سونی از دوربین سوپرزوم و فوق سریع RX10 IV به صورت رسمی پرده برداشت.

8
۷,۱۶۴


سونی امروز در طی یک مراسم کوتاه که کشور هند میزبان آن بود، از دوربین عکاسی جدید خود با نام RX10 IV رونمایی کرد. این دوربین به گفته سونی ترکیبی از سرعت و تحرک برای علاقه مندان به عکاسی است که به دنبال یک دوربین کامل هستند. این دوربین دقیقاً همان انتخاب عکاسان حرفه ای است که تمام قابلیت ها را یک جا میخواهند.

این دوربین با یک سنسور 20 مگاپیکسلی از نوع Exmor RS مجهز به رم اختصاصی است که نمونه آن را در سنسور IMX400 اکسپریا XZ Premium و اکسپریا XZ1 دیده بودیم. RX10 IV به یک لنز 600-24 میلی متری مجهز است که این دوربین را در رده دوربین های سوپرزوم قرار میدهد.

لنز دوربین RX10 IV به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده تا لذت عکاسی را با ثبات بیشتری به ما هدیه کند. در کنار قدرت زوم بالا، سونی از این دوربین به عنوان یک دوربین فوق سریع یاد میکند. چرا که قابلیت فوکوس خودکار در 3 صدم ثانیه را به عنوان یکی از قابلیت های اساسی این دوربین میشناسد. فوکوس هیبریدی این دوربین میتواند به صورت آنی بر روی 315 نقطه موجود در تصویر فوکوس کند و در همین حالت عکاسی پیاپی با سرعت 24 عکس در ثانیه را تا 249 عکس پیاپی انجام دهد.

بر روی این دوربین یک صفحه نمایش 3.0 اینچی لمسی تعبیه شده که امکان فوکوس لمسی را در هنگام عکس برداری فراهم میکند. این دوربین به خاطر همان DRAM یا رم اختصاصی، توانایی ضبط ویدئوهای 960 فریم را تا 4 ثانیه با حداکثر کیفیت ممکن و تا 7 ثانیه با کیفیت معمولی ضبط کند. علاوه بر این امکان ضبط ویدئوهای 480 فریم بر ثانیه و 240 فریم بر ثانیه نیز توسط این دوربین وجود دارد.

این دوربین که مقاومت در برابر آب، Wi-Fi، NFC و اتصال از طریق بلوتوث نیز از جمله ویژگی های برجسته آن به حساب می آید. از سه روز دیگر در فروشگاه های آنلاین در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

8 دیدگاه ها

  1. دقیقاً مدل بزرگتر سنسور پرمیوم هست ولی پرمیوم باید ۸۳ بگیره
    سونی میتونست با قرار دادن ois و ترکیبش با استدی شات ۵محره خودش پرمیوم رو سلطان لرزشگیر جهان کنه ولی نکرد تا گوگل این کار رو روی پیکسل بکنه.

    پاسخ

  2. به به. ایول به سونی
    دمت گرم
    سونی دیگ در هر زمینه و برای هر نوع کاربری دوربین داره
    اونم با فول امکانات
    واقعا باید بهش گفت just Sony

    پاسخ

  3. سلام دوستان …کسی فست شارژ خوب مناسب سونی X سراغ داره ؟
    UCH10 فایده نداشته برام مثل معمولی خودش عمل میکنه …
    چه مدلی که واقعا کار بده پیشنهاد می دین؟

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۳۲

    فست شارژ هواوی بخر. سرعت شارژش خوبه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here