گوشی سونی اکسپریا 1 برنده جایزه بهترین طراحی مراسم iF Design 2020

7
۳۵,۰۷۰

طراحی ظاهری گوشی های اکسپریا سونی میراثی است که هیچکس نمی تواند آن را زیر سوال ببرد و از همین رو آخرین پرچمداران این شرکت، موفق شده اند تا در طی این سال ها همیشه جایزه طراحی سال را از آنِ خود کنند. امسال نیز از این قاعده مستثنی نبوده و گوشی سونی اکسپریا 1 برنده جایزه بهترین طراحی در مراسم iF Design 2020 شده است. گوشی که پرچمدار سال گذشته سونی بوده و موفقیت های زیادی را برای این شرکت به ارمغان آورده است. دو برنده اخیر این مراسم هم دو گوشی اکسپریا XZ3 و XZ1 بوده اند که در سال های قبل هر کدام مقام طلایی را بدست آورده اند.

زبان طراحی گوشی های اخیر سونی یعنی اکسپریا 1 و اکسپریا 5 قرار است تا در سال 2020 و مدل های آینده این گوشی ها ادامه داشته باشد که سونی بزودی از آنها در گنگره جهانی موبایل یعنی MWC 2020 که در همین ماه برگزار خواهد شد، رونمایی خواهد کرد.

[تعداد: 7    میانگین: 4.4/5]

7 دیدگاه ها

  1. سلام خدمت دوستان،صبح بخیر
    .
    انواع جایزه هارو میگیره ولی در عمل(فروش) خیلی ضعیف هستش.
    .
    به امید روزای خوب برای سونی در بخش موبایل.

    پاسخ

    Behrad Fely گفته:
    ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ساعت: ۰۵:۰۵

    چون از خاورمیانه و شمال آفریقا رفت و خیلی جاهای دیگه.. البته این احساس منه. چون فکر می‌کنم اگه ایران برگرده سونی که بعید در بعیده با این اوضاع اقتصادی و سیاسی، بازم میتونه مثل سالهای گذشته بازارش توسعه بده و فروش کنه. درد اوره بهترین جنس دنیا رو بزنی ولی بنجل بخرن مردم دنیا. دلیلش = سونی دست نایافتنی کرده خودشو. سپاس فراوان

    پاسخ

    احمد گفته:
    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ساعت: ۲۲:۲۲

    واقعا همینه که میگی باکیفیترین محصولات رو میزنه اما مردم محصولات بی کیفیت رو بیشترمیخرند حتی گرونتر این رو خود من تو کارم تجربه کردم (دوربین مداربسته و …) عامه مردم قدرت تشخیص میزان کیفیت اجناس رو ندارن و متاسفانه نگاهشون به تبلیغاته.خیلی راحت فریب میخورن حتی با چشم خودشون هم میبینن اما باز بخاطر عدم اعتماد به نفس سمت تبلیغات میرن.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here