سونی با تغییرات اساسی در سیاست های بخش موبایل وارد نمایشگاه MWC خواهد شد

26
۱۳,۸۵۱


بعد از ناکامی های پیاپی که سونی طی سال های اخیر در بخش موبایل تجربه کرده بود، همگان منتظر یک شوک بزرگ به سونی موبایل هستند تا سال 2019 را با تغییرات مثبت به پیش ببرد. شایعات متعددی که از سونی موبایل منتشر شده این شوک را به صورت ضمنی تایید میکنند. بسیاری از رسانه ها انتظار داشتند که سونی موبایل در نمایشگاه CES 2019 به معرفی گوشی های جدید خود بپردازد. اما اوضاع اینگونه پیش نرفت ولی یکی از رسانه ها طی مصاحبه ای که با یکی از مدیران ارشد سونی موبایل داشت، از سیاست های این شرکت در سال 2019 اطلاعات جالبی را بدست آورد.

در این مصاحبه، آقای دون مِسا، معاون بازاریابی سونی موبایل به خبرگزاری Digitaltrends در خصوص برنامه های این شرکت برای سال 2019، به خصوص کنگره جهانی موبایل پاسخ داد. او در این مصاحبه رسماً تایید کرد که سونی موبایل قصد معرفی محصولات جدید خود را در نمایشگاه MWC دارد. به گفته مِسا، آنچه که از سونی موبایل در کنگره جهانی موبایل امسال مشاهده میکنید، اولین قدم مثبت برای نشان دادن تغییرات در بخش موبایل است.

مِسا در این مصاحبه پیرامون به کارگیری از تکنولوژی 5G، این تکنولوژی را یک چالش بزرگ دانست. همچنین دوربین را یک عنصر مهم از گوشی های هوشمند جدید دانست که در سال 2019، سونی موبایل قصد دارد تا یک تجربه بهتر از دوربین را ارائه دهد. این حرف از مِسا و شایعاتی که تا امروز از اکسپریا XZ4 منتشر شده بود، نشان میدهد که امسال سونی موبایل حرف های بیشتری برای گفتن در بخش دوربین خواهد داشت.

همچنین در این مصاحبه به اکسپریا XZ4 Compact نیز به عنوان یک عضو دیگر از خانواده اکسپریا در سال 2019 اشاره شد. مِسا گفت ما در طول زمان همیشه گوشی های کامپکت را به خاطر سهولت استفاده از آن معرفی کردیم. اما امروز توجه به محتوا یا به عبارت دیگر، وجود بستری برای استفاده از محتوا (صفحه نمایش بزرگتر) اهمیت بیشتری دارد.

مِسا در پایان صحبت های خود بیان کرد که آنچه مشتریان میتوانند از ما انتظار داشته باشند، یک سونی واقعی تر است. با هماهنگی بیشتر بین سخت افزار و نرم افزار، ما تلاش میکنیم تا در سال جاری مشتریان خود را با محصولات متفاوت خود شگفت زده کنیم.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

26 دیدگاه ها

  1. وقتی از بازار خاورمیانه خارج شده چه فایده…
    میشه نوش دارو بعد مرگ سهراب…
    الان در حالی که با معرفی XZ4 فاصله زیادی نداریم، آخرین پرچمداری که در بازار موجوده XZ1 هست…

    پاسخ

  2. سلام به همه
    وقتی يه تیم خوب و خوش نام به خاکستر ميرسه توی يه زمینه حتما داره اون زیر تبدیل میشه به يه آتش سوزان و بزرگ (آتش زیر خاکستر) و حتما سونی موبایل هم به لطف خدا با برنامه ریزی و مدیریت و بکارگیری امکانات خوب و خاص با يه طوفان پر سروصدا برمیگرده، به قول معروف
    Rise of Sony mobile
    J.S

    پاسخ

  3. خب این همه تحول با تغییر سری همراه نیست؟
    چون که برنامه های سونی موبایل که خودتون هم یه بار رو سایت گذاشته بودین شامل سری اول اکسپریا تا سال ۲۰۱۲، سری Z از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ و سری X از ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ بود که الان تموم شده و سونی داره وارد فاز چهارم میشه، پرچمدار بعدی هم از سری XZ باید باشه؟

    پاسخ

  4. گجت نیوز هم زده بود بازگشت شکوهمندانه سونی
    همه به سونی احترام میذارن و حتی وقتایی هم ک کمرنگه همه سراغشو میگیرن
    امسال سال سونیه مث قبلا ک واسه معرفی گوشی هايي مثل زدوان و… سرو صدا به پا میکرد امسال هم ميخواد همین کارو کنه
    در ضمن گفته میخواد گوشی گیمینگ تحت عنوان پلی استیشن معرفی کنه.
    ظاهرا همه رو میخوا بزنه کنار تو تمام زمینه ها

    پاسخ

  5. سونی جان تو باید تحولات بزرگ رو از همون z شروع میکردی. ولی ۵سال فقط فرصت سوزی کردی و نتونستی در حد نامت ظاهر بشی. اگه از اونموقع شروع کرده بودی الان اپل و و سامسونگی نبود که بتونه به گردت برسه. امیدوارم فقط بتونی آب رفته رو به جوی بازگردونی.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here