سونی یک تم حرفه ای و فوق العاده زیبا را با موضوع فیلم “هفت دلاور” به انتشار رساند.

9
۴,۷۳۷

sketch-1472070264137-640x370
سونی موبایل در کنار توسعه دهندگانی که هر روزه تم های مختلفی را برای گوشی های اکسپریا ساخته و عرضه میکنند، خود نیز هر از چند گاهی دست به کار شده و برای اکسپریاهای دوست داشتنی تم های متنوعی میسازد.

تم هایی که سونی میسازد بیشتر مناسبتی است که معمولا یا به رویدادهای ورزشی مربوط میشود یا به فیلم های روز دنیا که امروز هم یکی دیگر از تم ها را که از دسته دوم است در اختیار کاربران قرار داده است.

تم جدیدی که سونی آن را منتشر کرده The Magnificent Seven یا هفت دلاور نام دارد که مربوط به فیلمی با همین نام است که امسال روی پرده رفته و با استقبال خوبی هم رو به رو شده است. هفت دلاور عنوان فیلمی آمریکایی در ژانر وسترن به کارگردانی و تهیه کنندگی جان استرجز می‌باشد. از این فیلم که برداشتی آزاد از فیلم بینظیر هفت سامورایی ساخته آکیرو کروساوا است به عنوان یکی از برترین فیلم‌های ژانر خود یاد می‌شود.

این تم زیبا با وجود عناصر غنی گرافیکی که دارد، به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته که از طریق گوگل پلی و در لینک زیر قابل نصب بر روی تمامی گوشی های اکسپریا با نسخه اندروید کیت کت و بالاتر است.

دانلود تم هفت دلاور برای گوشی های اکسپریا

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

9 دیدگاه ها

  1. سلام انفجار گلکسی نوت ۷ درحال شارژ با مبدل USB نوع C

    پاسخ

    Sina z2 گفته:
    ۰۴ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۰۴

    خوب چیکار کنیم؟!

    پاسخ

    EhsAn_TotAl گفته:
    ۰۴ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۵۷

    این سامسونگ تنها خوبی ایی که داره اینه که گوشی هاش ۲ هفته بعد معرفی وارد بازار میشه و میشه خریدشون ! حالا سونی یه گوشی معرفی میکنه آدم و دق میده تا بفرسته تو بازار ! گوشی ایی که مثلا شهریور معرفی میکنه رو آخر پاییز تازه تو بازار میبینی !!!!! واقعا اعصاب خورد کنه
    تازه چقدم باید واستی تا قیمت کاذبش بیاد پایین !!!! حالا خوبه ایران رو زودتر از دیگه جاها مث آمریکا ساپورت میکنه ! آمریکا رو که فک میکنم ۶ ماه بعد گوشیشو با اسم پرچمدار میفرسته اونجا ! البته پرچمدار ۶ ماه قبل !!!
    واقعا دلیل فروش کمش همین هست ! طرف با خودش میگه چرا باید بعد ۳ ماه از معرفی گوشی بیام گوشی رو با قیمت نجومی بخرم ! میره یه گوشی دیگه میخره !!

    پاسخ

  2. تم بدی نیست. آقا یه تم برا Paul walker درست نمیکنه اونوقت میاد این تم سیبیل رو میده

    پاسخ

    مهران شاه قدیم طهران گفته:
    ۰۴ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۲۰

    رضا و سجاد عزیز لطفا یه تم برای زنده یاد پاول واکر درست کنید خوش حال میشیم
    فست اند فیرویست بدون پاول واکر معنی نداره :,,,[

    پاسخ

    مهران شاه قدیم طهران گفته:
    ۰۴ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۲۲

    پل واکر

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here