سونی با ارائه یک نسخه ویژه PS4 Pro، فروش 500 میلیون کنسول پلی استیشن را جشن گرفت

8
۶,۳۱۵


وقتی اسم پلی استیشن به میان آید، چه کسی است که با آن خاطره نداشته باشد؟ چه کسی است که این کنسول را محبوب نداند و به تحسین آن نپردازد؟ مخصوصاً برای جوانان امروزی که ساعت های متمادی از عمر خود را با نسل های قدیمی تر پلی استیشن گذراندند، این کنسول یک محصول خاص و متفاوت است.

از سال 1994 و راه اندازی اولین نسل از کنسول پلی استیشن، سونی تا امروز چهار نسل مختلف از کنسول های خانگی پلی استیشن را عرضه کرده که در کنار آن کنسول های قابل حملی هم بودند که پسوند پلی استیشن را داشتند. تمامی کنسول های پلی استیشن چه خانگی چه قابل حمل، محبوب و پر فروش بودند تا در نتیجه آن سونی بعد از حدود بیست و چهار سال، رکورد ویژه ای در خصوص فروش انواع کنسول های بازی به ثبت رسانده باشد.

کنسول پلی استیشن از ابتدای عرضه تا امروز، مجموعاً توانست از رکورد فروش 500 میلیون دستگاه عبور کند. طبق آمارهای رسمی فروش تمامی نسخه های کنسول پلی استیشن اعم از خانگی و قابل حمل به 525 میلیون دستگاه رسیده است. به همین مناسبت سونی یک نسخه ویژه از پلی استیشن 4 پرو را معرفی کرده تا به نوعی این موفقیت بزرگ را جشن بگیرد.

نسخه محدود (Limit Edition) پلی استیشن 4 پرو با طراحی منحصر به فرد و با قیمت 500 دلار توسط سونی معرفی و عرضه خواهد شد. این کنسول البته یک تفاوت با نسخه معمولی پلی استیشن 4 پرو دارد که حافظه آن به 2 ترابایت افزایش یافته است. سونی تنها 50 هزار دستگاه از این کنسول را از دو هفته بعد در جهان عرضه خواهد کرد که علاوه بر خود کنسول، دسته ها و هدست پلی استیشن نیز از طراحی مشابه با این کنسول برخوردار خواهند بود.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

8 دیدگاه ها

  1. سایت جی‌اس‌ام آرنا فهرست گوشی های سونی رو که به اندروید ۹ آپ میشن رو نوشته، یادش رفته خانواده xa2 رو بنویسه یا اونا آپدیت نمیشن. 😐

    پاسخ

    mohammad_rsh گفته:
    ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۷:۴۱

    بگو ک X هم جزوش بود ☹️

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here