سونی به روزرسانی به اندروید 4.4 را از بهمن آغاز میکند؟

1
۹,۲۴۰

xperia_kitkat
سونی در حدود 10 روز قبل لیست گوشی هایی که به اندروید 4.3 و 4.4 به روز میشوند را رسما اعلام کرد که در آن تاریخ ارائه اندروید 4.3 برای دستگاه های اکسپریا از ماه آینده میلادی اعلام شده بود اما در خصوص زمان به روزرسانی به کیت کت چیزی بیان نشده بود. ما نیز مانند شما در مورد زمان قطعی انتشار آپدیت کیت کت برای دستگاه های اکسپریا اطلاعی نداریم اما از منابع متفرقه در سایت ها و فرومهای مختلف به نتایجی در این مورد رسیده ایم.

سونی همانطور که وعده داده بود از ماه آینده میلادی به روز رسانی به اندروید 4.3 را آغاز میکند. در صورتی که سونی از شروع ماه دسامبر کار آپدیت رسانی را آغاز کند مدت زمان 1 ماه نیاز است که بتواند تمامی محصولاتی که در لیست خود قرار دارند را به نسخه جدید برساند. با این وجود پس از پایان به روزرسانی سونی قطعا مدت زمانی را وقفه ایجاد میکند تا کاربران پیش از دریافت اندروید کیت کت بر روی دستگاه خود مدتی نیز با اندروید 4.3 بگذرانند.

با این احتساب میتوان زمان تقریبی شروع به روزرسانی را از ماه فوریه پیش بینی کرد. چرا که تاخیر بیش از این میتواند سونی را در مقابل رقبای خود عقب بیاندازد. هرچند که این زمان از روی حدس و گمان و منابع متفرقه خبری مختلف برداشته شده و هنوز چیزی از سوی سونی در این مورد به طور قطعی اعلام نشده است.

sonyviet

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here