سونی به زودی گرانترین لنز E-Mount جهان را با قیمت 180 میلیون تومان معرفی می‌کند

2
۱۸,۳۴۵

انتظار می‌رود سونی روز دوشنبه از دو لنز تله فوتو جدید رونمایی کند، طبق گزارش ها یکی از این دو لنز گران‌ترین لنز E-mount است که تاکنون ساخته شده و برچسب قیمت سنگین در حدود ۱۴ هزار دلار خواهد داشت!

وبسایت سونی آلفا rumors در گزارش خود با اطمینان نوشته که سونی دو لنز جدید را معرفی می‌کند. مشخصه یکی از این لنزها 200-600mm f/5.6-6.3 GM و دیگری نیز 600mm f/4.0 GM خواهد بود. لنز ۶۰۰ – ۲۰۰ میلیمتر همان لنزی است که چند روز قبل، پیش از معرفی رسمی توسط فردی ناشناس برای فروش گذاشته شد. این لنز که تصور میشد هنوز در مراحل ابتدایی ساخت باشد، قیمتی حدود ۲ هزار دلار در ژاپن خواهد داشت.

اما دیگر لنز ۶۰۰ میلیمتری که گشودگی دیافراگم ۴ دارد انتظار می‌رود با قیمت گزاف ۱۴ هزار دلار به فروش برسد. لنزهای نیکون و کانن در این رده، قیمتی پایین تر از ۱۳ هزار دلار دارند. لنز ۴۰۰ میلیمتری موجود سونی که دارای گشودگی دیافراگم ۲/۸ است قیمتی در حدود ۱۲ هزار دلار دارد.

در این گزارش صحبتی از اندازه و وزن لنز ۶۰۰ میلیمتری تازه وارد سونی نشده است اما قاعدتاً بایستی بزرگتر و سنگین تر از لنز ۴۰۰ میلیمتری فعلی باشد که طول آن ۳۵/۹ سانتی متر و وزن آن ۲/۸۹ کیلوگرم است. سونی در سال ۲۰۱۷ یک حق اختراع برای لنز ۶۰۰ میلیمتری با دیافراگم ۴، ثبت کرده بود. این لنزها بصورت رسمی تا چند روز دیگر معرفی خواهند شد.

[تعداد: 6    میانگین: 4.3/5]

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here