سونی از نسل جدید واکمن های خود رونمایی کرد؛ طراحی پریمیوم، Hi-Res audio و پخش چندگانه

4
۴۳,۱۲۵

امسال واکمن سونی 40 ساله شد و کمپانی سونی دست به معرفی نسل جدید این گجت دوست داشتنی و کاربردی زده است.

واکمن جدید سونی با نام NW-ZX507 نسبت به نسل اولیه واکمن ها کاملاً دگرگون شده است. سونی این محصول را به عنوان یک دستگاه پریمیوم عرضه کرده است. سونی میگوید که این محصول از فناوری های صوتی پیشرفته ای برخوردار است و به اندروید 9 مجهز شده است. این یعنی مدل NW-ZX507 نه تنها از Hi-Res audio برخوردار است، بلکه توانایی پخش موزیک به صورت چندگانه را نیز دارد.

واکمن NW-ZX507 اتصال متعادل 4.4 میلی متری دارد، به علاوه DSD به صورت پیش فرض و پخش PCM 32bit/384bit. همچنین این واکمن جدید به آمپلی فایر دیجیتال S-Master HX مجهز شده است که اعوجاج صدا را کاهش می‌دهد و صدای با کیفیتی را ارائه می‌دهد. به دلیل بهره گیری NW-ZX507 از پردازنده DESS HX که برای تقویت صوت توسعه یافته است، کیفیت صدا بیش از پیش بهبود یافته است.

تمام این فناوری ها در یک شاسی آلومینیومی تعبیه شده اند. این واکمن به یک نمایشگر تاچ اسکرین 3.5 اینچی با رزولوشن HD مجهز شده است. همچنین پورت USB Type-C و درگاه کارت حافظه میکرو اس دی به شما این امکان را می‌دهد که آهنگ های مورد علاقه ی خود را منتقل کنید. از آنجایی که این واکمن به سیستم عامل اندروید 9 مجهز است و با وای فای سازگار است، شما می‌توانید موسیقی را از طریق اپلیکیشن های مورد علاقه ی خود استریم کنید. امکانات ارتباطی این گجت دوست داشتنی به همین جا ختم نمی‌شوند، NW-ZX507 از بلوتوث 5 و NFC نیز پشتیبانی میکند و این یعنی سونی برای واکمن پریمیوم خود سنگ تمام گذاشته است.

خبر خوب دیگر در رابطه با این محصول این است که نسبت به مدل قبلی بسیار ارزانتر است. واکمن سونی NW-ZX507 با حافظه داخلی 64 گیگابایتی از ماه نوامبر سال جاری با قیمت 750 پوند روانه ی بازار خواهد شد.

[تعداد: 2    میانگین: 5/5]

4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here