سونی: اکسپریا Ear به عنوان یک دستیار صوتی کامل همراه شماست.

8
۳,۹۰۳

xperia-ear-header
در گذشته نچندان دور و در ماه فوریه سونی از یک دستیار صوتی هوشمند وایرلس درون گوشی موسوم به Xperia Ear رو نمایی کرد اما اطلاعات زیادی در باره مشخصات، نوع کارکرد، قیمت و زمان عرضه این محصول دراختیار عموم قرار نداد.

اما امروز و در جریان کنفرانس Ifa 2016 در شهربرلین سونی اطلاعات بیشتری در باره اینکه چه انتظاراتی را باید از این دستیار صوتی هوشمند داشت را دراختیار عموم قرار داد.

این دستیار هوشمند میتواند عکس العمل های درست و قابل قبولی با توجه به صدای دریافت شده و یا ژست حرکتی به کاربرانش ارائه کند و تمامی اطلاعات و دیتای مورد نیاز از طریق یک برنامه قابل نصب بر روی گوشی های هوشمند بین دو دستگاه همگام سازی میشود.

اعلانیه ها و خبر های مهمی از جمله تغییرات آب و هوایی، رویداد های مهم پیش رو و تاریخ های مهم درج شده در تقویم گوشی در کنار بسیاری از موارد دیگر میتوانند به طور مستقیم در گوش کاربر خوانده شوند تا کاربر را به راحتی هرچه تمام تر از این اعلانیه ها با خبر سازند. این دستیار صوتی حتی میتواند با گفتن ارسال پیام کوتاه به یکی از نام های مخاطبین و سپس گفتن متن پیام مورد نظر، پیامی را برای مخاطب مورد نظر ارسال کند. همچنین پیام دریافتی از افراد نیز از طریق قابلیت Text To Speech برای فرد استفاده کننده خوانده میشود.

دستیار صوتی سونی از ماه نوامبر سال جاری در خرده فروشی های خاص انتخابی سونی به فروش خواهد رسید. این گجت رنگ سیاهی خواهد داشت ولی همچنان خبری از قیمت و نوع عرضه این محصول در عمده فروشی به بیرون درز نکرده است. نظر شما درباره این گجت هوشمند چیست؟

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

8 دیدگاه ها

  1. اینا برام مهم نیست الان تنها چیزی که برا مهمه قیمت ساعت و هدفون ۱۰۰۰ ایکسه بقیه به دردمون نمی خوره و برای خریدن ایکس زد ینی پول حروم کردن منکه اگه ۱۹۰۰ باشه فقط میخرم وگرنه بهترین چیزش ساعته هست
    مهرشاد بهت پریمیوم و ایکس پرفورمنس رو پیشنهاد می کنم البته تو باید خوشت بیاد و تصمیم گیرنده تویی

    پاسخ

    Meysam Teh گفته:
    ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۱:۰۰

    مهران جان سلام
    پرمبموم عالیه ولی از ایکس پرفورمنس من خوشم نیومد
    من نظرمو گفتم نظر جناب مهرشاد هم متین
    مهران در مورد کار میخواستم باهات صحبت کنم
    اگه ممکنه بگو قسمت پیام خصوصی این سایت کجاس؟؟؟
    تا من بتونم تمام اطلاعات رو بهت بدم مرسی

    پاسخ

    مهران شاه قدیم طهران گفته:
    ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۱۳

    تو بالا کادر مشکی برو تو پیام ها بعد همه چیز فارسی برات نوشته پر کن و تو فرستنده اسم منو بنویس اینجا نگو اینجا بعضیا سواستفاده می کنند

    پاسخ

  2. چرا اسمشو اکسپریا زد۶ نگذاشتی چرا رم ۵ چرا اسنپ ۸۲۱ چرا !!!

    پاسخ

    مهران شاه قدیم طهران گفته:
    ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۳۰

    به قول شاعر چرا رفتی چرا من بی قرارم

    پاسخ

    Mehran Mirzayi گفته:
    ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۴۴

    دمت گرم 😀

    پاسخ

    Meysam Teh گفته:
    ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۱:۰۳

    داداش گلم سعید جان من که گوشی نکسوس دارم اینو میدونم که سونی سری z رو به پایان رسوند و از نظر من کلا این سیاستش اشتباه بود ولی این دفعه سونی گل کاشت اوووف نمایشگاه رو ترکوند من که با قند شکن از این سایت رو کنفرانس لحظه به لحظشو دیدم واقعا عالی بود مرسی
    کارم جور بشه یه ساعت جوهر الکتریک میخرم با یه x compact رنگ کروم عالیه پسر مرسی سونی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here