Xperia-Z3-Low-Light-Mural-London1-840x594

در طی سالیان اَخیر، دوربین گوشی هایِ هوشمند پیوسته در حال پیشرفت به سویِ هر چه بهتر شدن هستند، و اَخیراً حتی شاهد این هستیم که دوربین برخی از گوشی هایِ هوشمند به درجه ای رسیده اند که شاید تا قبل از این همگان تنها از دوربین هایِ حرفه ای انتظار داشتند.

در همین راستا، سونی که یکی از پیشگامان عرصه تولید دوربین هایِ فوق حرفه ای و دوربین هایِ دیجیتال میباشد، کمپینی را برای نشان دادن قدرت هایِ نهفته در دوربین پرچمدار محبوب خود، گوشی اکسپریا Z3 راه انداخته است. سونی قصد دارد یکی از ویژگی هایِ بسیار مهم دوربین گوشی Z3 را به رُخ رقبایش بکشد؛ عکسبرداری در نور کم.

سونی با همکاری عکاسان حرفه ای سعی دارد تا ویژگی عکسبرداری در نور کم توسط دوربین گوشی هوشمند اکسپریا Z3 را به رُخ رقبایش بکشد. به همین منظور، این عکاسان برای نمونه سراغ تصاویر نقش بسته بر دیوار رفته اند و سعی دارند با عکسبرداری از این مناظر در نور کم، کیفیت برتر دوربین پرچمدار محبوب سونی را بیش از پیش به همگان نشان دهند.

برای شروع، تصویری که در ابتدایِ مطلب مشاهده میکنید توسط آقایِ « Dan Kitchener » که همه وی را بخاطر عکسهایِ حرفه ای خیابانی میشناسند با گوشی اکسپریا Z3 به ثبت رسیده است. اما این تازه شروع ماجراست. سونی قصد دارد به کمک دسته ای از عکاسان حرفه ای به خیابان هایِ لندن برود و نیمه شب ها تصاویری خیره کننده از خیابان هایِ لندن در شب به تصویر بکشد.

کمپین مذکور که توسط بسیاری از عکاسان حرفه ای لندن مورد استقبال واقع شده است کار خود را از روز 20 جولای آغاز خواهد کرد و قرار است طی 7 هفته آینده با کمک این عکاسان حرفه ای تصاویری به یاد ماندنی خلق شود و طی مراسمی ویژه مورد بازدید علاقه مندان و اَصحاب رسانه قرار گیرد. این کمپین که جزئی از کمپین بزرگ « من میتوانم » سونی است، قرار است با عنوان « من میتوانم در تاریکی ببینم » و محوریت عکسبرداری از تصاویر دیواری در کوچه پس کوچه هایِ لندن فعالیت خود را آغاز کند.

گوشی هوشمند اکسپریا Z3 چندین ماه است که از طریق فروشگاههایِ معتبر سونی در انگلستان در دسترس علاقه مندان قرار دارد، که یکی از ویژگی ها و برتری هایِ این گوشی هوشمند نسبت به سایر گوشی هایِ همرده اش، بهره وری از یک سنسور بزرگ 20.7 مگاپیکسلی به همراه لنز برنده جایزه هایِ جهانی این شرکت، G Lens است، که قادر به ثبت تصاویر خیره کننده ای در شرایط کم نور به واسطه حساسیت ایزویِ بسیار بالا و حرفه ای 12.800 خود میباشد.

اما این کمپین یکی از چند کمپین تبلیغاتی سونی برای کسب سهام بیشتری از بازار کشورهایِ اروپایی توسط محصولات برتر این شرکت میباشد. اگر با ما همراه بوده باشید، پیش از این اعلام کردیم که سونی طی قراردادی با UEFA به عنوان اسپانسر جدید لیگ قهرمانان اروپا ( که تا فصل قبل در اختیار شرکت HTC بود ) برای فصل آینده شناخته خواهد شد. از طرفی، سونی اسپانسر یکی از سخت ترین مسابقات دنیا نیز میباشد و انتظار دارد توسط این کمپین ها ویژگی هایِ خارق العاده محصولات خود را به جهانیان معرفی کند.

همچنین، انگلستان خود را برایِ پذیرایی از جدیدترین دستاورد سونی، ادامه دهنده راهِ گوشی محبوب اکسپریا Z3، گوشی هوشمند اکسپریا +Z3 آماده میکند، که قرار است به زودی از طریق فروشگاههایِ رسمی عرضه محصولات سونی به دست علاقه مندان برسد. این گوشی هوشمند که به نوعی یک گوشی ارتقاء یافته از آخرین پرچمدار سونی است، از پردازنده ای جدید بهره میبرد و به جرأت میتوان گفت یکی از شاهکارهایِ بی نقص سونی موبایل تا به امروز است. البته با این وجود سونی هنوز تأکید دارد که آخرین پرچمدار این شرکت گوشی اکسپریا Z3 میباشد و سعی دارد ویژگی هایِ خارق العاده این محصول بی نقص را به همگان نشان دهد.

 

Android-Authority