سونی به پشتیبانی از دستگاههایِ قدیمی در سرویس Playstation Now خاتمه میدهد.

3
۴,۱۴۹

اگر یکی از کاربران سرویس Playstation Now سونی باشید، شاید این خبر برایتان حائز اهمیت باشد؛ چون سونی اعلام کرده است به زودی به پشتیبانی از دستگاههایِ قدیمی و دستگاههایِ غیر سونی که از این سرویس استفاده میکنند خاتمه خواهد داد و این سرویس تنها در اختیار برخی از کاربران در سرتاسر دنیا خواهد بود.

بر اساس اطلاعیه سونی، از تاریخ 15 آگوست 2017 میلادی، سرویس Playstation Now برای کنسول PS3، کنسول دستی PS Vita، تلویزیون Playstation، تمام تلویزیون هایِ سری 2013 تا 2015 براویا، تمام پخش کننده هایِ بلو-ری سونی و تمامی تلویزیون هایِ هوشمند سامسونگ که تا کنون با قرارداد از این سرویس بهره میبردند از لیست قابل پشتیبانی خط خورده و برایِ همیشه به تاریخ سپرده خواهند شد.

در این بین، تنها کاربران کنسول Playstation 4 سونی و کاربران کامپیوترهایِ شخصی میتوانند از این سرویس بهره ببرند. سونی صراحتاً تأکید میکند که تمام تلاش خود را برایِ بهبود سرویس مذکور برای کنسول محبوب PS4 و کامپیوترهایِ شخصی خواهد گذاشت و بیش از پیش بر رویِ امکانات سرویس Playstation Now بر رویِ پلتفرم هایِ مذکور کار خواهد کرد.

سونی از کاربران خواسته است که اگر قصد مهاجرت به کنسول PS4 یا استفاده از سرویس مذکور بر رویِ رایانه هایِ شخصی ندارند، میتوانند عضویت در خبرنامه سرویس Playstation Now را به سادگی لغو کرده تا هیچگونه پیام آزاردهنده ای در آینده برایِ آنها ارسال نشود.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

3 دیدگاه ها

  1. تو این یک هفته ای که اینجا بارون میومد ، فهمیدم گوشی ضد آب با قابلیت ضبط ۱۲۰ فریم به چه دردایی میتونه بخوره. Z3+ رنگ مسی، خداست. یه صحنه آهسته هایی ضبط کردم که نگو و نپرس. فرق پرچمدار با گوشیهای میانرده همینجاها مشخص میشه. تمام پرچمداران سونی از Z2 به بعد این قابلیتهای استثنایی رو دارند ولی میانرده ها از همچین امکاناتی محرومند.
    قطرات بارون که میخورد به زمین رو باید با حرکت آهسته ببینید که چه زیباست.

    پاسخ

    farshad9500gy گفته:
    ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۴۹

    سلام دوست عزیز
    m5 هم قابلیت ضبط ۱۲۰ فریم رو داره که یک میان رده هستش

    پاسخ

    mojtaba14 گفته:
    ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۲۱

    داداش من گوشیم زد ۵ هست.فقط ۳۰ و ۶۰ فرم داره که؟از کجا ۱۲۰ آوردی تو؟ 😕

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here