سونی از جدیدترین پروژکتور 4K خود با قابلیت پشتیبانی از HDR رونمایی کرد.

2
۳,۰۱۵

550es-projector
امروز و در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه IFA 2016 از پروژکتور 4K خود که از قابلیت HDR نیز پشتیبانی میکند پرده برداشت. در واقع ایسن پروژکتور سومین پروژکتور از سری پروژکتور های سونی است که از قابلیت HDR پشتیبانی میکند که اگر بخواهیم بطور خلاصه بیان کنیم با استفاده از این قابلیت میتوان تصاویر خروجی باکیفیت تر، جزئییات بیشتر، رنگ های خروجی بهتر، عمیق تر و روشن تری نسبت به دیگر پروژکتور دریافت کرد.

پروژکتور جدید سونی نسبت به نسلهای پیشین خود با مشکلات کمتری در پردازش و پخش تصاویر رو به رو است. این پروژکتور از نسبت کنتراستی معادل 350000:1 برخوردار بوده و میتواند تصاویر خروجی بسیار با کیفیت و واضحی را پخش کند. این پروژکتور قرار است در رنگ های مشکی و سفید به بیرون عرضه شوند و از فناوری بسیار بی صدا و پیشرفته ای در ساخت این محصول برای خنک سازی این پروژکتور استفاده شده است.

سونی در ساخت این پروژکتور از لامپ های ویژه ای با طول عمر طولانی استفاده کرده است که قادر به پخش حداقل 6000 ساعته تصاویر در حالت عادی است.

این پروژکتور از ماه اکتبر امسال روانه بازار خواهد شد اما هنوز سونی اطلاعاتی را درباره قیمت این محصول دراختیارعموم قرار نداده است ولی انتظار میرود قیمتی معادل نسل پیشین خود یعنی 8800 یورو در اروپا داشته باشد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

2 دیدگاه ها

  1. وای واقعا دیگه باید بگم اوووووووووق لاییییییییییک سونی مرسی اینو باید بذاری رو میز بعدش یه ps4 داشته باشی با کیفیت HDR رو تلویزیون ۴k سونی و یه x compact داشته باشی معرکه میشه وای پسر من فشارم افتاد سر درد گرفتم از وقتی اینا رفته تو مخم وای خدا کارمو جور کن البته مهران جان خیلی باید منو یاری کنند مرسی واقعا سونی من که سر درد گرفتم دیگه حرفی ندارم واقعا

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here