سونی از فلش مموری هایِ USB 3.1 جدید خود با کانکتورهایِ نوع A و C پرده برداشت !

7
۸,۱۰۶

sony-usm-ca1_story

از صنایع ساخت گوشی هایِ هوشمند و تبلت ها گرفته تا کامپیوترهایِ خانگی و لپتاپ ها، همه و همه در حال کوچ کردن به نسل جدید رابط هایِ USB نوع C هستند. از آنجایی که محدوده دستگاههایِ مجهز به USB هایِ نوع C در حال افزایش است، ابزارهایِ قابل حمل نیز با سرعتی بسیار زیاد در حال مجهز شدن به این فناوری هستند.

بر اساس همین موضوع، سونی امروز از جدیدترین سری فلش مموری هایِ USB 3.1 خود با کانکتورهایِ نوع C و نوع قدیمی تر A پرده برداشت. این فلش مموری هایِ نسل جدید که مجهز به رابط USB 3.1 هستند و با نام CA-1 نامگذاری شده اند، در حجم هایِ 16 گیگابایت، 32 گیگابایت و 64 گیگابایت در دسترس علاقه مندان قرار خواند گرفت.

سونی میگوید وجه تمایز این فلش مموری ها با فلش مموری هایِ دیگر، مجهز شدن به هر دو کانکتور جدید USB نوع C و قدیمی تر نوع A میباشد که به کاربران سیستم عامل هایِ ویندوز، مکینتاش، اَندروید و کروم بوک این اجازه را میدهد که از این فلش مموری ها بدون نگرانی بر رویِ دستگاههایِ خود بهره ببرند.

سونی اضافه میکند که مجهز بودن این فلش مموری ها به USB 3.1 باعث شده است که سرعت خواندن آنها به چیزی حدود 130 مگابایت بر ثانیه برسد و جنس بدنه با کیفیت این فلش مموری ها که از فلز درجه 1 میباشد، علاوه بر زیبایی خاصی که به محصول داده است، خیال کاربران را از بابت ضربه و آسیب دیدگی هایِ احتمالی راحت میکند.

متأسفانه علاوه بر معرفی شدن این فلش مموری ها، سونی هنوز صحبتی درباره قیمت آنها مطرح نکرده است؛ اما این اطمینان را داده است که از ماه آینده میلادی این فلش مموری ها برای خرید در فروشگاههایِ سراسر دنیا در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

7 دیدگاه ها

  1. با اینکه این نام کاربری من نیست ولی نمی دونم چرا اجازه می ده با این نظر بزارم

    پاسخ

    amirabbbbas گفته:
    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۱۴

    دوست عزیز این حساب کاربری منه.چطوریه که شما باهاش نظر می دین.
    منم با حساب amirabbbbas دارم نظر میدم.خخخخخخخخخخخ
    مال شماست؟

    پاسخ

  2. من یک مدل فلش otg سونی دارم که خیلی خوب و خوشگله اما درب بزرگی که برای خروجی otg اش گذاشتن اذیت میکنه مخصوصا با موبایلی که پورت usb اون هم درپوش داره

    پاسخ

    شایان گفته:
    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۳۴

    اره منم از اون مدل داشتم،خیلی خوب بود!همه جا همراهم بود،همه جا یار اضافی حافظه ی گوشیم بود،ولی حیف…اینقد کوچیک و ریزه میزه بود و البته رنگش هم چون سفید و فلزی بود،راحت گم شد:(

    پاسخ

  3. شرمنده مربوط به مطلب نیست
    البته اینم بگم که این USB عالی بود
    دوستانی که از سری Z5 هم گوشی ندارن مطلب لینک زیر رو بخونن
    آموزش به سبک سونی که واقعا عالیه
    http://support.sonymobile.com/ir/xperiaz5dual/dm/take-great-photos-v2/

    کاملا به قدرت دوربین گوشی پی بردم، کمترین نویز حتی تو محیط بسته مثه خونه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here