سونی انتشار رسمی اندروید 5.0 لالی پاپ برای اکسپریا Z Ultra GPE را تایید کرد

11
۶,۹۸۴

z-ultra-google-play-edition-10
دیروز بود که خبری را مبنی بر انتشار نسخه 5 اندروید لالی پاپ برای اکسپریا z ultra نسخه گوگل پلی ادیشن منتشر کردیم،اما هیچ اطمینانی از صحت و تایید آن نداشتیم و فقط گزارش های بعضی از کاربران و انتشار اسکرین شاتی باعث شد تا این خبر به طور جدی در اخبار بعضی از سایت ها از جمله سایت تخصصی اکسپریان قرار گیرد.

اما خبر خوب این که امروز سونی موبایل در بلاگ خود به طور رسمی خبر انتشار اندروید 5 برای اکسپریا z ultra نسخه گوگل پلی ادیشن را تایید کرد.همانطور که دیروز هم اشاره کردیم این آپدیت از طریق ota به طور مستقیم قابل دریافت است.حجم این آپدیت 397 مگابایت و فضای خالی مورد نیاز برای نصب آن 500 مگابایت اعلام شده است.

با توجه به تایید رسمی این خبر توسط سونی،انتظار میرود در روزهای آینده تمامی مناطق این بروزرسانی را بر روی فبلت خودشان تجربه کنند. با این تفاسیر،اکسپریا z ultra gpe اولین محصول هوشمند سونی است که اندروید لالی پاپ را به صورت رسمی تجربه خواهد کرد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

11 دیدگاه ها

  1. Z ultra رو عشقه فبلت بخوای آس هنوز خودشه منتهی من راضیم ورژن بعدی بیادو سلطه اش تمام بشه اما یه هیولا دیگه به مجموعه سونی اضافه بشه…

    پاسخ

  2. مبارکه…
    زد2 هم منتظره

    پاسخ

    ShayanAj گفته:
    ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۳۹

    Z2ro eshgheeeee

    پاسخ

    احمد گفته:
    ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۵۵

    عشق فقط زد 2.آقا جدیدن ی مشکل پیدا کردم.وقتی دارم مسیج مینویسم و سند میکنم زمانی ک مستقیم هوم میزنم صفحه کلید هم میاد تو هم. عجیبببببببه. چیه جریانش؟

    پاسخ

    ستار گفته:
    ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۰۷

    چیزی نیست سرعت انجام تو از سرعت واکنش گوشی زیاده برا همون ، برا منم پیش میاد

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here