سونی از اکشن کم جدید خود با قابلیت لرزشگیر اپتیکال در حالت فیلم برداری 4K پرده برداشت.

4
۳,۸۶۱

php4sxiwp
سونی به تازگی از اکشن کم جدید خود با نام FDR-X3000R پرده برداشت که میتوان با اتکا به مشخصات سخت افزاری این دوربین، آنرا یکی از قویترین اکشن کم های حال حاضر دنیا دانست.

شرکت سونی برای اولین بار در سری اکشن کم خود از سیستم تثبیت کننده اپتیکال استدی شات در حین فیلمبرداری و عکس برداری حتی با کیفیت 4K استفاده میکند تا این اکشن کم تصاویری به مراتب بهتر و بی لرزش تر نسبت به سایر رقبای خود ارائه کند.

این دوربین توانایی استفاده در هر حالتی را دارا میباشد. چه در حال دوچرخه سواری باشید و چه در حال کوهنوردی، با تجهیزات و لوازم این اکشن کم میتوانید در هر حالتی از تصویربرداری خود لذت ببرید.

همچنین این دوربین دارای ریموتی برای کنترل ضبط، عکسبرداری و مشاهده زنده کارکرد دوربین میباشد که از لحاظ طراحی دارای ابعادی 30 درصد کوچکتر نسبت به سایر ریموت ها است. شما میتواند با استفاده از پایه مخصوص، این ریموت را بر روی فرمان وسایل نقلیه خود قرار دهید تا راحتی بیشتری در حین استفاده از این ریموت داشته باشید. علاوه بر ریموت مخصوص، شما میتوانید این دوربین را با استفاده از اسمارت فون و یا تبلت خود توسط برنامه موبایل پلی استیشن کنترل کنید.
3b07c92d86582146b0469095ad794060
این دوربین میتواند در حین فیلمبرداری 4K، تصاویری 8.3 مگاپیکسلی ثبت نماید و حتی میتوان تصاویر خروجی را با برنامه داخلی ادیت دوربین و برنامه Action Cam Movie Creator بر روی سیستم های شخصی ادیت نمود.

سونی در این دوربین از موتور پردازشی Bionz X استفاده کرده است و این دوربین میتواند با استفاده از این موتور از تمامی پیکسل های ثبت شده توسط لنز استفاده نماید تا تصاویری با رنگ پردازی بهتر و بدون بلور و افت کیفیتی ثبت نماید. همچنین این دوربین دارای میکروفون نویز کنسلینگ برای کاهش هرچه بیشتر نویز محیط و صدای باد اطراف میباشد تا صدای خروجی کیفیتی بالا داشته باشد. این دوربین توانایی دوام در عمق 60 متری را دارا میباشد. این اکشن کم ضد آّب سونی از ماه نوامبر با قیمتی معادل 600 یورو به ازار عرضه خواهد شد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

4 دیدگاه ها

  1. انشالله هر وقت موتور ترایل بخرم یدونه هم از این ها واجبه بخرم
    یه ۱۵ سالی هست به فکر خرید موتور trial هستم
    فکر کنم ۱۰ سال دیگه بخرم
    هییییییییییی جوانی کجایی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here