سونی به زودی از دوربین جدید خود با رزولوشن 8K پرده برداری خواهد کرد.

3
۵,۶۸۵


بر اساس شایعه ای که به تازگی منتشر شده است، سونی در تاریخ 23ام ایپریل و در NAB 2017 از لنزهای جدید E-mount و دوربین فوق العاده ی خود با رزولوشن 8K رونمایی خواهد کرد. لنزهای E-mount احتمالاً چیزی است که بسیاری از علاقه مندان منتظر عرضه ی آن هستند ولی دوربینی با رزولوشن 8K شاید چیزی نباشد که موردنیاز کاربران عادی یا حتی کاربران حرفه ای باشد. البته که استفاده از این رزولوشن می تواند صنعت پخش را پیشرفت دهد ولی تا زمانی که سیستم پخش با استفاده از رزولوشن 4K هنوز به نقطه ی رضایت بخش خود نرسیده است، استفاده از رزولوشن 8K غیرضروری به نظر می رسد.

بر اساس گفته ها، قرار است تا جام جهانی آینده با استفاده از دوربین های 8K ثبت و ضبط شود. استفاده از این گونه دوربین ها می تواند تعداد دوربین موردنیاز برای پخش این گونه رقابت ها را کاهش دهد؛ البته هزینه ی بالای این دوربین ها را هم نباید فراموش کرد.

این خبر بر اساس خبری شایعه ای که در وسایت SonyAlphaRumors منتشر شده است، اعلام شده است:
سونی در تاریخ 23ام ایپریل در ساعت 3 بعد از ظهر به وقت لاس وگاس کنفرانس خود را برگزار خواهد کرد. بر اساس شایعه های منتشر شده، در این مراسم سونی از لنزهای E-mount ( و شاید هم دوربینی با این لنز جدید ) رونمایی خواهد کرد. این شایعه ها از منبعی معتبر نقل شده اند ولی همچنان نمی توان آن ها را با قاطعیت تایید کرد. این گزارش همچنین اعلام کرده است که دوربینی با رزولوشن 8K در این مراسم معرفی خواهد شد. شما در این مورد چه فکری می کنید؟ به نظر شما سونی از دوربین 8K خود رونمایی خواهد کرد؟

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

3 دیدگاه ها

  1. سونی گفته که تو المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در بیشتر موارد از تکنولوژی ۸k برای پخش تصاویر استفاده میکنه(هم اچ دی هم ۸k )، و حدودا تا ۲سال دیگه تی وی هایی با این تکنولوژی خواهد زد، همچنین گیرنده های تلویزیون هم ۸k میشن، البته من فکر نکنم تو ایران کاربردی داشته باشه، باید همون ۴k یا فول اچی دی تماشا کنیم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here