سونی تأیید کرد: فروش پلی استیشن 4 از مرز 50 میلیون نسخه گذشت.

3
۸,۴۹۰

bn-oe787_0526so_gr_20160526071330

به نظر میرسد داستان رکورد زدن هایِ سونی با کنسول محبوب پلی استیشن 4 همچنان ادامه دارد. ساعاتی پیش کمپانی سونی رسماً اعلام کرد فروش کنسول قدرتمند و بسیار محبوب PS4 این شرکت از مرز 50 میلیون واحد گذشته است. سونی کنسول خود را در سال 2013 به همراه شرکت مایکروسافت در دنیا عرضه کرد، اما از همان ابتدایِ امر پلی استیشن 4 توانست رکوردهایِ بینظیری از خود به جای بگذارد.

در ماهِ می سال جاری میلادی بود که سونی اعلام کرده بود فروش پلی استیشن 4 از مرز 40 میلیون گذر کرده است و اَکنون در آخرین ماه سال جاری میلادی، فروش بیش از 50 میلیون واحد کنسول پلی استیشن 4 به تأیید رسیده است. سونی تأکید میکند که این میزان فروش فروش به فروشگاههایِ عرضه پلی استیشن مربوط نمیشود و میزان واحدی است که به دست خریدار نهایی رسیده است.

PEMBROKE PINES, FL - NOVEMBER 15: Anthony Feliz (L), sales associate, and Isaiah Amaro, sales support, unload a supply of Sony Playstation 4 consoles at Best Buy after they went on sale at midnight on November 15, 2013 in Pembroke Pines, Florida. PlayStation 4 is the follow-up to the company's PlayStation 3 and is priced at $400. (Photo by Joe Raedle/Getty Images)

سونی همچنین با قدردانی از کاربران و هوادارنش تأکید کرد که روز جمعه سیاه سال 2016 میلادی بهترین فروش را در تاریخ کنسول پلی استیشن برایِ این کمپانی ژاپنی رقم زده است. فروش بخش نرم افزاری پلی استیشن نیز بازده بسیار مناسبی داشت و به گزارش سونی تا کنون حدود 396.9 میلیون نسخه از بازی هایِ فیزیکی و دیجیتالی پلی استیشن 4 در سراسر دنیا به فروش رسیده است.

آقایِ Andrew House، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره سرگرمی هایِ کامپیوتری سونی درباره آینده بخش پلی استیشن میگوید:

ما در تلاش هستیم به واسطه پتانسیل بینظیر کنسول پلی استیشن تجربه خارق العاده ای را برایِ کاربرانمان فراهم کنیم و در نظر داریم با توسعه دادن اکوسیستم پلی استیشن 4، قلمرو حکمرانی خود را بیش از پیش گسترش دهیم.

سونی تعطیلات بسیار خوبی را در پیشِ رو دارد، چون با شروع تعطیلات عده کثیری از مردم به خرید کنسول پلی استیشن روی می آورند و با انتشار بازی هایِ انحصاری و بزرگی چون Horizon Zero Dawn و The Last Guardian در آینده ای نزدیک، و بازی هایی چون Gran Turismo Sport در سال 2017، پیش بینی میشود کنسول پلی استیشن 4 باز هم به تاریخ سازی خود در سال آینده میلادی ادامه دهد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

3 دیدگاه ها

  1. ایول دمش گرم مطمئنم با این بازی هایی ک این چند روز معرفی کرده و بازی های ک قراره به زودی معرفی بشه علی الخصوص last of us 2 که بی صبرانه منتطرشم سونی باز هم میترکونه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here