سونی از دو SSD جدید با ظرفیت 480 و 960 گیگابایت رونمایی کرد.

8
۵,۶۱۶


سونی مستقر در کشور هند روز پنجشنبه دو هارد SSD جدید با ظرفیت های 960 و 480 گیگابایت را برای ضبط ویدئوهایی با رزولوشن بالا عرضه کرد. با بهره گیری این دو هارد از فناوری Error Correction Code ( سیستم برطرف کننده ی خطا )، هارد 960 گیگابایتی قابلیت نوشته شدن اطلاعات بروی آن تا 2400 ترابایت ( 2400 بار خالی و پر شدن کامل هارد ) را دارا می باشد. هارد 480 گیگابایتی هم نیمی از این مقدار یعنی 1200 ترابایت قابلیت نوشتن را دارا است. در نتیجه ی استفاده از این فناوری، پایداری اطلاعات در این هاردها افزایش خواهد یافت.

بنابر اعلام سونی، هارد 1 ترابایتی ( 960 گیگابایتی ) قابلیت عملکرد ده ساله با استفاده ی مداوم ( پنج بار خالی و پر شدن کامل هارد در یک هفته ) را دارا می باشد. در هاردهای سری G همچنین، از فناوری استفاده شده است که از کاهش ناگهانی سرعت در هنگام نوشتن اطلاعات جلوگیری می کند. به همین دلیل، می توان بدون نگرانی از افت فریم در هنگام ضبط ویدئوهای 4K از این هاردها استفاده کرد.

هاردهای 480 گیگابایتی و 960 گیگابایتی به ترتیب با قیمت های 25500Rs (حدود 390 دلار) و 47500Rs (حدود 730 دلار) عرضه شده اند. در این هاردها همچنین، از امکانات مناسبی در بخش اتصال های آن ها استفاده شده است. به گونه ای که می توان به سادگی اتصال آن را از یک دوربین قطع کرد و برای دانلود اطلاعات آن را به یک کامپیوتر متصل کرد. سرعت خواندن اطلاعات در این هاردها هم برابر با 550 مگابایت بر ثانیه می باشد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

8 دیدگاه ها

  1. سلام فقیلم جدید مقایسه xz premium و S8
    عالیییی
    https://www.youtube.com/watch?v=k7vLoFJcfsI

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۲۶

    فوق العاده عمل کرده حتی یک برنامه هم S8 نتونست سریعتر اجرا بکنه!!

    پاسخ

    X.....A گفته:
    ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۰۰

    آیفون هفت پلاس رو هم زیر پا گذاشته
    برید تو همین کانال یوتیوب هست ببینید

    پاسخ

  2. یعنی بعده ۱۰ سال میسوزه؟

    پاسخ

    hamedevil4 گفته:
    ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۲۶

    نه یعنی ده سال توان پاسخ گویی عالی داره بعد زمان شاید مشکل پیش بیاد کم شدن سرعت …..

    پاسخ

    majid_72 گفته:
    ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۱۵

    به نظر من ۱۰ سال معقوله.انگار که وقتی ۲۰ سالته یه هارد بگیری بعدش وقتی ۳۰ سالت شد باز همون هارد رو داشته باشی.حالا عملکردش کمتر شده ولی بازم قابل استفادست.
    ملت سال به سال گوشی عوض می کنند، فکر می کنند دموده شده .این ۱۰ سال عالیه دیگه.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here