سونی برترین برندِ دوربین های فول فریم در کشورهای مطرح اروپایی است.

7
۵,۰۳۷


دوربین های عکاسی، یکی از زیر مجموعه های سونی است که در سال های اخیر، با افول زیادی مواجه شده بود. اما سونی با درایت خاص خود و ابتکار بی نظیر، توانست این بخش را از خطرات پیشِ رو نجات داده و به موفقیت های بی پایان برساند.

به تازگی، کنفرانسی ویژه در کشور تایوان برگزار شد که مدیران بخش دوربین های عکاسی به بیان برخی حقایق در خصوص دوربین های فول فریم و جایگاه سونی در بازار این صنعت پرداختند. سونی با ورود به دنیای دوربین های بدون آینه، به نوعی بازی را در این صنعت به نفع خود تغییر داد و توانست رهبر اصلی بازار در این بخش لقب بگیرد.

سونی هم اکنون بر اساس آمارهای رسمی پرفروش ترین برند در زمینه دوربین های فول فریم در کشورهای مطرح اروپایی است. منظور از کشورهای مطرح، اروپای غربی مثل آلمان، اسپانیا، اتریش و … به همراه بریتانیا است که سونی توانسته بازار دوربین های عکاسی فول فریم را به خود اختصاص دهد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

7 دیدگاه ها

  1. سونی فروش دوربیناش توی ایرانم داره کم کم خوب میشه. استقبال از A99II و A7RIII و A7RII و A7SII فوق العاده خوبه. نمایندگی های سونی همشون دارن میگن اینو

    پاسخ

  2. سونی جنس بد نداره، اینو انسان های باشعور و فهیم خوب میدونن. سونی یک شرکت قدیمی و با کیفیت و لوکس هست، به امید زیاد شدن انسان های با هوش و فروش بیشتر سونی. 🙂

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ساعت: ۰۳:۴۴

    باب ایول باهوش

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ساعت: ۰۳:۴۴
  3. کلا سونی توی اروپا هم محبوب تره نسبت به بقیه مناطق جهان هم فروشش بیشتره هم تبلیغاتش بیشتره!
    بخش موبایل هم در اروپا فروش خیلی بهتری در مقایسه با سایر مناطق داره

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here