سونی از باندل منحصر به فرد « Mass Effect: Andromeda » کنسول PS4 Pro پرده برداشت.

2
۶,۴۸۶

چند روزی است که نسخه جدید بازی مورد انتظار و بسیار محبوب « Mass Effect: Andromeda » در دنیا منتشر شده است. کمپانی سازنده بازی به دلیل محبوب بودن بیش از اندازه کنسول PS4 و همکاری قدیمی با کمپانی سونی، نسخه ویژه ای از بازی مذکور را برایِ کنسول هایِ PS4 منتشر کرد. در این بین، سونی نیز به مناسبت انتشار این بازی بسیار زیبا از نسخه منحصر به فردی از کنسول PS4 Pro پرده برداشته است.

آخرین نسخه از بازی Mass Effect تا به این لحظه نظر بسیاری از منتقدین را به خود جلب کرده است و نقدهایِ بسیار مثبتی را از آنِ خود کرده است. حال سونی با همکاری BioWare به مناسبت انتشار موفق این بازی محبوب نسخه ای بسیار ویژه و منحصر به فرد از قدرتمندترین کنسول خود در دنیا را با شکل ظاهری بسیار خاصی برایِ طرفداران بازی Mass Effect: Andromeda معرفی کرده است.

اما اگر یکی از علاقه مندان بازی Mass Effect: Andromeda هستید و از این باندل سونی حسابی خوشتان آمده است، متأسفانه خبرهایِ بدی برایِ شما داریم. به دلیل تولید بسیار محدود این نسخه از کنسول PS4 Pro، سونی در نظر دارد طی مراسمی که در کشورهایِ آلمان، اُتریش و سوئیس برگزار میکند، از بین شرکت کنندگان چند نفر را به قید قرعه انتخاب کرده و این نسخه را به آنها تقدیم کند.

هنوز مشخص نیست دقیقاً چند واحد از این نسخه تولید شده است، اما علاقه مندان به بازی Mass Effect: Andromeda که در یکی از کشورهایِ فوق الذکر زندگی میکنند میتوانند شانس خود را برایِ بردن یکی از این نسخه هایِ منحصر به فرد کنسول PS4 Pro امتحان کنند. سونی هنوز اشاره نکرده است که آیا در آینده این باندل به صورت جهانی نیز منتشر خواهد شد یا خیر، اما این موضوع بعید به نظر نمیرسد که به زودی شاهد عرضه جهانی نسخه باندل شده Mass Effect: Andromeda کنسول PS4 Pro باشیم.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here