سونی به مناسبت قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، هدیه ای به طرفداران این تیم داد.

7
۲۰,۰۴۶

همانطور که در جریان هستید، لیگ قهرمانان اروپا پرونده اش در هفته اَخیر بسته شد و در بازی نهایی، تیم رئال مادرید توانست تیم پر آوازه و بسیار محبوب یوونتوس را با نتیجه 1-4 شکست داده و قهرمان اروپا شود. سونی امسال وظیفه پشتیبانی از لیگ قهرمانان اروپا را به عهده داشت و اَکنون با پایان یافتن لیگ قهرمانان اروپا، هدیه ای به طرفداران تیم قهرمان داده است.

سونی موبایل ساعاتی پیش با تشکر از همراهی تمام کاربرانش، هدیه ای ناقابل برایِ طرفداران تیم محبوب رئال مادرید منتشر کرد. این هدیه در واقع یک تصویر پس زمینه زنده ( Live Wallpaper ) میباشد، که از آن میتوانید بر رویِ هر گوشی هوشمند اَندرویدی بهره ببرید. موضوع این تصویر پس زمینه زنده هم که باید برایِ شما مشخص باشد ( در تصاویر زیر میتوانید مشاهده کنید ).

سونی در این تصویر پس زمینه زنده که حجم تقریباً بالایی نیز دارد، یک سورپرایز ویژه برایِ طرفداران تیم رئال مادرید تدارک دیده است. اگر طرفدار ورزش فوتبال و یکی از طرفداران تیم رئال مادرید هستید، توصیه میکنیم این تصویر پس زمینه زنده را از دست ندهید. مثل همیشه، میتوانید این تصویر پس زمینه زنده بسیار زیبا را از پلی استور اختصاصی اکسپریا با لینک مستقیم دریافت کنید.

[تعداد: 2    میانگین: 4/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

7 دیدگاه ها

  1. فقط رئال مادرید و عشقه.اول خدا،بعدش رئال
    یادش بخیر.هلگوئرا،سالگادو.سولدادو،روبرتو کارلوس،بعدش فیگو از بارسا اومد ریال،زیدان از یوونتوس،رونالدو نازاریو از اینتر،مایکل اوون، مورینتس،گوتی هرناندز،ایکر مقدس،اسطوره رائول(پسر نیک برنابئو) و کسی که از همه بیشتر عاشقش بودم خوشتیپترین مرد جهان یعنی دیوید بکام بود.واقعا عاشقشم هنوز،حتی زمانیکه منچستر بود خیلی دوسش داشتم.همیشه دوس داشتم یه پیرهن شماره ۷ شو داشته باشم اما نشد
    یادش بخیر
    موفق باشید

    پاسخ

  2. سلام من تم های رئال مادرید و اتلتیکومادرید و بارسلونا رو ساختم با والپیپر و لاک اسکرین اختصاصی که خودم ساختم دکمه های مجازی هم مخصوص هر تیم ساختم کلا جالب شدن میخوام بدونم چطور باید بفرستم براتون؟ تو انجمن هم گشتم موضوعی برای تم پیدا نکردم!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here