سونی از دوربین جدید خود رسما رونمایی کرد.

27
۸,۵۰۵

sony-kw11_2

اگر خبرهای چند روز گذشته را در سایت اکسپریان دنبال می کردید، ما از شایعاتی از یک گجت عجیب برایتان خبر گذاشتیم. این شایعات تا حدود زیادی درست بودند و سونی رسما از دوربین سایبرشات خود به نام DSC-KW11 رونمایی کرد. عکس های منتشر شده در خبرها کاملا درست بوده و این دوربین یک دوربین منحصر به فرد می باشد.

این دوربین بیشتر شبیه به یک بطری عطر می باشد و به نظر می رسد هدف سونی از ساخت این دوربین بیشتر برای جذب کردن خانم ها باشد. اگر شما هم از دوربین های معمولی سونی خسته شده اید، عوض کردن آن ها با این دوربین کار کاملا عاقلانه ای به نظر می رسد.

sony-kw11

 

اما نگاهی به مشخصات فنی این دوربین می اندازیم. سایبرشات DSC-KW11 دارای دوربین 19.2 مگاپیکسلی به همراه سنسور  1/2.3 اینچی Exmor RS CMOS  می باشد. سونی جزئیات دقیقی را در مورد سنسور این دوربین در کنفرانس مطبوعاتی خود منتشر نکرد اما لنز این دوربین 21 میلی متری می باشد که قابلیت چرخش 180 درجه برای سلفی گرفتن را در خود می بیند. این قابلیت باعث می شود تا این دوربین از دیگر دوربین های دیگر منحصر به فرد شود و برای افرادی که بیشتر دنبال جلب توجه هستند بسیار مناسب به نظر می رسد.

دوربین KW11 سونی دارای صفحه نمایش OLED برای کار کردن با عکس گرفته شده و تنظیمات متنوع دیگر می باشد. این دوربین کمتر از دو ماه دیگر در رنگ های متنوع  در آسیا کار خود را شروع می کند. سونی هنوز صحبتی از قیمت این محصول نکرده است.

منبع:ubergizmo

sony-kw11_3

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

27 دیدگاه ها

  1. من سونیو دوس دارم و احترام خاصی واسش قائلم هیچوقت نه پنتی رو نقص کرده و نه محصول بی کیفیتی رو بیرون داده ولی از نظر من لزومی نداره این محصولو شبیه شیشه ادکلن بزنه!خانوما به خیلی چیزا علاقه دارن دلیل نمیشه بره شبیه همومو بزنه

    خدایی دور از تعصب بخوایم بگیم این گجت میتونست طراحی خیلی بهتر از اینا داشته باشه که نه تنها خانوما بلکه همه دوسش داشته باشن(من سامسونگو اصلا دوس ندارم ولی اگه همینو سامسونگ میزد خیلیایی که دارن از این محصول سونی تعریف میکنن میومدن میگفتن سامسونگ از افتابه و چسب زخم پریده به ادکلن)

    پاسخ

  2. دوستان ی سوال دارم خدایی ج بدین زد2 بهتره یا آیفون 5اس??سرعت و دوربین زد2در حد ایفون هست یا مثه بقیه اندرویدها از ios ضعیفتره??

    پاسخ

    ali.n گفته:
    ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۰۷

    برو امتحان کن.
    اما راجع به سیستم عامل خودت باید بررسی کنی ببینی نیازت چیه

    پاسخ

    Yamaha گفته:
    ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۵۴

    هیچیز 5s بهتر از z2 نیست. خودت برو مشخصاتو ببین.

    پاسخ

    3p3hr گفته:
    ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۳۸

    Z2 چیه با Z1c هم قابل مقایسه نیست، تمام چیزهای اونو داره به جز اثر انگشت و دوربین 120 فریم، عوض کیفیت تصویر فوق العاده با کیفیت و همینطور دوربین بینظیر داره، ضد آبه خیلی خوشگله، CPU و رم هم که ماشالا! قیمت هم که نصفه تقریبا!

    پاسخ

    ahmadreza nexus 5 گفته:
    ۰۱ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۲:۰۰

    ۱۰۰ فایو اس شک نکن

    پاسخ

    Satan گفته:
    ۰۱ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۱۳

    120 فریم هم داره …
    چی میگی

  3. فک نکنم موفق باشه

    پاسخ

    Xperia SP 021 گفته:
    ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۲۵

    چرا موفق نباشه يه دوبینه دیگه مثل تمام دوربین های دیجیتالی که تو بازار هست اگه کیفیت عکس برداری و قیمت خوبی داشته باشه صد درصد موفقه طرف میخواد دوربین دیجیتال بخره اینو میخره هم برخلاف دوربین های دیگه راحت تو جیب میره و شباهتش هم به یک اسمارت فونه

    دروغ میگم بگو راست میگی
    والا
    .
    .
    .
    .
    .
    (یاسر)

    پاسخ

  4. نمیخاد شیشه عطر درس کنی بیا کیت کت spرو بده.

    پاسخ

    saman گفته:
    ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۰۵

    خخخخ،آره

    پاسخ

    dele_tanha گفته:
    ۰۱ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۱۹

    خیالت راحت تا ی ماه دیگه کیت کت 4.4.3. یا 4.4.4 ریایز میشه براش تو ی سایت خارجی خوندم 10 روز پیش خبرشم مال همون ده روز پیشه

    پاسخ

  5. شبیه شیشه ادکان نیست؟؟!!!حالا منفی بدین!!

    پاسخ

    ahmadreza nexus 5 گفته:
    ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۰۳

    اشتباه شد ادکلن

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۰۸

    چرا منفی بدن. بله شبیه شیشه ادکلن هست برای اینکه سونی سعی کرده این دوربین منحصر به فرد برای خانمها جذاب باشه و به خاطر این سعی کرده طراحی این دوربین را شبیه ادکلن های گرانقیمت بکنه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here