خیلی بهت فشار اومد بعدم آقای پایدار بطور کلی گفتن نه برای این و گفتن به مرور زمان

    پاسخ

  10. تبریک میگم بچه ها سه کیلومتر حاشیه دیگه بخاطره سنسوره جدید ولی خدا وکیلی یکی بیاد xzp رو از من بخره من اینو میخوام عجب چیزیه

    پاسخ

    ONY$ گفته:
    ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۰۶

    Are you ok 😐

    پاسخ

    sasan toress گفته:
    ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۱۴

    no 🙂

    پاسخ

  11. (این فناوری بسیار فراتر از سنسورهایِ موجود همچون سنسور تشخیص چهره در برخی از گوشی هایِ هوشمند است که با یک عکس ۲ بُعدی حتی میتوان آنها را گول زد و از سیستم امنیتی گوشی به سادگی گذشت و اطلاعات شخص را به سرقت برد.)
    تیکه جالبی به بود واسه بعضی برندا 😉

    پاسخ

    FADAKAR~25 گفته:
    ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۴۸

    لایک

    پاسخ

  12. احتمالا بعد از قرار دادن این سنسور دیگه سنسور اثر انگشت رو حدف میکنه و حاشیه های گوشی رو خیلی کمتر از قبل میکنه چون با وجود سنسور اثر انگشت در فریم کناری عملا امکان کاهش حاشیه کنار صفحه وجود نداره!

    پاسخ

  13. سونی یا چیزیو استفاده نمیکنه یا استفاده کنه بهترینشو استفاده میکنه مثل سنسور اثرانگشتش که بهترینه، این قابلیتم بذاره دیگه به سنسور مسخره عنبیه چشم نیست

    پاسخ

    Sony Xperia Z7 گفته:
    ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۰۲

    سنسورش روش خط و خش بیفته دیگه کاز نمیکنه کجا بهترینه؟
    ولی سرعتش خیلی خوبه

    پاسخ

    Sonythebestbutnotinbusine گفته:
    ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۲:۲۱

    بقیه هم کار نمیکنن

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۷ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۰۴

    واسه بقیه برندها هم خط و خش بیفته کار نمیکنه. واسه s7edgeکه حدی تو جیب شلوار هم خط و خش میفته

    پاسخ

  14. البته ی ایراد داره و اونم اینه که
    اگه مثل خواب باشی و ی نفر از اعضای خونه بخواد تو گوشیت سرک بکشه راحت میتونه با گرفتن گوشی مقابل ما قفلشو باز کنه
    و برای این موضوع میشه مثال های دیگه ای هم اورد

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۰۸

    شاید مجبور باشی با چشمهای باز گوشی رو نگاه کنی ! تا که گل باااااز شووود !

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۲۵

    عزیز لطفا یکبار دیگه به محل نقاط توجه کن، حداقل چهارتا با چشم بطور مستقیم و غیرمستقیم در ارتباط هستند اولا یعنی اینکه قطعا به بسته یا باز بودن حساس خواهند بود، دوما چون مدل سه بعدی هست، حالت چهره در خواب و تاثیر چشم هاي بسته بر روی گونه و لاله گوش هم تاثیر گذار خواهد بود.

    کلا نقطه مثبث این سیستم‌ ایجاد یک دید همه جانبه و با اشراف کامل در مقابل سیستم های فعلی که فقط دو بعدی هستند، هست.

    پاسخ

    MOHSEN.MEHR گفته:
    ۰۷ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۰۷

    دقيقا درسته ، اين سيستم اگه اجرا بشه مثل اثر انگشت اول بايد چهره شما رو طي يه فرايند خاص خودش آناليز و شناسايي كنه و قطعا شما اين مرحله اسكن رو با چشماي باز انجام ميدين و احتمالا از كاربر ميخواد كه در چند حالت مختلف سر و صورت رو در برابر سنسور قرار بدين كه اسكنش كامل بشه.
    وقتي اسكن كامل بشه مطمينا در زماني كه چشمها بسته باشه يا فرم صورت بنا به هر دليلي تغيير كرده باشه سنسور كاملا متوجه ميشه.
    اين سيستم در صورتي ميتوني كارايي داشته باشه و فراگير شه و همه جا ازش صحبت بشه كه اولا سرعت عملش بالا باشه و دوم اينكه دقيق و بدون خطا باشه.
    البته واسه مواقع ضروري و غير قابل پيش بيني هم قطعا فكرايي دارن، مثلا بشه در زمان خواب يا مسافرت يا هر زماني كه كاربر خودش بخواد ، پترن يا پسورد هم فعال بشه ، يا بعد از اون نياز به اثر انگشتم باشه يا خيلي مسايل امنيتي ديگه كه واسشون حتما فكرايي دارن.
    از يه چيزي مطمينم كه سوني تا يه تكنولوژي رو به بلوغ نرسونه و بارها امتحان نكنه و ايراداتش رو برطرف نكنه ، توي محصول نهايي ازش استفاده نميكنه چون اكثر خريداران سوني ازش كيفيت و كارايي ميخوان و اين ميتونه به نام سوني صدمه بزنه.
    بخاطر همين فكر نميكنم به اين زودي ( مثلا شهريور ) از اين تكنولوژي بهره ببره مگر اينكه اين ايده واسه گذشته باشه و الان مدتهاست كه دارن روش كار ميكنن و خبراش تازه به بيرون درز كرده.

    پاسخ

  15. مثل همیشه ابداعات کاربردی و فوق‌العاده نه نمایشی و بازاری جهت گول زدن مردم کوچه بازار

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۲۸

    احسان جان، مردم کوچه بازار رو خوب اومدی ؛)

    پاسخ

  16. سونی از نظر طراحی از رقبا عقبه اگه طراحی رو بتونه یه چیز متفاوت بزنه به نظر من که همه سامی رو میزارن کنار و فقط سونی میخرن،چون سخت افزار قوی ای داره اما سامی نه

    پاسخ

  17. فقط خواهشا بعضی ها(!) الان نیان از سونی و آینده نگری سونی، تعریف کنند که بدجوری خنده ام میگیره!
    تا دیروز (مجاز از قبل این خبر) صحبت عزیزان این بود:

    – سونی، طراحی تکراری و حاشیه..
    – ۹۶۰ فریم اصلا به کار نمیاد چون نمیشه (نمیتونند!) سوژه شکار کنیم..
    – سونی اگر اپتیکال نزنه شانسی برای حضور در دنیای موبایل نداره..
    – ۴K HDR هم اصلا کاربردی نیست 🙂
    و…

    و اینکه میخواستند اشغال پلاستیکی و سیب زمینی گاز زده هارو بخرن چون حاشیه استاندارد XZ Premium دست این دوستان رو جیززز میکنه!

    خواهشا زیر این پست پیداتون نشه!

    پاسخ

    Sonythebestbutnotinbusine گفته:
    ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۰۶

    عالی بود واقعا بعضی از دوستان کم میارن خیلی باهالن

    پاسخ

    ONY$ گفته:
    ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۱۲

    مهران جان اینا رو ولش سونی در اندیشه چی هست اونوقت این سام در اندیشه چی…
    سامی به دزدی و حیله و رشوه و…
    سونی به بهترین ها 🙂

    پاسخ

    FADAKAR~25 گفته:
    ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۵۱

    موافقم باشما..

    پاسخ

  18. فناوری جالبیه ولی به تنهایی هیچ وقت برای تایید هویت کافی نخواهد بود سنسور اسکن ۳ بعدی به عنوان لایه اولیه واقع در پس زمینه و اثر انگشت به عنوان لایه امنیتی تعاملی به عنوان آگاهی دهنده و درخواست کننده ی تایید هویت نهایی و تطابق این دو یا بیشتر برای دستیابی به حداکثر امنیت.

    پاسخ

    ONY$ گفته:
    ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۱۹

    شما نبودی تا حالا

    پاسخ

    Mohammad Rahimi گفته:
    ۰۷ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۰۲

    نه اینطور نیست وقتی تکنولوژی بهتری میاد خود به خود تکنولوژی قبلی منسوخ خواهد شد.طبق خبرم این سنسور به خوبی کار میکنه و امنیتشم بیشتر از اثر انگشته تازه مشکل کثیف بودن و رطوبت داشن انگشت را هم نداره.به نظر من قطعا میتونه به عنوان جایگزینی عالی برای سنسور اثر انگشت استفاده بشه.

    پاسخ

  19. سونی داره خوب کار میکنه ولی جای سه قابلیت به نظرم خالیه۱:با توجه به همه گیر شدن سیستم پرداخت موبایلی و سونی هم با در اختیار داشتن تکنولوژی فلیکا،سونی باید از سیستم پرداخت خودش با نامی جدید مثلا سونی پی رونمایی کنه۲:اکسپریا ایر ویس را که فعلا فقط به صورت هدفون وجود داره را به عنوانی قابلیت پیش فرض در گوشی های اکسپریا به کار بگیره تا هم گوشی هایش متمایزتر بشه و هم دیگه به گوگل وابستگی کم تری داشته باشه۳:در نهایت هم یک پردازنده اختصاصی که باعث هماهنگتر شدن سخت افزار و نرم افزار خواهد شد و هم هزینه های تولیدو کاهش میده و هم دیگه هیچ گونه وابستگی به کوالکام نخواهد داشت و هر موقع که دوست داشت میتونه از پرچمدارهای خودش رونمایی کنه.

    پاسخ

    Sonythebestbutnotinbusine گفته:
    ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۰۴

    با ۱ و۳ موافقم ولی اینا همش خرج داره و زمان لازم داره سونی تو پردازنده اگه وارد شه همه باید برن کنار پردازنده پی اس۳ که مال سونی هست و مال چند سال پیشه از پی اس۴ قویتره تو تستها که این قدرتشو میرسونه ولی در کل به کارگیری پردازنده به تحقیق های زیادی نیاز داره اولش و باید سیستمهایی رو بکار بگیره توش که برنامه های همگانی رو اجرا کنه و خاص نباشه (مث پی اس۳ نباشه که معماریش خاص بود)

    پاسخ

    Mohammad Rahimi گفته:
    ۰۷ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۰۹

    دوست عزیز سونی همانطور که خودتونم اشاره کردید سابقه تولید پردازنده را داره اونم در حد اعلا پس از خیلی برندهای دیگه که تازه قصد دارن پردازنده تولید کنند جلوتر هست.به نظر من تنها عاملی که باعث میشه سونی فعلا این ریسکو نکنه یکی بحث مالی و دیگری کم بودن حاشیه سود از گوشی های اکسپریا هستش که اگه دومی بهبو پیدا کنه خود به خود اولی هم درست میشه و دیگه دلیلی برای عدم ساخت پردازنده بومی وجود نخواهد داشت.

    پاسخ

    taher2 گفته:
    ۰۷ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۴:۵۰

    جدای بحث هزینه های تحقیق و توسعه، سونی تعاملات زیادی با شرکای تجاری خودش خصوصاً در زمینه ی سخت افزار داره و حفظ بازار سخت افزار خصوصاً سنسور برای سونی اولویت بالاتری از تولید خود تلفن همراه داره و بسیار محتاط و حساب شده قدم برمیداره و فاصله ی خودشو حفظ میکنه تا شریکی دوست داشتنی باشه براشون
    بخش موبایل سونی گوشی هایی خاص برای عموماً مشتریانی خاص و بدون هدف تصاحب بازار برای حضور مستمر در بازار و معرفی تولیدات و فناوری های بروز خود در قالب یک محصول و همچنین جلب رضایت طرفداران تولید میکنه
    یقین داشته باشید سونی اگر بخواد بازار تلفن همراه رو در دست بگیره باید سیاست هایی همچون بخش سرگرمی (پلی استیشن) رو در پیش بگیره و کمترین تعامل و همکاری رو با رقبا داشته باشه در حالیکه در حوزه ی اسمارتفون اینطور نیست یا حداقل فعلاً کمترین منفعت رو برای سونی داره.
    در حال حاضر سونی موبایل

    پاسخ

    Mohammad Rahimi گفته:
    ۰۷ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۴۳

    باهاتون موافق نیستم سونی بارها اعلام کرده که بخش گوشی برایش از اهمیت زیادی برخورداره و طبق گفته خود سونی هدف آن هاداشتن یک اکوسیستم اختصاصی از برند اکسپریاست.گوشی در آینده اینترنت اشیا نقش به سزایی خواهد داشت و سونی هم تمام توانشو برای این بخش در نظر گرفته پس میشه گفت تمام توانشو برای هر چه بهتر کردن اسمارتفون هایش به کار خواهد بست.این مواردی که هم گفتم حد اکثر تا سه سال آینده عملی خواهند شد چون من که کاربر عادی هستم متوجه این کمبودها هستم پس ببین مسوولان سونی خیلی بهتر ازمن آگاهند و شاید همین الان در حال توسعه این قابلیت ها باشند.

    پاسخ

  20. جدا از هر چیز، فقط میشه گفت، دست مریزاد سونی، واقعا این کمپانیو میشه گفت با اصالت و محکم، محترم و قابل تحسین، مرحبا به این دقت و صبروی، تکنولوژی که بچه بازی نیست، احترام و ارزش قائل شدن برای مشتری و حتی پول مشتری، آفرین آفرین
    JS

    پاسخ

  21. دمش گرم، بعد ی سری میان میگن سامسونگ اس۸ عنبیه داره (که اختراع خودش هم نیست تازه) ، زده چشم همه رو درآورده ی سر به سایت ها در نظر کاربران بزنین همه گفتن چشماشون درد گرفته و سردرد شدن واسه حسگر عنبیه، این نوآوری و تکنولوژی که بومی توسط سونی ساخته شه ن مثل دزدا بره بدزده و گند بزنه، دمش گرم. و دراخر ممنون از اطلاع رسانی خوبتون آقای سینا پایدار

    پاسخ

  22. دمش گرم.فقط اگه هر چه سریعتر بکار بگیره.اینکه سامی نتونسته تو نوت ۸ حسگر اثر انگشت رو زیر صفحه بزاره،فرصتیه برا سونی که اینو تو گوشیش بزاره.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here