سونی از گوشی Xperia 10 III رونمایی کرد؛ کامپکت جمع و جور و مجهز به 5G

5
۲۴,۴۶۵

در مراسم امروز شرکت ژاپنی سونی که ساعت 12 ظهر به وقت تهران برگزار شد ، علاوه بر دو مدل از گوشی های پرچمدار اکسپریا وان مارک 3 و اکسپریا 5 مارک 3 ، ژاپنی ها از یک نسخه از گوشی های اکسپریا با ظاهری کامپکت مانند و مشخصات میان رده نیز رونمایی کردند. همانطور که از نام این مدل مشخص است ، این گوشی نیز ادامه رو مسیر گوشی Xperia 10 عرضه شده در سال 2019 از سوی ژاپنی ها است که بروز شده و نوآوری هایی را به خود دیده است. این گوشی همچنین اولین محصول میان رده سونی مجهز به فناوری اتصال به شبکه 5G است.

قسمت جلویی این تلفن همراه هوشمند توسط یک نمایشگر 6 اینچی از جنس OLED با پشتیبانی از فناوری HDR 10 و نرخ تازه سازی استاندارد 60 هرتز پوشانده شده است. سونی بار دیگر به نسبت ابعاد 21 به 9 و کشیده روی آورده است اما توانسته است تا این تلفن همراه را نسبت به نسل قبلی 3 میلی متر کوتاهتر کند و همچنین یک میلی متر از عرض آن را کاسته که این باعث می شود Xperia 10 III جمع و جورتر و استفاده از آن راحت تر باشد.

سونی از گوشی Xperia 10 III رونمایی کرد؛ کامپکت جمع و جور و مجهز به 5G

این نمایشگر همانند قسمت پشتی توسط محافظ کورنینگ گوریلا گلس 6 محافظت می شود. همچنین شما گواهینامه IP65 / 68 (مقاومت در برار نفوذ آب و گرد و غبار) و جک هدفون با پشتیبانی صوتی LDAC و Hi-Res را با این گوشی در اختیار خواهید داشت.

بخش دوربین توسط یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با یک فاصله کانونی 27 میلی متر در کنار یک سنسور زاویه گسترده 8 مگاپیکسلی و یک ماژول تله فوتو 8 مگاپیکسلی با فاصله کانونی 54 میلی متر هدایت می شود. عکاسی پیاپی را در این محصول شاهد هستیم که این بار می تواند 10 تصویر پشت سر هم را به همراه نوردهی خودکار و به مانند مدل های پرچمدار گوشی های اکسپریا ثبت کند.

سونی از گوشی Xperia 10 III رونمایی کرد؛ کامپکت جمع و جور و مجهز به 5G

این گوشی با چیپ ست اسنپدراگون 690 5G همراه با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل خریداری خواهد بود. باتری این محصول اکنون 4500 میلی آمپری ظرفیت داشته و به صورت پیشفرض اندروید نسخه 11 بر روی آن نصب شده است.

سونی از گوشی Xperia 10 III رونمایی کرد؛ کامپکت جمع و جور و مجهز به 5G

سونی Xperia 10 III در رنگ های سیاه ، سفید ، آبی و صورتی ارائه می شود. همانند برادران بزرگش ، این محصول نیز توسط سونی هنوز قیمت گذاری نشده اما همانطور که در مطالب قبلی به آن اشاره کردیم ، در اوایل تابستان امسال عرضه خواهد شد.

[تعداد: 7    میانگین: 5/5]

5 دیدگاه ها

  1. کاش گوشی کامپکت ۵ اینچی تولید میکرد سونی
    واقعا نبود کامپکت تو بازار باعث شده خیلی ها به اجبار سمت ایفون برن، نمیدونم چرا سونی فکر کاربر های پلتفورم کامپکت و نمیکنه
    قطعا خریدار گوشی کامپکت با توجه به کمبود بین رقبا، زیاد خواهد بود

    یک زمان ۶-۷ اینچ تبلت محسوب میشد

    پاسخ

    محمدرضا سیمین فر گفته:
    ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ساعت: ۱۲:۵۳

    مقایسه بین XZ2 Compact و Xperia 5 III نشون میده با همون اندازه نمایشگر بزرگ در اختیار شماست. کامپکت هم به همین معنیه دیگه. نمایشگر بزرگ در بدنه کوچک

    پاسخ

  2. میان رده زیبا و بی نقصی هست
    خوشبختانه برخلاف کره ای و چینی ها شارژر سریع ۳۰واتی داخل جعبه داره
    باتری ۴۵۰۰در کنار نمایشگر OLEDو پردازنده قوی ۵G
    و دوربین عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here