سونی با کمک عینک هوشمندِ خود، فرهنگ کشور ژاپن را معرفی میکند.

8
۳,۸۵۸

SmartEyeglass_TopSide_01-1690x900
عینک های هوشمند، از جمله گجت هایی هستند که به تازگی خود را در مسیر هوشمندسازی قرار دادند. عینک هوشمند گوگل برای بسیاری از ما شناخته شده است. سونی نیز پروژه توسعه عینک هوشمند خود را از سال 2014 استارت زد و همچنان به توسعه آن ادامه میدهد.

عینک هوشمند سونی که با نام SmartEyeglass شناخته میشود، مدت زمان طولانی را در مسیر توسعه قرار دارد اما سونی همچنان از آزمایشات این عینک دست نکشیده و هنوز هم مشخص نیست چه زمانی در نهایت نسخه نهایی این عینک برای استفاده عموم عرضه خواهد شد.

سونی تا به حال چندین و چند بار در نمایشگاه های مختلف، پیش نمایش های این عینک را عرضه کرده اما این بار در یک اقدام جالب، از عینک هوشمند خود در جهت معرفی فرهنگ کشور خود استفاده میکند. به همین منظور، سونی با همکاری کمپانی DNP (مخفف Dai Nippon Printing) سعی دارد تا برای گردشگرانی که به ژاپن می آید، فرهنگ کشور خود را معرفی کند.
02
سونی معتقد است جوانانی که به ژاپن می آیند هنوز درک درستی از فرهنگ و سنت های این کشور ندارند. هدف ما هم این است که با استفاده از فناوری های مجازی به جای نوشتن اطلاعات در جهت معرفی عمیق تر کشور ژاپن و فرهنگ و سنت های خود استفاده کنیم. فعالیت های فرهنگی، نمایش جاذبه های گردشگری و ورزشی، نمایش های سنتی و … موضوعاتی است که سونی قصد دارد تا با استفاده از عینک هوشمند خود به گردشگرانی که از ژاپن دیدن میکنند معرفی نماید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

8 دیدگاه ها

  1. با سلام دوستان چرا سونی زد۵ تو بازی مثلا اسفالت یا رعال بوکسینگ و.. گرافیک بازیو رو های نشون نمیده. تو اسفالت رو معمولیه و گزینه های به رنگ سیاهه و عمل نمیکنه ایا بخاطر اپدیت ومحدود کردن ادرنو ۴۳۰ هستش؟

    پاسخ

    Sony_cybershot گفته:
    ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۲۵

    سلام
    دوست عزیز شاید به خاطر اینکه مارشلو زدی به گوشی و هنوز بعضی هوهرتاتهعاب

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here