سونی از تلویزیون BRAVIA XR OLED A80K رونمایی کرد

1
۴,۵۵۷

نمایندگی سونی هندوستان سری تلویزیون OLED BRAVIA XR OLED A80K OLED را معرفی کرد. این سری دارای سه مدل است: XR-55A80K (55 اینچی) ، XR-65A80K (65 اینچی) و XR-77A80K (77 اینچی).

ویژگی تلویزیون های سونی سری BRAVIA XR OLED A80K :

A80K می تواند به بیش از یک میلیارد رنگ دسترسی داشته باشد و به لطف XR Triluminos Pro ، که توسط پردازنده شناختی XR قدرت می گیرد ، هر یک را با دقتی بالا باز تولید کند.

همچنین این سری دارای فناوری Motion XR OLED و ارتقاء تصویر 4K است. علاوه بر حالت تصویر 4K و 120 فریم در ثانیه ، نرخ نوسازی متغیر (VRR) ، حالت تأخیر کم خودکار (ALLM) ، صدای خودکار HDR و حالت بازی اختصاصی با سازگاری HDMI 2.1 ، حالت بازی خودکار را نیز برای گیمرها ارائه می دهد.

طیف تلویزیون های BRAVIA XR OLED A80K دارای فناوری Acoustic Surface Audio+ هستند که صدا را مستقیماً از صفحه نمایش پخش می کند. برای ایجاد حالت آکوستیک که با تصویر حرکت می کند ، سه محرک پشت تلویزیون قابلیت لرزش دارند. علاوه بر این ، دو محرک در کناره ‌ها صدای فرکانس بالا را افزایش می‌ دهند و ارتباط واضح و واقعی را ایجاد می ‌کنند. همچنین ساب ووفر های چپ و راست باس را برای تجربه صدای خانگی فراگیر تر تقویت می کنند.

مشتریان می توانند سینمای خانگی خود را با تجربه بصری و آکوستیک تماشایی با Dolby Vision ، Dolby Atmos ، IMAX Enhanced و Netflix Adaptive Calibrated Mode ایجاد کنند.

برنامه BRAVIA Core که از قبل با فیلم‌ های غیرعادی بارگذاری شده است ، همراه با تلویزیون ارائه می‌شود. یک سال پخش بدون محدودیت و حداکثر پنج عنوان فعلی برای کاربران رایگان است. حالت های IMAX Enhanced و BRAVIA CORE کالیبره شده نیز در تلویزیون موجود است. تلویزیون های سری A80K حالت Netflix Adaptive Calibrated ، Dolby Vision و Dolby Atmos را ارائه می دهند. علاوه بر این ، این سری دارای دو قابلیت XR Surround و Acoustic Surface Audio+ هستند.

دوربین براویا توسط سری OLED A80K سونی براویا XR نیز پشتیبانی می شود. کاربران می توانند به این دوربین متصل شده و از کنترل حرکتی ، هشدار مجاورت ، چت صوتی و سایر ویژگی های آن استفاده کنند. علاوه بر این ، تلویزیون های این سری دارای یک کنترل از راه دور هوشمند ، دستیار Google ، رابط Google TV و جستجوی صوتی هستند.

قیمت گذاری

قیمت خرده فروشی برای مدل 65 اینچی XR-65A80K در حدود 265,990 روپیه (3358 دلار) است. قیمت خرده فروشی برای مدل 77 اینچی (XR-77A80K) نیز 550,990 روپیه (6957 دلار) است.

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here