سونی با خانواده کامل محصولات 8K وارد نمایشگاه CES 2019 خواهد شد

8
۵,۵۴۷


نمایشگاه CES اولین نمایشگاهی است که هر سال با شروع سال جدید میلادی در شهر لاس وگاس برگزار میشود. با توجه به نزدیکی به سال نوی میلادی، نمایشگاه CES نیز فاصله چندانی تا برگزاری ندارد و به همین خاطر شایعات پیرامون این رویداد بزرگ نیز زیاد و زیادتر میشود.

امروز برخی منابع خبری گزارش دادند که سونی در نمایشگاه CES 2019، با یک خانواده کامل از محصولات صوتی و تصویری وارد میدان خواهد شد. این خانواده شامل تلویزیون، پروژکتور، دوربین فیلم برداری، عکس برداری و … خواهد بود که مثل همیشه، احتمالاً توجهات را به خود جلب خواهد کرد.

آن چیزی که امسال شاید کنفرانس مطبوعاتی سونی در نمایشگاه CES را جذاب تر از سال های قبل کند، این است که سونی با یک سری کامل از محصولات 8K به نمایشگاه وارد میشود. گفته میشود سونی در این رویداد از تلویزیون 8K، پروژکتور 8K و دوربین 8K رونمایی خواهد کرد که در صورت وقوع، شاهکار خاص دیگری از سونی را در نمایشگاه پیش رو خواهیم دید.

در حالی که تلویزیون های 8K پیش از این نیز توسط برخی کمپانی ها به صورت محدود معرفی شده بودند اما به نظر نمیرسد تا قبل از سال 2020 و المپیک توکیو محتوای تلویزیونی با این کیفیت در دسترس باشد. با این حال تلاش سازندگان تلویزیون ها برای ساخت محصولاتی با این کیفیت هیچگاه متوقف نخواهد شد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

8 دیدگاه ها

  1. همیشه میگفتم خونه رو که خریدم یه تلویزیون ۶۵ اینچ سونی میگیرم ولی با وضعیت دلار الان دیگه باید حسرتشو بخوریم

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۹:۱۱

    تلویزیون ۸K سونی کجا مثلا تلویزیون ۸k سامسونگ کجا کیفیت سونی خیلی برتره

    پاسخ

  2. خوشبحالت ای جوون آمریکایی که تو بهترین کشور دنیا زندگی می کنی و مسوولین و بخصوص رییس جمهور محترمت به فکر مردم و آینده توست و حق انتخاب داشتی و داری.
    ما هیچ ما نگاه ما افسوس و آه
    بازم بگو مرگ بر آمریکا

    پاسخ

  3. طول میکشه تا مردم فکرشون باز شه و محصول بدو از خوب تشخیص بدن.
    Sony make believe
    خوشحالم ک طرفدار سونیم توی هیچ چیز خاص نیستم به حز این یه مورد
    عشقی سونی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here